Het grote oud-strijders reunie topic

DeletedUser16256

Guest
Ok dus jij bent de echte Beurre, wel nu zit er een NOOB op
Voor jou had ik tenminste respect, ook al verloor je toen meer dan je won, jij begon tenminste niet direct te janken bij de Leiding, maar dopte je eigen boontjes;)

Big girls don't cry ;). Nee jullie hadden altijd wel prima georganiseerde aanvallen op mij. Een pro die tijd te veel had kon alles gaan taggen en snipen maar daar had ik niet echt veel zin in, zomervakantie voor iets hé :)
 

DeletedUser

Guest
Big girls don't cry ;). Nee jullie hadden altijd wel prima georganiseerde aanvallen op mij. Een pro die tijd te veel had kon alles gaan taggen en snipen maar daar had ik niet echt veel zin in, zomervakantie voor iets hé :)

Daarvoor heb je vv.
Om de taken te verdelen:D
 

DeletedUser16256

Guest
Eigenlijk weet ik het allemaal niet meer zo goed om eerlijk te zijn :p lang geleden en van TW in het algemeen weet ik nog maar bitterweinig.
Weet zelfs mijn ervaringen op andere werelden buiten Beurre op W8 en W13 niet meer. :(
 

DeletedUser49143

Guest
haha als je jezelf wilt testen moet je op w15 komen in demo zijn stam.

ze hebben nog goede spelers nodig want ze verliezen te snel dorpen daar aan mijn stam of waar ik in zit xD
 

DeletedUser

Guest
haha als je jezelf wilt testen moet je op w15 komen in demo zijn stam.

ze hebben nog goede spelers nodig want ze verliezen te snel dorpen daar aan mijn stam of waar ik in zit xD

Probeer es dorpen van demo zelf te pakken;)
Dat is pas een uitdaging.
 

DeletedUser49143

Guest
haha xD

komt vanzelf aan de beurt xD

eerst moeten we nog door andere spelers heen beuken.

maar gaat de goeie kant op we maken goeie winsten dus komt vanzelf.

maarja weet je wat leuk zou zijn.

als alle werelden waar hij speelt een massa tegelijk doen xD
heb je wel is gezien waar hij speelt en op wat voor een acc's xD
 

DeletedUser52445

Guest
haha xD

komt vanzelf aan de beurt xD

eerst moeten we nog door andere spelers heen beuken.

maar gaat de goeie kant op we maken goeie winsten dus komt vanzelf.

maarja weet je wat leuk zou zijn.

als alle werelden waar hij speelt een massa tegelijk doen xD
heb je wel is gezien waar hij speelt en op wat voor een acc's xD

Simpel joh, gewoon ff jumpen en dan met 5 dorpjes tegen demo strijden, hoe moeilijk moet het zijn :D
 

DeletedUser49143

Guest
haha nee joh onze os kan veel beter besteed worden bij het front.

onze stammen hebben dan ook een heel groot front met elkaar :p
 
Reactiescore
14
haha als je jezelf wilt testen moet je op w15 komen in demo zijn stam.

ze hebben nog goede spelers nodig want ze verliezen te snel dorpen daar aan mijn stam of waar ik in zit xD

Weet je dat ik het eerst wel leuk vond om een nieuw gezicht op het W8 forum te zien die wel eens een antwoordje had op iets. Nu ben begin ik het echt behoorlijk irritant te vinden om elke keer weer jou post er tussendoor te zien. Ze hebben niet behoorlijk veel inhoud en bijdrage aan het topic zoals andere posts.

Beurre is een oud speler op de wereld en vindt het leuk om weer eens hier te kijken en wordt ook herkend door een groot aantal spelers. Dan kom jij daar aanzetten met je slappe gezwets over 'en weer ben ik vergeten' en 'waarom sta ik er niet tussen'. Zie jij er de meerwaarde van? Er proberen hier mensen oude herinneringen op te halen uit het verleden en niet (en dan spreek ik wel voor mezelf) naar iemand te luisteren die in mijn ogen alleen maar probeert populair te worden op het AF/W8 forum...

Dat terzijde kan ik me nog goed herinneren hoe ik een grote draai aan mijn spel heb gegeven vroeger toen ik op An gerfist speelde, en kan ik me nog herinneren dat Ptagi en Ferdy toen echt mijn helden waren en ik 'droomde' om ooit een keertje een gesprek met ze te wisselen of bij ze in de stam te zitten. De goede oude met de strijd op TU vs TAB en Knight. De tijd dat ik er veel vrienden bij heb gekregen en dat ik ook veel respect kreeg voor mijn tegenstanders. Dat een van de stamvijand en persoonlijke tegenstander een vriend van me werd en nu nog steeds is (careless). De tijd dat deze wereld nog zeer levendig was en iedereen in hevige oorlogen met elkaar was. De wederzijdse respectvolle streijd tegen Lux. die ik als naaste heb mogen volgen en de VV's die ik mocht draaien tegen het TAoW front op Tandorra e.d

De goede oude tijd dat veel vrienden en gewaardeerde tegenstanders nog speelde zoals Jurgen (Ptagi), Ben (Benleonard), Hell-fish, The Undead Emperor en nog vele anderen.
Er komen toch aardig wat goede herinneringen naar boven als ik aan wereld 8 terugdenk wat ik eigenlijk bij geen enkele andere wereld heb gehad.

En dan op dat wat je van W15 zei schaap,
net zoals Care al zei zou ik wel eens zien hoe je het doet als je het tegen Demo persoonlijk opneemt. Dan denk ik dat er toch andere gedachten over hem gaan komen bij jou dan je nu op het eerste gezicht laat blijken.
 

DeletedUser49143

Guest
haha grappig zit aan de verkeerde kant van de oorlog.
ik draai alleen maar vv's voor te deffen als spelers er ff niet zijn of als ze iemand als n8er nodig hebben.

en ff over w8.
volgens mij begon ik te laat voor die herinneringen.
dus dan kan ik er ook moeilijk over mee praten.

en over beure ik probeer hem alleen maar weer te helpen om aan een leuk acc te komen.

srry als dat niet gewaardeert word :S
jonge het leven is FUN

en niet alleen sirieus en weet ik veel wat.
 

DeletedUser

Guest
haha grappig zit aan de verkeerde kant van de oorlog.
ik draai alleen maar vv's voor te deffen als spelers er ff niet zijn of als ze iemand als n8er nodig hebben.

en ff over w8.
volgens mij begon ik te laat voor die herinneringen.
dus dan kan ik er ook moeilijk over mee praten.

en over beure ik probeer hem alleen maar weer te helpen om aan een leuk acc te komen.

srry als dat niet gewaardeert word :S
jonge het leven is FUN

en niet alleen sirieus en weet ik veel wat.

Je vind je zelf wel heel wat^^

Geen nood, je komt vast wel eens een degelijke speler tegen;)
Dan zul je wel zien wat het is =)
 

DeletedUser49143

Guest
haha grappig dit xD

lag me hier te pletter.

ten eerste jullie weten niks over mij.
dus kunnen jullie ook niet oordelen over mij.

ten tweede jullie zijn veel te sirieus joh.
komop op w15 was een spam bom gevallen en iedereen deed gezellig mee geen saggo mensen erbij enzo.

en ten derde jullie praten veel te stoer haha :D
nee de derde reden weet ik niet
 

DeletedUser49143

Guest
ohh en nog iets heb al op zat top 20 acc's gezeten dus weet wel wat het is :S
 
Reactiescore
14
haha grappig dit xD

lag me hier te pletter.

ten eerste jullie weten niks over mij.
dus kunnen jullie ook niet oordelen over mij.

ten tweede jullie zijn veel te sirieus joh.
komop op w15 was een spam bom gevallen en iedereen deed gezellig mee geen saggo mensen erbij enzo.

en ten derde jullie praten veel te stoer haha :D
nee de derde reden weet ik niet

Hmm, hoe moet ik hier nou het best op reageren?
Moet ik het nou écht serieus nemen?
Volgens mij zei ik alleen wat er op mijn hartje lag + een aanvulling aan het topic, nik stoer gepraat. Als iemand dat hier doet ben jij dat wel...
Een beetje té grote mond voor zo'n klein spelertje (op deze wereld) als je het mij vraagt..
En inderdaad, dit is een wereld die ik serieus neem omdat ik er een hele geschiedenis heb.. Dan laat ik dit topic liever niet verzieken door een spammertje die probeert aandacht op te eisen en hier bekend te worden. Dan heb ik liever proper gesprekken over herinneringen aan vroeger.

ohh en nog iets heb al op zat top 20 acc's gezeten dus weet wel wat het is :S

En dit bevestigd dan weer het 'stoere' en 'opschepperige' mannetje waar ik het over had.
Ooit gehoord van 'respect moet je eerst zaaien voor je het kunt oogsten'? Moet je toch eens over na gaan denken.
Dat zal het grote verschil zijn tussen Demo en jij als jij al een redelijk 'ervaren' persoon bent.
 

DeletedUser49143

Guest
Hmm, hoe moet ik hier nou het best op reageren?
Moet ik het nou écht serieus nemen?
Volgens mij zei ik alleen wat er op mijn hartje lag + een aanvulling aan het topic, nik stoer gepraat. Als iemand dat hier doet ben jij dat wel...
Een beetje té grote mond voor zo'n klein spelertje (op deze wereld) als je het mij vraagt..
En inderdaad, dit is een wereld die ik serieus neem omdat ik er een hele geschiedenis heb.. Dan laat ik dit topic liever niet verzieken door een spammertje die probeert aandacht op te eisen en hier bekend te worden. Dan heb ik liever proper gesprekken over herinneringen aan vroeger.

idd op deze wereld wel ja :D
maar is heel makkelijk te verklaren dat ik hier klein ben xD

maargoed ik zal mijn zin veranderen dan.
speciaal voor jouw he.

ik heb op wat top 20 acc's gespeeld
hoop dat dit minder stoer is xD

en als je herinneringen op wil halen heb ik een goeie oplossing voor je.

je vraagt aan een aantal spelers van vroeger: msn,nummer,facebook weet ik veel wat en gaat een x afspreken in een mooi reastaurantje of ergens anders en kan je daar mooi praten erover ;)

goed bed8 he? :p

en hey nyc kom je hier ook gezellig een kijkje nemen :)
 

DeletedUser

Guest
idd op deze wereld wel ja :D
maar is heel makkelijk te verklaren dat ik hier klein ben xD

maargoed ik zal mijn zin veranderen dan.
speciaal voor jouw he.


ik heb op wat top 20 acc's gespeeld
hoop dat dit minder stoer is xD

Je hoeft geen skills te hebben om op een top 20 account te spelen.
Je kunt easy als co er spelen, of enkel internen.

Ikzelf speel liever top 50/100
Meer fun, meer ODA, meer actie =)

Jou wil ik wel eens als tegenstander:cool:
Eens zien wat je in huis hebt;)
Wie weet vraag ik aan Demo wel een accountje op w15.


en als je herinneringen op wil halen heb ik een goeie oplossing voor je.

je vraagt aan een aantal spelers van vroeger: msn,nummer,facebook weet ik veel wat en gaat een x afspreken in een mooi reastaurantje of ergens anders en kan je daar mooi praten erover ;)

goed bed8 he? :p


Faal:)
 
Bovenaan