n00b vs. Avalon

DeletedUser

Guest
kan het niet laten om toch weer even een kijkje te nemen op TW. heb een leuk accountje in de buurt van Avalon gevonden en ben jullie een beetje aan het helpen. Waarom dacht je anders dat de stats er zo positief uitzagen voor jullie. Ze durven nu ik aan de andere kant ook meedoe, niets meer te beginnen...

alleen hadden jullie het nooit gered ;)

Noob!
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een eer dat de grootste noob van allen mij een noob noemt.
 

DeletedUser

Guest
Beste wereldgenootje,:)
Welkom in Wereld 17 waar de internkoningen gewoon trots zijn op hun internprestaties, waar de grote toppers gewoon kunnen stoppen als ze plek 1 hebben bereikt, waar de pro's liever noob zijn en waar de (massa)topstammen door de mand vallen als flopstammen zodra ze aangevallen worden, en waar de moraalbrekersstammen het verschil maken tussen topstam en flopstam, en waar de ex-spelers graag terugkomen en waar de spelers gewoon zonder inmenging van mods kunnen leven in harmonie :rolleyes:

Wat hou ik toch van deze wereld, :cool:

Amen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Voor sommige pro's onder ons is het net werk en er zijn niet heel veel mensen die hun werk echt heel leuk vinden hoor.
 

DeletedUser

Guest
t-c valt gewoon met massa aanval aan stam avalon 25 mill punten
t-c 180 mill punten iedereen gewoon paar clears sturen en we kunnen al niks.. zo kan iedereen oorlog winnen

en de stam N00B valt doel gericht aan. dus met iets meer skill
 

DeletedUser

Guest
t-c valt gewoon met massa aanval aan stam avalon 25 mill punten
t-c 180 mill punten iedereen gewoon paar clears sturen en we kunnen al niks.. zo kan iedereen oorlog winnen

en de stam N00B valt doel gericht aan. dus met iets meer skill

T-C heeft mij 3000 clears beloofd, dan laat ik wel ff zien hoe het moet :D:D
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, toch leuk dat er mensen zijn die het niet kunnen laten om de plannen van hun stam aan anderen door te vertellen ;)

Jammer genoeg sturen ze die clears niet op mij, ik had er dan wel raad mee geweten. Daarnaast hebben ze die 3000 aanvallen toch niet nodig om zo'n noob als jij ten onder te laten gaan? geloof dat jij al breekt bij 300 aanvallen...
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, toch leuk dat er mensen zijn die het niet kunnen laten om de plannen van hun stam aan anderen door te vertellen ;)

Jammer genoeg sturen ze die clears niet op mij, ik had er dan wel raad mee geweten. Daarnaast hebben ze die 3000 aanvallen toch niet nodig om zo'n noob als jij ten onder te laten gaan? geloof dat jij al breekt bij 300 aanvallen...

En wie mag jij dan wel zijn?
 

DeletedUser13918

Guest
t-c valt gewoon met massa aanval aan stam avalon 25 mill punten
t-c 180 mill punten iedereen gewoon paar clears sturen en we kunnen al niks.. zo kan iedereen oorlog winnen

en de stam N00B valt doel gericht aan. dus met iets meer skill

Volgens mij staan er 2 leugens in je tekst:

1) TC doet een massa. Krijgen ze dat op touw gezet? Ik heb enkel nog maar weet van een aanvalsplan, maar we hebben nog nooit een massa gezien van hen ;)

2) Noob heeft volgens jouw skills. Geloof je nu zelf wat je zegt? :D
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij staan er 2 leugens in je tekst:

1) TC doet een massa. Krijgen ze dat op touw gezet? Ik heb enkel nog maar weet van een aanvalsplan, maar we hebben nog nooit een massa gezien van hen ;)

2) Noob heeft volgens jouw skills. Geloof je nu zelf wat je zegt? :D

Die 2) is geen leugen, kan ik als insider mededelen :D
 

DeletedUser25148

Guest
wat ik niet snap. dat wij een oorlogsverklaring krijgen van noob. titel dikke doei. reden stamhoppen helpt niet.

volgens mij zie ik net toch echt dat ze ook van die zelfde stam spelers inviten. dus ik kan hun reaktie niet echt plaatsen.
 

DeletedUser

Guest
wat ik niet snap. dat wij een oorlogsverklaring krijgen van noob. titel dikke doei. reden stamhoppen helpt niet.

volgens mij zie ik net toch echt dat ze ook van die zelfde stam spelers inviten. dus ik kan hun reaktie niet echt plaatsen.

Pennedol ligt niet onder vuur, das een groot verschil ;) Als je de stats beetje gevolgd had zag je dat zowel knightfighter als rheas dorpjes aan het verliezen waren/zijn aan demonia. En we waren net mooie stats aan het opbouwen tegen Avalon, nja dan maar tegen jullie he :D
 

DeletedUser

Guest
ow jammer dat de oorlog aan het verplaatsen is. Nu moet ik me ook maar met de andere oorlog gaan bemoeien.

@ CR: kun je me ingame even de gegevens doorgeven, dan kijk ik wat ik kan doen ;)

Vroeg me al af waarom Avalon ineens zo snel klein werd. had niet het idee dat ik zoveel dorpen in een dag geedeld had. Ik weet dat ik veel kan edelen, maar zoveel is zelfs voor mij lastig.
 

DeletedUser13918

Guest
wat ik niet snap. dat wij een oorlogsverklaring krijgen van noob. titel dikke doei. reden stamhoppen helpt niet.

volgens mij zie ik net toch echt dat ze ook van die zelfde stam spelers inviten. dus ik kan hun reaktie niet echt plaatsen.

Oei .. ocharme .. misschien kan je die nieuwe leden snel kicken en dan komt er misschien een vredesduif aangevlogen :D
 

DeletedUser

Guest
wat ik niet snap. dat wij een oorlogsverklaring krijgen van noob. titel dikke doei. reden stamhoppen helpt niet.

volgens mij zie ik net toch echt dat ze ook van die zelfde stam spelers inviten. dus ik kan hun reaktie niet echt plaatsen.

Hey jouw heb ik geedeld op w18:D
 
Bovenaan