No Way !

Reactiescore
30
jasperre zei:
NW was inderdaad top stammetje;)

Toen kwam Wh.

Op welke wereld bedoel je?
Want ik dacht eigenlijk dat W.H. er eerder was dan NW op W4.
 

DeletedUser

Guest
Maar volgens mij hield Walhalla het langer vol dan NW ?

Of heb ik het helemaal mis ?
Na Walhalla heeft mijn stam |OP| even op rang 1 gestaan ;)
 

DeletedUser

Guest
Uit WH, NW en BREIN is toch FREE gekomen en uit OP en -300- is T4H gekomen?
Of haal ik nou allemaal dingen door elkaar?
 

DeletedUser

Guest
Mijn laatste aanwezigheid op w4 was toen |OP| nog 1ste stond en ik de leiding doorgaf aan Mean Mofo,koiboy en Karen90.
 

DeletedUser53052

Guest
Uit WH, NW en BREIN is toch FREE gekomen en uit OP en -300- is T4H gekomen?
Of haal ik nou allemaal dingen door elkaar?

Free is opgericht door Othania, door ruzie met Slick. Groot deel volgde Othania en Slick kreeg dan een ban.
 

DeletedUser

Guest
Hey Tempert!

Lang geleden dat ik hier een oud-spare heb gezien. ;p
 

DeletedUser23655

Guest
Ik was beste vriend met justin je broertje xp

ik speelde eerst hero45 en dan met justin RRGait derumat enz leuke tijden :D

Wil je niet terug spelen ?

A oke, je heb een nieuw forum account dat zal hem verklaren. Ik ga zoiezo niet meer spelen op wereld 4. Daar ben ik echt helemaal op uitgekeken. Bovendien zijn er naar mijn idee maar weinig spelers van mijn tijd overgebleven helaas. Ik heb wel een accountje aangemaakt op wereld 23, wellicht dat het wat gaat worden :p
 

DeletedUser53052

Guest
Justin ? Ja, die ken ik nog wel :D
Brave buur, hij kon mijn gedachten lezen (volgens hem) :D

Ben nu de laatste BBdorpjes van RRgait aan het edelen, rest is door TFF gejat :cool:
 

DeletedUser

Guest
Slick is uiteindelijk teruggekeerd maar dan op Child. Hij richtte NW terug op en enkele leden van *Free* volgde hem, de val van *Free* was een feit. NW joinde DomTe en de restanten van Free joinden Order, op enkele uitzonderingen na.

Klopt. Na het oprichten van Child zijn er leuke dingen gebeurd, heb toen nog een weekje gen-nolifed tegen wat gasten. Guerillaaccounts waren: Greg83, remy10remy, Peeman (mijn account).

Kent iemand [PHX] en OPX nog, daar heb ik toen ingezeten.

Jup. :)

Ik heb nog even met Slick op W14 (was het volgens mij) gespeeld. Hij speelde daar onder de naam Simply The Best.
Na volgens mij wat ruzie met duckje heeft hij toch zijn global ban gekregen.

Het is allemaal al weer een tijd geleden dus correct me if i'm wrong.

Maar ik heb het vermoeden dat er weer een aantal NW spelers aan het spelen zijn, aangezien er weer records worden gebroken onder de naam No Way op hun golf spelletje :p

Ik ken hem ook nog van W14, daar heeft hij ook niet lang volgehouden hoor. Ik vond het een aparte kerel, maar hij snapte het spelletje wel.
 

DeletedUser

Guest
A oke, je heb een nieuw forum account dat zal hem verklaren. Ik ga zoiezo niet meer spelen op wereld 4. Daar ben ik echt helemaal op uitgekeken. Bovendien zijn er naar mijn idee maar weinig spelers van mijn tijd overgebleven helaas. Ik heb wel een accountje aangemaakt op wereld 23, wellicht dat het wat gaat worden :p
Zeg eens dat hij trug op msn moet komen en tw en niet greopolis XD
Justin ? Ja, die ken ik nog wel :D
Brave buur, hij kon mijn gedachten lezen (volgens hem) :D

Ben nu de laatste BBdorpjes van RRgait aan het edelen, rest is door TFF gejat :cool:

BB-Pakker XD
 
Bovenaan