Herrineringen ophalen..

DeletedUser

Guest
jaja ik weet ik reageer even snel omdat spellings control het niet doet. En ik meer te doen heb op dit moment.
 

DeletedUser

Guest
Het enigste wat ik kan herinneren is dak gwn hard own op W11 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand die titel van het topic aanpassen? Krijg er telkens weer de bibbers van...
 

DeletedUser

Guest
.Lomp en /Care :)

De beste tijden ooit.
Ik herinner me nog perfect dat ik /Care joinde toen THOR gevallen was..
Er was eigenlijk meer werk in /care destijds dan aan mij eigen account. Ik heb uren VV's van front accounts gedraaid tegen F~F~C aan..

Daarna T~T~E gejoind.. Geleaved voor Zero. Maar in die tussen tijd ben ik 1 maand stamloos geweest, een massa van T~T~E gekregen met 1 dorp verlies midden in de nacht. Terwijl ik stamloos was stond ik 6-1 voor tegen mijn vijand, solo!

Sorry, maar ik wou dit eens zeggen omdat het topic hiervoor is ;)
 

DeletedUser

Guest
De beste tijden ooit.
Ik herinner me nog perfect dat ik /Care joinde toen THOR gevallen was..
Er was eigenlijk meer werk in /care destijds dan aan mij eigen account. Ik heb uren VV's van front accounts gedraaid tegen F~F~C aan..

Daarna T~T~E gejoind.. Geleaved voor Zero. Maar in die tussen tijd ben ik 1 maand stamloos geweest, een massa van T~T~E gekregen met 1 dorp verlies midden in de nacht. Terwijl ik stamloos was stond ik 6-1 voor tegen mijn vijand, solo!

Sorry, maar ik wou dit eens zeggen omdat het topic hiervoor is ;)

Bedankt voor het mooie defwerk, de desbetreffende speler van /care was toendertijd gevallen. Zou je voortaan niet een pm willen sturen als je weer vv doet:)
 

DeletedUser

Guest
S-For maakt -T.D- af :D
en LEF kan -T.D- ook makkelijk aan.
-T.D- had alleen tot voor kort geen incomings van hun andere kant waardoor ze al hun def. in C93 konden neerzetten en in die paar dorpjes in 83.
-T.D- is geen sterke stam met trouwe leden.
-T.D- is een stam met 2 of 3 strategen en allemaal onbenullige kleine spelertjes die nooit tegenstand hebben gehad en maar gewoon luisteren naar wat die paar strategen hun aangeven om te doen omdat ze niet in staat zijn voor zichzelf te denken. Plus -T.D- lekt als een zeef dus niks trouwe leden :rolleyes:
maar goed de samenwerking binnen -T.D- is in zekere zin dus zeer goed ja.. vraag niet hoe, maar t'is wel in orde


al die dingen wat over -T.D- werd gezegd, was egt geweldig toen

maar ik wil er nu toch iets over zeggen:
LEF en s-for en Just waren eerder uit elkaar dan -T.D- en iedereen dagt dat -T.D- als eerste uit elkaar ging
(wij zitten nog steeds bij elkaar maar dan in een andere stam)

waar LEF eerst 100% in c 83 en wat ik per ongeluk had verpest XD is nu ~FFC~ de grote macht in c 83
na vernieting van ex LEF leden


elcid
freddie
rvdr (gestopt)

en een paar leden hadden het goede gekozen en gingen naar ~FFC~!!!!
 

DeletedUser52179

Guest
al die dingen wat over -T.D- werd gezegd, was egt geweldig toen

maar ik wil er nu toch iets over zeggen:
LEF en s-for en Just waren eerder uit elkaar dan -T.D- en iedereen dagt dat -T.D- als eerste uit elkaar ging
(wij zitten nog steeds bij elkaar maar dan in een andere stam)

waar LEF eerst 100% in c 83 en wat ik per ongeluk had verpest XD is nu ~FFC~ de grote macht in c 83
na vernieting van ex LEF leden


elcid
freddie
rvdr (gestopt)

en een paar leden hadden het goede gekozen en gingen naar ~FFC~!!!!


Het is dacht niet dagt.
 

DeletedUser

Guest
Mooie tijden aan het begin van de wereld toen ik de stam -CoH- joinde. Heb daar echt een toffe tijd beleefd, ook tijdens ons bondgenootschap met Oud. Ex-spelers van die stam als Stone Temple Giants en Jay the Devil heb ik respect voor gehad. Jammer dat laatstgenoemde zich liet internen en wij Stone Temple toch wel gemakkelijk weg konden spelen, waardoor het nu behoorlijk saai is in C65...
 
Bovenaan