Zandbak

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
opletten he ik ben pas 15 :p en hou heel erg veel van de zandbak! :D

Mvg. ian


Mij lijkt dit dan het niet-serieuze praattopic. Dan kunnen in het praattopic de mensjes overblijven die wel serieuze gesprekken willen voeren :)
 

DeletedUser

Guest
klopt praathoek wert ook veelste serieus en voor mijn gevoel ook persoonlijk. en spelers die dan niet daar mee kunnen praten zijn dan stil en zo wordt het veelste rustig dus vind het een goede instelling van om zandbak aan te maken besprak zoiets net met sam :d(.cuppycake)

dus wees allen welkom voor uw onzin :D

Mvg. ian
 

DeletedUser58575

Guest
Ik voel me hier al helemaal thuis:)

What a surprise... Ik zal me hier zo nu en dan ook wel eens komen uitleven hoor. Diep in mij schuilt nog dat kleine jochie dat k vroeger was. En als ik hem ook niet af en toe aan het worod laat gaat ie krijsen ^^
 

DeletedUser58575

Guest
7.jpg


Ook volwassenen zijn welkom^^
 

DeletedUser58575

Guest
Mogen opstandige pubers ook meedoen? :D

Opstandige pubers wel, máárrrrrrrr was jij niet diegene die op W13 stamforum beweerde een braaf knulletje te zijn?
Je klonk best wel saai:(
Totaal niet opstandig in ieder geval! :p

K zal S*fie wel eens vragen :D
 

DeletedUser57854

Guest
Opstandige pubers wel, máárrrrrrrr was jij niet diegene die op W13 stamforum beweerde een braaf knulletje te zijn?
Je klonk best wel saai:(
Totaal niet opstandig in ieder geval! :p

K zal S*fie wel eens vragen :D

Lalalala ik ben niet saai :mad::mad::mad: Ik ben stout
 

DeletedUser53131

Guest
klopt praathoek wert ook veelste serieus en voor mijn gevoel ook persoonlijk. en spelers die dan niet daar mee kunnen praten zijn dan stil en zo wordt het veelste rustig dus vind het een goede instelling van om zandbak aan te maken besprak zoiets net met sam :d(.cuppycake)

dus wees allen welkom voor uw onzin :D

Mvg. ian

even voor de duidelijkheid, ik keur dit af :p
 

DeletedUser

Guest
neeeh !!! niet de zandbak weg halen :( je doet mij veel pijn hoe kan ik dan de kleuter uithangen op w19 :'(

Mvg. ian
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan