Mijlpalen: dagelijkse awards

DeletedUser

Guest
Diep respect voor deze gozer: (tevens die hard BG:cool:)

Us3rt3d

knipselx.jpg


Zijn doelwit, Copi van de stam PhoW haf de deff award op 1,8 mil dat zegt genoeg denk ik.

:D

Dat zegt idd dat copi beter gedeft heeft dan dat Us3rt3d heeft aangevallen...:eek::rolleyes:
 

DeletedUser13918

Guest
Onze goede vriend Zwollenaar1 is een betere deffer!! Maar hij staat dan ook op één ;)

3x Verdediger van de dag
op 16.06.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (3.291.552 eenheden)!

Het waren wel niet alleen zijn troepen. Half T-C stak er binnen, maar dat maakt het spel alleen maar leuker :)
 

DeletedUser

Guest
:eek: je meent het:eek:

Je weet ook dat os sneller staat dan dat jij je clear gemaakt heb?
 

DeletedUser

Guest
je weet ook dat deff 2x zo langzaam opbouwt dan off??? :rolleyes:

Niet als je bij de eerste ronde bijna niks verliest ;)
als je goed stackt, verlies je per clear max 1000 van alles (bij de laatste aanval).
Dat is dan verdeeld over de def van een paar dorpen bij elkaar.
Dus is per dorp net 100 van alles verlies.
volgens mij is je def dan toch eerder klaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet als je bij de eerste ronde bijna niks verliest ;)
als je goed stackt, verlies je per clear max 1000 van alles (bij de laatste aanval).
Dat is dan verdeeld over de def van een paar dorpen bij elkaar.
Dus is per dorp net 100 van alles verlies.
volgens mij is je def dan toch eerder klaar ;)

um, hij verlies meer dan 1,8 mil eenheden??? na 300 aanvallen -> 6000 eenheden die hij per aanval gemiddeld verloren is.
 

DeletedUser

Guest
um, hij verlies meer dan 1,8 mil eenheden??? na 300 aanvallen -> 6000 eenheden die hij per aanval gemiddeld verloren is.

vandaar dat ik zei ALS JE HET GOED DOET :D

(was een algemene opmerking, in dit geval had jij natuurlijk gelijk ;) )
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik =D??

heb denk ik zal zoon 1000 aanvallen gehad in 3 dagen :p en ik sta redelijk hoog op de ODD rang :rolleyes:

dan kun je het goed noemen, denk ik (heb natuurlijk geen inzicht erin, ga alleen af op wat jij zegt) :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het een dezer dagen ff netjes bij gaan werken..

Zeker nu ik ook in de top kom met mijn bazen Rover :D
 

DeletedUser46863

Guest
lolmutsen vertel dan ook dat je je halve leger bent kwijt geraakt met je noob aanvalletjes:D en trouwens het was wel funny hoe ik jou clears zag ver ongelukken toen ik iemands vv had;)
 

DeletedUser

Guest
lolmutsen vertel dan ook dat je je halve leger bent kwijt geraakt met je noob aanvalletjes:D en trouwens het was wel funny hoe ik jou clears zag ver ongelukken toen ik iemands vv had;)

Ik hoop dat je wel met de verband doos bent langsgekomen ;)
 

DeletedUser53326

Guest
lolmutsen vertel dan ook dat je je halve leger bent kwijt geraakt met je noob aanvalletjes:D en trouwens het was wel funny hoe ik jou clears zag ver ongelukken toen ik iemands vv had;)

Je moet nu niet stoer gaan doen want wie de VV van martijn ook had heeft het baggerslecht gedaan, we hadden dat account binnen 3 dagen opgeruimd.
Nu moet ik zeggen dat copi een van de betere spelers is die ik tot nu toe ben tegengekomen op W17, respect alleen jammer dat hij op 80% def speelt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mensjes van Phow, kunnen jullie een screenshot maken van jullie oorlogsstatestieken tegen RQ. ? Ben benieuwd naar de verslagen tegenstanders van jullie leden!
 
Bovenaan