Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
:eek:
Je hebt het wel tegen lunat!c!!!
Die kerel ownt.!!!

Dit is het meest logische wat ik vandaag heb gelezen


Okay.
GUESS WHAT I DONT GIVE A DAMN WHAT YOU SAY! :D

Zo te zien beginnen je uit je sterke argumenten te geraken *typisch gevalletje van compensatiedrift?*

haters-gonna-hate-2.jpg

love-hate-baby.jpg


your_problem_is_obvious_business_card-p240211563102148177yt1p_400.jpg

Ash is even iets anders doen als TW.
Dat is ook een mogelijkheid ;)

Sorry_I_am_Very_Busy.jpg
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen hier op het forum zouden beter hun tijd eens in hun account gaan steken.
Ze gaan dan vanzelf groter worden en dan moeten ze geen jaloerse reacties meer geven of niet meer gaan smijten met loze beschuldigingen.
Als ze hun tijd vervolgens nog verstandig gaan indelen hebben ze zelfs nog tijd over om naar pokémon te kijken.

Mij ga je hier in ieder geval niet veel meer zien, het lijkt hier net een kleutertuin.


grtz
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen hier op het forum zouden beter hun tijd eens in hun account gaan steken.
Ze gaan dan vanzelf groter worden en dan moeten ze geen jaloerse reacties meer geven of niet meer gaan smijten met loze beschuldigingen.
Als ze hun tijd vervolgens nog verstandig gaan indelen hebben ze zelfs nog tijd over om naar pokémon te kijken.

Mij ga je hier in ieder geval niet veel meer zien, het lijkt hier net een kleutertuin.


grtz

Tips?
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen hier op het forum zouden beter hun tijd eens in hun account gaan steken.
Ze gaan dan vanzelf groter worden en dan moeten ze geen jaloerse reacties meer geven of niet meer gaan smijten met loze beschuldigingen.
Als ze hun tijd vervolgens nog verstandig gaan indelen hebben ze zelfs nog tijd over om naar pokémon te kijken.

Mij ga je hier in ieder geval niet veel meer zien, het lijkt hier net een kleutertuin.


grtz

Toch vreemd dat meestal de spelers met de meeste punten te vinden zijn op het forum en hun grote bek laten zien.
 
Bovenaan