Wereld 15 is backstabwereld nummer 1

DeletedUser27722

Guest
Oja? Voor zover ik weet ben ik vaker ingelogt geweest als 1x....

Heb zelfs nog OS verstuurd naar Tronan omdat niemand dat voor de rest deed vanaf het The Void account, moest zelfs nog internen vanaf het the void account :p

Ik hoorde andere zaken van Jorik, maar ok. :)

Klopt Axel, je hebt helemaal gelijk met alles wat je te zeggen hebt. Ik ben idd een minder snugger persoon en dat is zeer zeker in alles terug te zien. Ik voel me ook machteloos tegenover jou overweldigende persoonlijkheid. Ik zit compleet verkeerd zoals een ieder ander die een andere mening heeft als jou.

Stefan logt overigens soms zovaak in op Over-Kill dat ik regelmatig gekickt wordt dus dat zal dan alleen te maken hebben gehad met The Void account. Trouwens ik heb geen problemen meer met Herlord hoor. Ik heb allang nieuwe buren gekregen ;)

Ik ga het advies maar eens opvolgen van de leiding van NOT! om jou gewoon geen aandacht meer te schenken zoals velen al doen. Je steekt hier je tijd en energie op het AF maar ik zal je vanaf nu niet meer gaan voeden aangezien ik je op een permanente ingore zet.

Tevens doe ik gelijk een oproep aan een ieder om Promo-tje niet meer te voeden hier. Geen aandacht voor promo is helemaal geen promo meer :)

Massaal ignore? :cool:

Goed dat je het eens door hebt. ;)

Hoezo geen problemen? Beetje achterbaks hoor, denk eraan: Ik heb nog alle pm's staan. ;)
Ook degene waarin je blijft janken tot we actief worden zodat jij aan Herlord kunt beginnen.
Je bent gewoon zelf een egoist, je wil ofwel TV internen ofwel profiteren van onze slagkracht tegen Herlord. ;) Maar geen probleem hoor. :)

Oh god, negeren is net als schelden een teken van onmacht, net zoals je de stam uitging. ^^

Been there, done that. ;)
 

DeletedUser

Guest
ik lees nu al een half jaar lang dezelfde shit.
PROMO zus
Koaieus dat
die is een noob en dat is een flutstam
wanneer komt er hier nu eens een fatsoenlijk gesprek opgang ??
 

DeletedUser13579

Guest
ik lees nu al een half jaar lang dezelfde shit.
PROMO zus
Koaieus dat
die is een noob en dat is een flutstam
wanneer komt er hier nu eens een fatsoenlijk gesprek opgang ??

Nee, jij schrijft in hoog niveau keirel. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik lees nu al een half jaar lang dezelfde shit.
PROMO zus
Koaieus dat
die is een noob en dat is een flutstam
wanneer komt er hier nu eens een fatsoenlijk gesprek opgang ??

mss moet jij eens vertellen waarom je geen stam hebt:p
 

DeletedUser

Guest
ik lees nu al een half jaar lang dezelfde shit.
PROMO zus
Koaieus dat
die is een noob en dat is een flutstam
wanneer komt er hier nu eens een fatsoenlijk gesprek opgang ??

Wat generaliseer jij nou weer?

Mensen die mijn posts lezen weten dat ik alles netjes onderbouw zowel positief als negatief. Ben ik wel nieuwsgierig wie ik een n00b noem of welke stam een flutstam is?

Bedankt voor je bijdrage maar weer benicarlo. Ennuh pas je profiel eens aan aangezien je niet meer op delete staat.
 

DeletedUser13579

Guest
Wat generaliseer jij nou weer?

Mensen die mijn posts lezen weten dat ik alles netjes onderbouw zowel positief als negatief. Ben ik wel nieuwsgierig wie ik een n00b noem of welke stam een flutstam is?

Bedankt voor je bijdrage maar weer benicarlo. Ennuh pas je profiel eens aan aangezien je niet meer op delete staat.

wie is hij ingame dan
 

DeletedUser

Guest
lol :p wel triest idd dat hij in profiel zet;)

Als ik aanneem dat niet alles wat er is gezegd over je een leugen is, zeg ik dat sytec niet de enige is die "triest" is.

Daarnaast vind ik niet dat je kunt oordelen over beni, omdat je hem blijkbaar niet eens kent.
 

DeletedUser13579

Guest
Als ik aanneem dat niet alles wat er is gezegd over je een leugen is, zeg ik dat sytec niet de enige is die "triest" is.

Daarnaast vind ik niet dat je kunt oordelen over beni, omdat je hem blijkbaar niet eens kent.

So? mag ik dan niet zeggen dat het triest is? Sta ik nog steeds voor 100 % in mijn recht hoor. ;)

Oorspronkelijk geplaatst door 120919
lol wel triest idd dat hij in profiel zet

Zoals je ziet zeg ik: triest dat hij zoiets in zijn profiel zet. Zeg niet eens dat die jongen triest is. Leer lezen.
 

DeletedUser14725

Guest
Jullie lopen er precies altijd telkens lekker in.
Hoor leuke verhalen van Beni over jullie "aanvallen" ^^

Wij lopen er telkens lekker in? Neen hoor ;).
Ik wist op voorhand dat dit weer een wan-aandacht-verhaaltje was van een trieste ouwe man.

Feit, ik heb via vv al dorpen van beni gepakt ;).
Heb hem nog nooit serieus aangevallen, hij ligt wat ver.

T'och, dat hij leugens over mij gaat verspreiden is leuk, moet hij mss eerst eens gaan leren timen :eek:.
Het enige wat hij probeert is rond een uur of 3 eens te proberen aanvallen, en daar is hij zelfs nog in gefaald;
dus ik weet niet wat voor blaasjes hij jou wijsmaakt ;).
 
Bovenaan