Grappige aanvallen/Goede verdediging

DeletedUser49393

Guest
Ja joh, dat klinkt erg logisch want 1K speer houdt een volledige clear zeker tegen.

Je kraamt maar wat uit. Je hebt zelf gezien dat nadat je de toestemming 1 had gebracht, hij weer naar 25 ging. Jij was het niet, wie dan wel? Misschien ik?

Gaan we zo laag in deze discussie dat we het over mijn counterskills gaan hebben?



+1


hoor je me dat dan zeggen? de helft van de edels hebben geen hele veeg erbij dus het kon zo zijn dat hij maar 250 bijl erbij had ;) maar ja jullie zijn ''pro'' dus zullen het wel beter weten :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
J.jansen,

soms heb ik wel medelijden, jij steeds toestemming 1, of 2

ik
Toestemming: Gedaald van 25 naar -9

Superrrrredels :cool:
 

DeletedUser

Guest
de eigendunk ook haha
maar ja, is zo moeilijk toegeven dat een zeker iemand gewoon weggeedeld is (door SR) en nu op wispeltuut als troostprijs meespeelt he? beter iets dan niets zal ie denken :p

Ik ben de originele speler van het account :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dat weet ik slimme stoere sterk, maar ik postte 'Inderdaad', wat heeft pitt er mee te maken?
 

DeletedUser20308

Guest
de eigendunk ook haha
maar ja, is zo moeilijk toegeven dat een zeker iemand gewoon weggeedeld is (door SR) en nu op wispeltuut als troostprijs meespeelt he? beter iets dan niets zal ie denken :p

Aah, dus jij stelt dat als je dus bij wijze van op een ander account mag spelen en vervolgens goed bezig bent daar dat je dan als nog een noob bent? En dan spreken we over troostprijzen? Hmm... Sylar? Had jij nog niet Sterk op je account gelaten?

Sterk = 101% fail, dus alles wat in de toekomst gunstig is voor Sylar is dat nog steeds slecht en een troostprijs.. Oké, dat onthouden we even ;)
 

DeletedUser58575

Guest
Des te beter. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde (voor ons dan toch zeker)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
nou, als androuchka komt ben ik zeker niet blij:p en stel je voor erik gaat op het AF verschijnen :p

Toegegeven, het niveau van de gemiddelde post zou omlaag gaan, maar dan hebben we tenminste meer mensen om op te bashen. (Lees: dan ben ik niet telkens de lul :mad: :D)
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Swol
Herkomst: 3:20 (843|230) C28

Aantal: 3923 3923 0 0 0 0 450 0 0 0 0 0
Verliezen: 3923 3923 0 0 0 0 320 0 0 0 0 0


Verdediger: sir lotje
Doel: :: Fusion :: (842|234) C28

Aantal: 1000 1038 108 939 0 62 0 0 6 4 0 0
Verliezen: 1000 1038 108 939 0 62 0 0 6 4 0 0
 

DeletedUser

Guest
:: Fusion :: (842|234) K28 9,440 Swol [=NF=] sir lotje [~RF~!] 2011-06-14 15:11:15

Duidelijk een offdorp in opbouw met een beetje def in om die fail aanvallen te blocken :p

Of gewoon een defdorp, waar sir lotje te lui was om de troepen die bij overname in opbouw waren te annuleren.
mixdorpen in RF is sooooooooo 2010 :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan