Vraagje! Over sorry babe x

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben wel geintresseert ^^

Even over mezelf, ben cenkhan 17 jaar, woon in belgie, studeer nog, ik ben een 'speeder' dus genoeg actief ;-)
Genoeg ervaring ook, skills zit erin.

Waarom dat ik jou contacteerde is omdat ik even beu ben met het speeden. Als je aan 1 of andere topspeler vraagt wie ik ben gaan ze mij zeker vertellen. Ik speel ook op het buitelandse omdat hier het niveau beetje laag is :O

Ik speel tw al 5 jaar, 2 jaar geleden gestart met speeds 2/3 jaar denk ik. Daarom dat ik al snel gegroeit ben als topspeler op speed. Omdat ik daar direct de skills leerde, backtime, time, etc ..

Speelde ook tot vorigjaar mei op sorry babe x wereld 8; stuk of 11 mil, maar had geen tijd toen, en we lagen met grens met de vijand .. Dus moest ik elke dag online zijn .. Kreeg daar elke dag 500 attacs, steeds kata's -.- Maar bon, die account werd verwijderd. Dan heb ik ook eens op Wereld 2 gespeelt voor 6/7 maand als co wel. Ben ik ook later gestopt.

Ik hoop dat jij ook een goed account te bieden hebt, een mooi cluster zou al netjes zijn. En ook liefst OFF account ipv deff ^^ Ben meer een aanvaller dan een deffer.


Klopt dit?
Wie heeft er meer info over?;)
 

DeletedUser49143

Guest
lol wrm kom je overal waar ik zit?

beter ga je ergens anders spelen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als je het tegen jeweettoch hebt dan faal je hard schaap...

Hij faalt dus hard:rolleyes:

Schaap Ik heb hier ongv 2.5./3jaar gespeeld mag daar mij dan tochwel vertonen oftwt?

Rico weet jij het?

is voor een stamgnoot op een andere wereld;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben wel geintresseert ^^

Even over mezelf, ben cenkhan 17 jaar, woon in belgie, studeer nog, ik ben een 'speeder' dus genoeg actief ;-)

Genoeg ervaring ook, skills zit erin.
Dit klopt, heb zelfst zijn nr:p(of gehad ofz:p)


Waarom dat ik jou contacteerde is omdat ik even beu ben met het speeden. Als je aan 1 of andere topspeler vraagt wie ik ben gaan ze mij zeker vertellen. Ik speel ook op het buitelandse omdat hier het niveau beetje laag is :O

Ik speel tw al 5 jaar, 2 jaar geleden gestart met speeds 2/3 jaar denk ik. Daarom dat ik al snel gegroeit ben als topspeler op speed. Omdat ik daar direct de skills leerde, backtime, time, etc ..

idk



Speelde ook tot vorigjaar mei op sorry babe x wereld 8; stuk of 11 mil, maar had geen tijd toen, en we lagen met grens met de vijand .. Dus moest ik elke dag online zijn .. Kreeg daar elke dag 500 attacs, steeds kata's -.- Maar bon, die account werd verwijderd. Dan heb ik ook eens op Wereld 2 gespeelt voor 6/7 maand als co wel. Ben ik ook later gestopt.


Zo'n frontaccount was SBX niet.
SBX lag als ik me niet vergis aan de kant van Legion/Honor
En die hebben naar mijn weten nog geen oorlog gevoerd met RISE/VIB/Gummi
+Cenkhan heeft een global ban op w8, dus hier spelen kon hij al niet meer doen.

Meer info moet je maar vragen;)
 
Reactiescore
14
Dit klopt, heb zelfst zijn nr:p(of gehad ofz:p)




idk






Zo'n frontaccount was SBX niet.
SBX lag als ik me niet vergis aan de kant van Legion/Honor
En die hebben naar mijn weten nog geen oorlog gevoerd met RISE/VIB/Gummi
+Cenkhan heeft een global ban op w8, dus hier spelen kon hij al niet meer doen.

Meer info moet je maar vragen;)


Klopt niet helemaal.. SBx lag bij Lux. Daar werd toch wel het een en ander aan hevige strijd gevoerd... SBx heeft daar aardig wat verloren, maar ook aardig wat gewoon uiteraard :)
Als je alle info over SBx wilt en de sperler die erop zat zou ik even Demo73 in pm aanspreken, of eazy as pie even proberen.. Daar zou je denk ik alle info wel kunnen krijgen die je nodig hebt.
 

DeletedUser19403

Guest
Of mij :p

Cenkhan ken ik nog wel, hij was verantwoordelijk dat sbx op delete ging, tevens zat hij destijds te fucken met PrinceV e.d.
Hij lag inderdaad onder vuur door MC Beire, Leipos en galadriel destijds, alleen was niet zo intensief.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik ga hier inhoudelijk niet op in op het forum, wil je wat weten, Pm me dan idd even.
 

DeletedUser

Guest
Thanks voor alle comments;)

Deze is niet aangenomen op w22 in mijn stam;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een vraagje over JeWeetToch2! Ik heb gehoord dat hij een ontzettende noob is, is dat zo?

Wie heeft hier meer informatie over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan