Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
och meneertje denkt dat ie alles is :eek:

Deze voor jou.
Zijde 1:
Stammen: BLACKS, Plague
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,242
Kant 2: 2,464
Verschil: 778

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 178
Kant 2: 515
Verschil: 337

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 20,212,750
Kant 2: 16,397,903
Verschil: 3,814,847

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,345,817
Kant 2: 4,295,848
Verschil: 2,950,031

chart


Meer dan 1/4 van jullie puntentotaal van totale overnames zijn interns, faalerts.
 

DeletedUser1527

Guest
och meneertje denkt dat ie alles is :eek:

ja, dat denkt hij maar ook hij is het niet.

Aan internen gaat vaak aanvallen van spelers of de stam aan vooraf en de speler dichtbij pakt die dorpen vaak eerst, die geeft ze dan wellicht af en valt het onder internen volgens hem.

Zijn mening is alleen in zijn voordeel opgebouwd en ik hoop dat die daar blij van wordt.

Is hij ook blij met zijn stats ?:

hij :)
Dorpen: 194
Gemiddelde punten per dorp: 9,427
Aantal stam veranderingen: 9
Overnames: 214 (+208-6)
Toegetreden op: 05th January 2011
Beste rang: 19e op 21st June 2011
Meeste punten: 1,827,199 op 22nd June 2011
Meeste dorpen: 194 op 22nd June 2011
OD Rang: 87. (4,108,828 score)
OD Aanvalsrang: 72. (2,858,311 score)
OD Verdedigingsrang: 173. (1,250,517 score)

and me:

Dorpen: 202
Gemiddelde punten per dorp: 9,770
Aantal stam veranderingen: 4
Overnames: 209 (+206-3)
Toegetreden op: 06th December 2010
Beste rang: 6e op 02nd June 2011
Meeste punten: 1,971,808 op 22nd June 2011
Meeste dorpen: 202 op 22nd June 2011
OD Rang: 19. (7,199,461 score)
OD Aanvalsrang: 16. (6,347,296 score)
OD Verdedigingsrang: 313. (852,165 score)

Alleen de OD defens in zijn voordeel en dat is makkelijk uit te leggen :).

Om de OD defens laag te houden moet je de tegenstanders eerst uitschakelen en niet zo stom zijn om je door hen te laten aanvallen :D
 

DeletedUser

Guest
Deze voor jou.
Zijde 1:
Stammen: BLACKS, Plague
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,242
Kant 2: 2,464
Verschil: 778

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 178
Kant 2: 515
Verschil: 337

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 20,212,750
Kant 2: 16,397,903
Verschil: 3,814,847

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,345,817
Kant 2: 4,295,848
Verschil: 2,950,031

chart


Meer dan 1/4 van jullie puntentotaal van totale overnames zijn interns, faalerts.

hij is voor mijn maar je zet bij de stats de hele stam :confused: klopt iets niet he :rolleyes:

@marcel1969 : haha :) maar zoals gewoonlijk zal hij wel een excuus hebben of een smoesje of iets in die gehele richting ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26141

Guest
ja, dat denkt hij maar ook hij is het niet.

Aan internen gaat vaak aanvallen van spelers of de stam aan vooraf en de speler dichtbij pakt die dorpen vaak eerst, die geeft ze dan wellicht af en valt het onder internen volgens hem.

Zijn mening is alleen in zijn voordeel opgebouwd en ik hoop dat die daar blij van wordt.

Is hij ook blij met zijn stats ?:

hij :)
Dorpen: 194
Gemiddelde punten per dorp: 9,427
Aantal stam veranderingen: 9
Overnames: 214 (+208-6)
Toegetreden op: 05th January 2011
Beste rang: 19e op 21st June 2011
Meeste punten: 1,827,199 op 22nd June 2011
Meeste dorpen: 194 op 22nd June 2011
OD Rang: 87. (4,108,828 score)
OD Aanvalsrang: 72. (2,858,311 score)
OD Verdedigingsrang: 173. (1,250,517 score)

and me:

Dorpen: 202
Gemiddelde punten per dorp: 9,770
Aantal stam veranderingen: 4
Overnames: 209 (+206-3)
Toegetreden op: 06th December 2010
Beste rang: 6e op 02nd June 2011
Meeste punten: 1,971,808 op 22nd June 2011
Meeste dorpen: 202 op 22nd June 2011
OD Rang: 19. (7,199,461 score)
OD Aanvalsrang: 16. (6,347,296 score)
OD Verdedigingsrang: 313. (852,165 score)

Alleen de OD defens in zijn voordeel en dat is makkelijk uit te leggen :).

