Vraagje! Over sorry babe x

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben wel geintresseert ^^

Even over mezelf, ben cenkhan 17 jaar, woon in belgie, studeer nog, ik ben een 'speeder' dus genoeg actief ;-)
Genoeg ervaring ook, skills zit erin.

Waarom dat ik jou contacteerde is omdat ik even beu ben met het speeden. Als je aan 1 of andere topspeler vraagt wie ik ben gaan ze mij zeker vertellen. Ik speel ook op het buitelandse omdat hier het niveau beetje laag is :O

Ik speel tw al 5 jaar, 2 jaar geleden gestart met speeds 2/3 jaar denk ik. Daarom dat ik al snel gegroeit ben als topspeler op speed. Omdat ik daar direct de skills leerde, backtime, time, etc ..

Speelde ook tot vorigjaar mei op sorry babe x wereld 8; stuk of 11 mil, maar had geen tijd toen, en we lagen met grens met de vijand .. Dus moest ik elke dag online zijn .. Kreeg daar elke dag 500 attacs, steeds kata's -.- Maar bon, die account werd verwijderd. Dan heb ik ook eens op Wereld 2 gespeelt voor 6/7 maand als co wel. Ben ik ook later gestopt.

Ik hoop dat jij ook een goed account te bieden hebt, een mooi cluster zou al netjes zijn. En ook liefst OFF account ipv deff ^^ Ben meer een aanvaller dan een deffer.


Klopt dit?
Wie heeft er meer info over?;)
 

DeletedUser49143

Guest
lol wrm kom je overal waar ik zit?

beter ga je ergens anders spelen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als je het tegen jeweettoch hebt dan faal je hard schaap...

Hij faalt dus hard:rolleyes:

Schaap Ik heb hier ongv 2.5./3jaar gespeeld mag daar mij dan tochwel vertonen oftwt?

Rico weet jij het?

is voor een stamgnoot op een andere wereld;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben wel geintresseert ^^

Even over mezelf, ben cenkhan 17 jaar, woon in belgie, studeer nog, ik ben een 'speeder' dus genoeg actief ;-)

Genoeg ervaring ook, skills zit erin.
Dit klopt, heb zelfst zijn nr:p(of gehad ofz:p)