Hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ok, ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen dus plaats ik het maar hier: ik heb dus de laatste 2 dagen last van een hacker die ondanks wijzeging w8woord in breekt op mijn account, eerste keer had hij dus opnieuw begonnen met mijn account, enorm vervelend!:mad: en vandaag breekt die weer in maar veranderd hij enkel het grafisch dorpsoverzicht in een klassiek dorpsoverzicht, ik heb het ip-adres en al contact opgeomen met Telenet, maar wat kan ik hier verder nog tegen doen want ik krijg er de creeps van!
 

DeletedUser

Guest
Ik wist niet precies waar het te zetten dus zette ik het hier,
maar hij is weer ingebroken en ik had het w8woord gewijzigd,
niemand anders heeft mijn w8woord dan ik, speel ook alleen maar op
tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
pc onthoud enkel accountnaam, w8woord niet, allez onthoud enkel mijn 1ste w8woord, en dat is onderstussen al enkele keren gewijzigd
 

DeletedUser

Guest
dat ding heb ik ook ooit eens gehad....pc moest helemaal opgeruimd worden :(
en ja , zoals de rest hier zegt zal je er wel een hebben.
 

DeletedUser

Guest
pc onthoud enkel accountnaam, w8woord niet, allez onthoud enkel mijn 1ste w8woord, en dat is onderstussen al enkele keren gewijzigd

keylogger houdt alles bij wat je intypt, en een andere persoon (die je die keylogger heeft doorgestuurt) krijgt dan die info
 

DeletedUser

Guest
ik zou em binnenbrengen, tenzij je veel van pc's kent en hem zelf kunt formateren enzo. Zo'n dingen zijn niet zo makkelijk te vinden (dacht ik)
 

DeletedUser

Guest
misschien zat ie in een trojaans paard dat is binnengebracht op je pc via een link die 1 van je vrienden op MSN heeft doorgestuurd...zo had ik hem allesinds.
was verdorie met een ZIP file met zogezegde muziek:mad:
 

DeletedUser

Guest
misschien zat ie in een trojaans paard dat is binnengebracht op je pc via een link die 1 van je vrienden op MSN heeft doorgestuurd...zo had ik hem allesinds.
was verdorie met een ZIP file met zogezegde muziek:mad:

heb je niet zo'n goeie virusscanner op je pc :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan