Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Lol moeten we kopietjes van PM/forum sturen om te laten zien dat dit gewoon 1 grote troll was?

Graag.
Je mag ze doorsturen in mede deling,of het hier neer zetten.
Je mag ze ook in game profiel sturen..
Als ik bewijzen heb,kan ik geloven ^^
 

DeletedUser

Guest
Moesten er Plague leden ff weggelopen zijn zou iedereen het ook geloofd hebben :p
Still, nice trolling.
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht nog steeds op de forumpost /bewijzen :p

troc.jpg
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik geloofde het. Had nog een leuk gesprek met Detlef. Als het hem echt is.:p

EDIT:Wat hebben jullie hier eigenlijk mee bereikt? Of alleen trollen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha, ik geloofde het. Had nog een leuk gesprek met Detlef. Als het hem echt is.:p

EDIT:Wat hebben jullie hier eigenlijk mee bereikt? Of alleen trollen?

Alleen trollen, beetje lol hebben in de chat. Ach, we hebben niemand kwaad gedaan of ook maar iets stuk gemaakt, dus dan is het no problemo hoop ik? :)
 

DeletedUser1527

Guest
Misschien was het niet fake,was het voor echt.
Maar misschien zijn de problemen nu opgelost,en willen jullie dit zo uitspelen op het AF .


Ik weet het niet,maar zou wel eens goed kunnen :rolleyes: .


Ik geloofde het nog steeds.Doe het nu nog.
Het is niet omdat jullie weer in S.inc zitten,dat de vrede teruggekeerd is?
Waarom komt de andere dan zijn tijd in het spel steken? Hij was zogezegd gestopt,en kwam inneens gisteren terug.

Ofwe is dit gewoon allemaal onzin,ofwel hebben jullie heel goed geacteerd.
Aan jullie de keuze,eerlijk zullen jullie toch niet zijn,mochten er zich nog problemen begeven.

tja, of het nu wel of niet waar is hier heeft in ieder geval S.inc een deuk opgelopen want dit werkt op den duur eerder negatief uit dan positief.

Spelers van S.inc die nu de stam zouden verlaten omdat ze wellicht echt oneigheid hebben, hebben nu dus pech want normaal is er geen enkele stam die ze aanneemt.

Spelers van S.inc hebben zeker de komende tijd )% kans om Sweet toe te trede :D

Sweet is goed bezig en het gaat alleen maar beter:)
 

DeletedUser

Guest
Zelfs plague hoeft ex sinc leden niet te hebben (en dat zegt al erg veel ^^)
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik geloofde het. Had nog een leuk gesprek met Detlef. Als het hem echt is.:p

EDIT:Wat hebben jullie hier eigenlijk mee bereikt? Of alleen trollen?

Ja dat wel Detlef echt ;)

tja, of het nu wel of niet waar is hier heeft in ieder geval S.inc een deuk opgelopen want dit werkt op den duur eerder negatief uit dan positief.

Spelers van S.inc die nu de stam zouden verlaten omdat ze wellicht echt oneigheid hebben, hebben nu dus pech want normaal is er geen enkele stam die ze aanneemt.

Spelers van S.inc hebben zeker de komende tijd )% kans om Sweet toe te trede :D

Sweet is goed bezig en het gaat alleen maar beter:)

Dus je ontkent dat er al gesprekken waren om naar Sweet te komen? :rolleyes:

Zelfs plague hoeft ex sinc leden niet te hebben (en dat zegt al erg veel ^^)

Dus je ontkent dat er al gesprekken waren om naar Plague te komen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alleen trollen, beetje lol hebben in de chat. Ach, we hebben niemand kwaad gedaan of ook maar iets stuk gemaakt, dus dan is het no problemo hoop ik? :)

Mij maakt het niet uit. Maar wat is het nou met Detlef. Komt hij nou terug of niet? Of was dit ook al een grap?:confused:
 
Bovenaan