Het grote oud-strijders reunie topic

DeletedUser49143

Guest
ja jij ja.

jij bent het laggertje van w15 xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nl8
ik vorm zuidwest en kern ;p,
Cluster valt nu best wel mee (tja k80 is mijn cluster maar ik had nog wat restanten uit mijn oude cluster) Vroeger lag er in bijna elk continent in de zuidwest een dorp, die dorpen zijn handig om e kaart wat meer in je hoofd te krijgen,
En het is leuk als je in die veilige w8 rim nog 50 aanvallen op je tellertje hebt staan van RISE!! (tja al die dorpjes waren ooit clusterfuckjes, nu kun je tenminste zien hoever taow is opgeschoten)

EDIT: hoe zet je op dit forum iets in een spoiler??? (dan kan ik dat meteen even doen)

Het alles laatste knopje
spoiler.png

Jammer dat ik geen mod ben had ik het zo kunnen aanpassen :D

Ik vond het al raar waarom je ineens in mijn cluster zat, maar nu geeft dat ene mooi beeld:p
clusterfucker :p

Zo dus :p ik heb het al even gedaan. Ook kun je dit gebruiken:
[*spoiler]zonder de * ertussen dus[/*spoiler]

Anyway, even een algehele waarschuwing hier:

A.u.b. ontopic blijven. Ook schapen hebben hier niks mee te maken, alleen schaapie (en dat is voor zover ik weet een persoon en geen wollig beest)
 

DeletedUser35177

Guest
Zo dus :p ik heb het al even gedaan. Ook kun je dit gebruiken:
[*spoiler]zonder de * ertussen dus[/*spoiler]

Anyway, even een algehele waarschuwing hier:

A.u.b. ontopic blijven. Ook schapen hebben hier niks mee te maken, alleen schaapie (en dat is voor zover ik weet een persoon en geen wollig beest)

zit er hier een mod???
thanks trouwens,
minder thanks voor de waarschuwing ;p
Maar dit heeft toch geen onderwerp? kijk eens naar de beginpost gewoon een lul-topic was ook wel nodig na die lange inactiviteit

Billy, jij was toch hydramine de backstabber?(hoe het ook is gegaan)
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het ook leuk als er wat meer oude spelers van deze wereld zouden komen die bijvoorbeeld uit legion komen, ik weet niet hoe lang deze leden al spelen, maar volgens mij ook al een tijdje, of juist uit het zuiden van TAoW, of juist van U.L.O. Van honor kan natuurlijk ook :D

Het gaat nu voornamelijk vooral over oud ViB leden (niet alleen maar, maar toch voornamelijk) plus schaapie.

Het is een goed topic maar zou ook leuk zijn als alle delen van de wereld hier zou komen kijken en posten

Het zijn ook die spelers die de toon aangaven op het AF he:p
En een aantal TAoW'ers.

Ja klopt, ben erover aan het denken om weer te beginnen.

Laat maar weten waar en wanneer;)
 

DeletedUser

Guest
zit er hier een mod???
thanks trouwens,
minder thanks voor de waarschuwing ;p
Maar dit heeft toch geen onderwerp? kijk eens naar de beginpost gewoon een lul-topic was ook wel nodig na die lange inactiviteit

Billy, jij was toch hydramine de backstabber?(hoe het ook is gegaan)

Ehhmm, hoezo 'de backstabber'?
 

DeletedUser

Guest
Het zijn ook die spelers die de toon aangaven op het AF he:p
En een aantal TAoW'ers.



Laat maar weten waar en wanneer;)

Ben nu weer rustig aan het beginnen op wereld 16, in wereld 8 heb ik geen contacten meer.
 

DeletedUser

Guest
Misschien is het ook leuk als er wat meer oude spelers van deze wereld zouden komen die bijvoorbeeld uit legion komen, ik weet niet hoe lang deze leden al spelen, maar volgens mij ook al een tijdje, of juist uit het zuiden van TAoW, of juist van U.L.O. Van honor kan natuurlijk ook :D

Het gaat nu voornamelijk vooral over oud ViB leden (niet alleen maar, maar toch voornamelijk) plus schaapie.

Het is een goed topic maar zou ook leuk zijn als alle delen van de wereld hier zou komen kijken en posten

Onze 'kern' speelt inderdaad al een tijdje mee ;)
 
Bovenaan