_TBR_ & Order

DeletedUser

Guest
hmm,tom

zeg je dit als leider of als speler van RB?

als je als leider dit op het forum zet,ben je echt verkeerd bezig,want dan moet ik m m,n boekje wat gesloten is,open doen.

M-M was BG tot ze CRUS aanvielen,konden niet wachten op de verdeling van dorpen?

komt je dat soms bekend in de oren?

AS zelfde laken een pak!!

kan nog wel effe doorgaan hoor,maar ga nu niet ORDER als de agressor neerzetten hier.

een stam zou dom zijn als ze dorpen die worden aangeboden zouden weigeren.

en nogmaals ORDER heeft een eigen leiding en dus maakt zelf uit met wie ze een BG of NAP willen.

NIEMAND en herhaal NIEMAND dus geen RB of TBR gaat dat uitmaken

gr
knor
 

DeletedUser1665

Guest
hmm,tom

zeg je dit als leider of als speler van RB?

als je als leider dit op het forum zet,ben je echt verkeerd bezig,want dan moet ik m m,n boekje wat gesloten is,open doen.

M-M was BG tot ze CRUS aanvielen,konden niet wachten op de verdeling van dorpen?

komt je dat soms bekend in de oren?

AS zelfde laken een pak!!

kan nog wel effe doorgaan hoor,maar ga nu niet ORDER als de agressor neerzetten hier.

een stam zou dom zijn als ze dorpen die worden aangeboden zouden weigeren.

en nogmaals ORDER heeft een eigen leiding en dus maakt zelf uit met wie ze een BG of NAP willen.

NIEMAND en herhaal NIEMAND dus geen RB of TBR gaat dat uitmaken

gr
knor

Stop toch eens met liegen!
Je kan om mijn pad in de ....... poep zakken!
 

DeletedUser

Guest
De agressie komte r aan van rb en order zal zo zeggen verklaar de oorlog aan elkaar:D:D:D:D

mvg

uit portugal:p
 

DeletedUser

Guest
De agressie komte r aan van rb en order zal zo zeggen verklaar de oorlog aan elkaar:D:D:D:D

mvg

uit portugal:p

En in welke zin geeft deze post meerwaarde aan het topic? :confused: Iedereen weet dat er meer 'gevochten' wordt op het forum dan ingame... Beide partijen willen volgens mijn bronnen geen oorlog, aangezien het ze niets verder zal helpen.
 

DeletedUser

Guest
ach moet ik enkele msn gesprekken erbij halen, waarbij ze zeggen dat ze geen oorlog willen, want dat K35 wel eens een heel groot probleem kon worden voor hun:p

ach, zo hebben we ook mooie msn gesprekken van jullie hè ;)
of blijven jullie dat nog steeds ontkennen? mja, wat zijn die msn logs dan nog waard hè :eek:
 

DeletedUser

Guest
weet natuurlijk niet wat er achter het hoekje is gezegd maar voor de rest in het algemeen niets iig :)
En de meeste geheimpjes weet ik hoor ^^

Maar goed baumpies ik zeg dit als persoon. Ik ben het beu en wou me deze keer niet meer stil houden. Als er iemand verder wilt discussieren het mag zekers want ik ben deze week in de "mood' ervoor.
 

DeletedUser

Guest
ik denk als jullie nog hard genoeg blijven zoeken jullie nog wel een paar redenen gaan vinden om een hekel aan elkaar te hebben.
misschien eens tijd om te kijken waar jullie als bg's heen willen in plaats van discussies over wie wat in het verleden gedaan heeft?
en als buitenstaander vind ik het vreemd dat order een nap afsluit met de vijand van hun bg, en ook nog eens zelf zegt dat die nap niks uitmaakt omdat ze elkaar toch al niet aan vallen gezien de ligging van de stammen. vertel ons dan eens wat het belang is van een nap met een stam die je toch al niet aan kan vallen...
 

DeletedUser

Guest
ik denk als jullie nog hard genoeg blijven zoeken jullie nog wel een paar redenen gaan vinden om een hekel aan elkaar te hebben.
misschien eens tijd om te kijken waar jullie als bg's heen willen in plaats van discussies over wie wat in het verleden gedaan heeft?
en als buitenstaander vind ik het vreemd dat order een nap afsluit met de vijand van hun bg, en ook nog eens zelf zegt dat die nap niks uitmaakt omdat ze elkaar toch al niet aan vallen gezien de ligging van de stammen. vertel ons dan eens wat het belang is van een nap met een stam die je toch al niet aan kan vallen...

Om je Bg op stank te jagen:D
 

DeletedUser12970

Guest
Harm Ownd Zout aub op gozer;)
Enige wat je doet is stoken '-_-
Ga ingame gaan stoken ipv hier '-_-
Oja srr was vergeten je bent al je dorpjes kwijtgeraak;)
En nu enkel iets zeggen als het zinnig is !
 

DeletedUser

Guest
Harm Ownd Zout aub op gozer;)
Enige wat je doet is stoken '-_-
Ga ingame gaan stoken ipv hier '-_-
Oja srr was vergeten je bent al je dorpjes kwijtgeraak;)
En nu enkel iets zeggen als het zinnig is !
iets zinnigs zeggen doen er niet veel hier....
 