Om de OD defens laag te houden moet je de tegenstanders eerst uitschakelen en niet zo stom zijn om je door hen te laten aanvallen :D

stoer!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Deze voor jou.
Zijde 1:
Stammen: BLACKS, Plague
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,242
Kant 2: 2,464
Verschil: 778



Kant 1: 178
Kant 2: 515
Verschil: 337


Meer dan 1/4 van jullie puntentotaal van totale overnames zijn interns, faalerts.
515/2464 = 0.21 = ong. 1/5
Ik weet dat dit het politiek en propaganda forum is en het de bedoeling is de andere stammen zwart te maken en bla bla bla, maar hier bewijs je weer even dat je puur uit je nek lult. Als je Plague wilt zwart maken, doe het dan goed en kom met deftige posts af. Al dat idiotisme rond 'ik ben pro en jij bent noob, jij faalt, ik ben üüübeeeer!' wordt echt zo saai... Stop met die tegenwoordig algemene trend te volgen en keer terug naar de propaganda van vroeger die meer inhield dan 2 à 3 zelfgeschreven inhoudsloze lijntjes.
Dank bij voorbaat.
 

DeletedUser

Guest
Achja ik heb maar 43K ODD op deze wereld, komt omdat er gewoon 0,0 tegestand is.. Is eigenlijk ook behoorlijk saai.
En ash, wat maakt het uit dat het interns zijn, we kunnen ze ook allemaal kicken en dan zijn ze stamloos, maar dan pakken we die dorpen alsnog zonder dat er tegenstand is, omdat ze inactief zijn. Ik zeg het nog een keer en ik heb het al vaak genoeg tegen je gezegd: check je feiten voordat je iets roept.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Deze voor jou.
Zijde 1:
Stammen: BLACKS, Plague
Zijde 2:
Stammen: Plague

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 3,242
Kant 2: 2,464
Verschil: 778

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 178
Kant 2: 515
Verschil: 337

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 20,212,750
Kant 2: 16,397,903
Verschil: 3,814,847

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,345,817
Kant 2: 4,295,848
Verschil: 2,950,031

chart


Meer dan 1/4 van jullie puntentotaal van totale overnames zijn interns, faalerts.

Jealous?
Also

Zijde 1:
Stammen: Plague
Zijde 2:
Stammen: S.Inc, *S, DsD

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,467
Kant 2: 6,577
Verschil: 4,110

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 161
Kant 2: 13
Verschil: 148

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 16,420,858
Kant 2: 41,479,798
Verschil: 25,058,940

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,464,433
Kant 2: 105,624
Verschil: 1,358,809

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja, tegen elke top 20 stam waar wij tegenaan liggen hebben we een positieve stats. OOK tegen S.inc (inactief of niet, er moet gewoon voor gezorgd worden dat op elk acc iemand zit, dat is nou het handige van veel leden hebben.. VVers in overvloed:p)
 

DeletedUser

Guest
Ja, tegen elke top 20 stam waar wij tegenaan liggen hebben we een positieve stats. OOK tegen S.inc (inactief of niet, er moet gewoon voor gezorgd worden dat op elk acc iemand zit, dat is nou het handige van veel leden hebben.. VVers in overvloed:p)

Nah, enkel tegen Sweet niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nah, enkel tegen Sweet niet ;)

True, 1 dorpje verloren 0 veroverd haha, maar dat kan ik nou niet echt een conflict noemen.
De stammen waar we echt mee bezig zijn bezwijken allemaal vrij snel haha (niet alleen door ons, maar wel deels;))

Plague 41-0 DsD
Stats van afgelopen week..
im just saying:)
 

DeletedUser

Guest
515/2464 = 0.21 = ong. 1/5
Ik weet dat dit het politiek en propaganda forum is en het de bedoeling is de andere stammen zwart te maken en bla bla bla, maar hier bewijs je weer even dat je puur uit je nek lult. Als je Plague wilt zwart maken, doe het dan goed en kom met deftige posts af. Al dat idiotisme rond 'ik ben pro en jij bent noob, jij faalt, ik ben üüübeeeer!' wordt echt zo saai... Stop met die tegenwoordig algemene trend te volgen en keer terug naar de propaganda van vroeger die meer inhield dan 2 à 3 zelfgeschreven inhoudsloze lijntjes.
Dank bij voorbaat.