DeletedUser3877

Guest
en als buitenstaander vind ik het vreemd dat order een nap afsluit met de vijand van hun bg, en ook nog eens zelf zegt dat die nap niks uitmaakt omdat ze elkaar toch al niet aan vallen gezien de ligging van de stammen.

ik vind het eerlijk gezegd vreemder dat die bg zelf tegen die (hun) vijand begon over een fusie. Of dat nou als persoon is om te polsen of als leider, dat maakt (voor ons) niks uit, de interesse is er toch bij 1 van de leiders...
 

DeletedUser

Guest
ik vind het eerlijk gezegd vreemder dat die bg zelf tegen die (hun) vijand begon over een fusie. Of dat nou als persoon is om te polsen of als leider, dat maakt (voor ons) niks uit, de interesse is er toch bij 1 van de leiders...

jullie hebben Guards toch ook kapot gekregen van inside, mss proberen wij dit ook maar dan op een andere manier...?
 

DeletedUser

Guest
jullie hebben Guards toch ook kapot gekregen van inside, mss proberen wij dit ook maar dan op een andere manier...?
denk je dat je ons daarmee kapot krijgt?
we hebben een zware tijd achter de rug!
en naar mijn menning zijn we er veel sterker uit terug gekomen het bewijs miss is dat we ongeveer 1000 clears van RB zelf hebben kunnen afslaan zonder hulp van bondgenoten;)
 

DeletedUser

Guest
denk je dat je ons daarmee kapot krijgt?
we hebben een zware tijd achter de rug!
en naar mijn menning zijn we er veel sterker uit terug gekomen het bewijs miss is dat we ongeveer 1000 clears van RB zelf hebben kunnen afslaan zonder hulp van bondgenoten;)

dont worry, dat was nog maar alleen bezigheidstherapie, het serieuse moet nog komen.
 

DeletedUser

Guest
dont worry, dat was nog maar alleen bezigheidstherapie, het serieuse moet nog komen.
Is te hopen wordt het weer intressant:rolleyes:
maarja ongeveer 1000 clears en (nog) geen dorp is niet echt iets waar je trots op mag zijn ik kan me herinneren dat wij uitgelachen werden toen wij 1000 clears op BoRmSie stuurde en ik meen 2 dorpen hadden.

als ik eerlijk mag zijn vindt ik het slecht dat je die 1000 clears niet serieus gebruikt ;)
 

DeletedUser

Guest
Is te hopen wordt het weer intressant:rolleyes:
maarja ongeveer 1000 clears en (nog) geen dorp is niet echt iets waar je trots op mag zijn ik kan me herinneren dat wij uitgelachen werden toen wij 1000 clears op BoRmSie stuurde en ik meen 2 dorpen hadden.

als ik eerlijk mag zijn vindt ik het slecht dat je die 1000 clears niet serieus gebruikt ;)
ik weet hoeveel offs er zijn gestuurd, dat zit misschien over de helft van de 1000. het aantal aanvallen dat jullie hadden lopen was trouwens in de 2000 (ja zeker, ik was namelijk de vv.)
 

DeletedUser

Guest
ach hoeveel het er precies waren weet ik niet heb ze niet geteldt :D
ik weet wel dat ik de hele dag berichten krijg dat er weer een aantal speervechters en zwaard mannen zijn gesneuvelt bij mijn stamgenoot ;)
 

DeletedUser916

Guest
Is te hopen wordt het weer intressant:rolleyes:
maarja ongeveer 1000 clears en (nog) geen dorp is niet echt iets waar je trots op mag zijn ik kan me herinneren dat wij uitgelachen werden toen wij 1000 clears op BoRmSie stuurde en ik meen 2 dorpen hadden.

als ik eerlijk mag zijn vindt ik het slecht dat je die 1000 clears niet serieus gebruikt ;)

23 some1 8,00 Mio. <=== vanaf begin w2 heeft ie nog niet meer dan 400clears afgemaakt dus denk niet dat het er 1000 zijn?...

Hiernaast doen wij nog steeds met onze clears wat we willen. Wnr er geen coordinatie tussen spelers, edels, amper nachtbezigheid is, Valt toch op dat onze bedoeling niet in de eerste plaats edelen is.
Dit kunnen we niet vergelijken met mij, waarbij idd gehoopt was 40tal van mn dorpjes te adelen.
 

DeletedUser

Guest
23 some1 8,00 Mio. <=== vanaf begin w2 heeft ie nog niet meer dan 400clears afgemaakt dus denk niet dat het er 1000 zijn?...

Hiernaast doen wij nog steeds met onze clears wat we willen. Wnr er geen coordinatie tussen spelers, edels, amper nachtbezigheid is, Valt toch op dat onze bedoeling niet in de eerste plaats edelen is.
Dit kunnen we niet vergelijken met mij, waarbij idd gehoopt was 40tal van mn dorpjes te adelen.
Ik post wat ik hoor.
En dat jullie doen met de clears wat jullie willen is logisch lijkt mij ;)
Maar ik mag het nog wel zonde vinden dat er "veel" clears gestuurdt worden terwijl er niks serieus mee gedaan word of mag dat ook niet meer.
 

DeletedUser916

Guest
wat is het nut van een off?

Idd troepen doden.

Wordt dat gedaan of?

Al mn offs waren op muurtjes die lekker op 0 stonden hoor, zijn lekker veel doden.
 
Bovenaan