Je rekensom klopt niet, ik reken met hoe groot deel van puntentotaal van totale overnames, niet aantal dorpen, smartaaaaaaass.
 

DeletedUser

Guest
Je rekensom klopt niet, ik reken met hoe groot deel van puntentotaal van totale overnames, niet aantal dorpen, smartaaaaaaass.

leees nou is ff alles door wat er gezegd is op je reactie. Veel van die spelers hebben we al eerder gebroken en zijn inactief geworden. Die zitten dus in BLACKS om ervoor te zorgen dat andere van die dorpen afblijven.

Snapez-vous?
 

DeletedUser

Guest
Je rekensom klopt niet, ik reken met hoe groot deel van puntentotaal van totale overnames, niet aantal dorpen, smartaaaaaaass.
De rekensom klopt wel, het draait enkel rond een ander subject. Iets wat je trouwens zelf al zegt in de twee nevengeschikte zinnen die erop volgen.
Alleszins ik neem aan dat het puur opzettelijk is dat je jezelf tegenspreekt, puur om mijn leven te vergemakkelijken. Alvast petje af, jezelf 2x tegenspreken in één zin is niet makkelijk, moet je wel een expert voor zijn.
Dat je zoveel a's moet zetten zal wel door je hevige persoonlijke affiniteit komen met dat woord. No problem, ieder zijn ding.
 

DeletedUser51944

Guest
De rekensom klopt wel, het draait enkel rond een ander subject. Iets wat je trouwens zelf al zegt in de twee nevengeschikte zinnen die erop volgen.
Alleszins ik neem aan dat het puur opzettelijk is dat je jezelf tegenspreekt, puur om mijn leven te vergemakkelijken. Alvast petje af, jezelf 2x tegenspreken in één zin is niet makkelijk, moet je wel een expert voor zijn.
Dat je zoveel a's moet zetten zal wel door je hevige persoonlijke affiniteit komen met dat woord. No problem, ieder zijn ding.

Ik snap het niet man.
Je zal wel een redelijke speler zijn ik speelde bij je op Classic speelde op b0t0x.
En lunatic en dorus says zijn ook gewoon goede spelers, dan snap ik niet hoe ze er zo rond voor uit kunnen komen dat plague pro is én een topstam...
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet man.
Je zal wel een redelijke speler zijn ik speelde bij je op Classic speelde op b0t0x.
En lunatic en dorus says zijn ook gewoon goede spelers, dan snap ik niet hoe ze er zo rond voor uit kunnen komen dat plague pro is én een topstam...

Hier sluit ik me bij aan.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet man.
Je zal wel een redelijke speler zijn ik speelde bij je op Classic speelde op b0t0x.
En lunatic en dorus says zijn ook gewoon goede spelers, dan snap ik niet hoe ze er zo rond voor uit kunnen komen dat plague pro is én een topstam...

Tsja misschien omdat zij weten hoe plague in elkaar zit?
Jij weet niks van wat er zich allemaal binnen plague afspeelt en voorlopig zijn er geen interne problemen in plague. Dat kan ik niet van S.inc zeggen, dus hoe noob plague ook is en hoe pro S.inc en jij ook zijn, plague staat nog altijd stevig;)

edit: Ash, je sluit je er bij aan ooeeh cool. Kan je nou is normaal reageren op onze posts ipv je maatje starkid met argumenten te laten komen (die zo nu en dan best redelijk zijn:)). Starkid geeft redenen voor zijn kritiek. Jij roept maar wat.
 

DeletedUser51944

Guest
Tsja misschien omdat zij weten hoe plague in elkaar zit?
Jij weet niks van wat er zich allemaal binnen plague afspeelt en voorlopig zijn er geen interne problemen in plague. Dat kan ik niet van S.inc zeggen, dus hoe noob plague ook is en hoe pro S.inc en jij ook zijn, plague staat nog altijd stevig;)

edit: Ash, je sluit je er bij aan ooeeh cool. Kan je nou is normaal reageren op onze posts ipv je maatje starkid met argumenten te laten komen (die zo nu en dan best redelijk zijn:)). Starkid geeft redenen voor zijn kritiek. Jij roept maar wat.

Misschien zijn er geen problemen in s.inc.
Ik kan je in alle eerlijkheid vertellen dat op onze skypechat om het half uur 400 berichtjes binnenkomen op mijn skype en dat iedereen het goed kan vinden.

En dat van Dr. Love misschien is dat wel gewoon een grap ofzo?
Je weet het niet. ;)
 
Bovenaan