Top & Flop stammen

DeletedUser47948

Guest
Nf rang 1 gestaan voor enkele uren ? Nu op rang 2, weet niet wat hier de bedoeling van is, wij met Auch! hadden een goede BG, lord sharow vertelde mij dat zijn doel rang 1 was als stam, hij vroeg daarbij om een fusie tussen ons, wij weigeren de fusie omdat we eerst beter willen gaan samenwerken, wat doenze, ze kloppen aan bij Impala en die vindn een fusie wel goed. Wat moet ik hier nu van gaan denken .. :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nf rang 1 gestaan voor enkele uren ? Nu op rang 2, weet niet wat hier de bedoeling van is, wij met Auch! hadden een goede BG, lord sharow vertelde mij dat zijn doel rang 1 was als stam, hij vroeg daarbij om een fusie tussen ons, wij weigeren de fusie omdat we eerst beter willen gaan samenwerken, wat doenze, ze kloppen aan bij Impala en die vindn een fusie wel goed. Wat moet ik hier nu van gaan denken .. :/

Rang geilers FTW
 

DeletedUser

Guest
Nf rang 1 gestaan voor enkele uren ? Nu op rang 2, weet niet wat hier de bedoeling van is, wij met Auch! hadden een goede BG, lord sharow vertelde mij dat zijn doel rang 1 was als stam, hij vroeg daarbij om een fusie tussen ons, wij weigeren de fusie omdat we eerst beter willen gaan samenwerken, wat doenze, ze kloppen aan bij Impala en die vindn een fusie wel goed. Wat moet ik hier nu van gaan denken .. :/

en die rang 1 zijn waren ze binnen een uur al weer kwijt;)
 

DeletedUser54934

Guest
Hij is een irritant rotventje, dat zeg ik hem ook constant, het wil enkel niet echt doordringen.
Dus? Ons bestaan als mens doet er hier niet toe, naast dat we beide schijten, praat jij ook schijt, dat doe ik niet. ;)
Ik spring er qua stats boven uit, boeit me geen fuck dat me dat niet in dank wordt afgenomen speel voor m'n eigen plezier niet voor het jouw....
Een mens geeft om wat anderen zeggen, en neemt het meestal voor waar.
Voor een mens is het onmenselijk om niet te geven om wat anderen over ons zeggen, dat is een automatische, dus kom niet met je puber-instelling van 'ik heb scheit' en 'ik haat me ouders' want in principe bedoel je hetzelfde, dat je overal scheit aan hebt, en dat is niet zo.
Ik studeer gedragspatronen en GEEN persoon, je hoort het goed GEEN persoon geeft niet om wat anderen over haar/hem zeggen.
Daarbij who gives a fuck om stats, het is af en toe alleen leuk om te bekijken.

Zoals ik al gezegd heb, je probeert hier zieltjes voor je (of je stam) te winnen, niet een serieuze discussie te voeren (kan soms wel trouwens) maar een pm is niet voor iedereen zichtbaar -> je schiet er weinig mee op.
Aan jouw reacties heb je wel wat wil je beweren? Het interesseert me echt geen zak wat mijn posts voor invloed hebben op jouw lol, als je daar je dag door laat verpesten is het AF niks voor je, zoals ik al eerder heb aangehaald & mijn aarsmaat Victus ook aanhaalde, kom ik hier niet om een discussie te winnen of vaststaande feiten op te sommen, dan ga je maar naar het Serieus forum, ik gebruik enkel stats als ik ze kan gebruiken om m'n verhaal te ondersteunen.
Dit forum heet politiek & propaganda .
Wat gebeurt er veel in de politiek?
Word er niet gediscussierd? worden er geen feiten bijgehaald?
Er worden ook zielen gewonnen maar dat is 1 onderdeel van het begrip 'politiek'.
Jullie rukken het hele begrip 'politiek' uit zijn context, als ik hier geen discussies mag voeren, moeten ze de naam maar veranderen in propaganda, hadden ze er maar geen 'politiek' bij moeten zetten, dat geeft mij het recht om discussies te voeren, en argumenten te eisen.
I'm sorry!

Voor de slimmerikken:

1 van de definitie's van Politiek is:
Discussie
Let op: Spelling van 1858 onderzoeking, wederlegging; uitelkanderzetting, overweging. Discutiëren, overwegen, navorschen, doorgronden, uitpluizen



Houd je respect maar, ik speel niet om respect van jou te hebben.
Leuke puber-instelling zul je erg ver mee komen, je ouders zullen blij met je zijn.

puberaal:
1) Flauw 2) Kinderachtig 3) Onvolwassen 4) Onvolwassen vis
Daar sta jij voor.

Ik ga je geen PM sturen, al vraag je het me 1000 keer, ik denk niet dat ik meer als jij ben, dat ben ik.
Jep maar m'n botte reacties zijn altijd scherp.
Niemand daarnaast mag me? Kan er zat opnoemen.
Haha wat moet ik hier nou op antwoorden, zo flauw en zo niet grappig.

Puberen en puberaal gedrag worden met een negatieve betekenis gebruikt voor conflictief, niet-constructief of tegendraads gedrag in het algemeen. Ook als het om gedrag van oudere of jongere mensen gaat, met name oudere mensen die zich voor hun leeftijd onvolwassen gedragen.

Naast deze negatieve betekenis, wordt puberen ook in neutrale zin gebruikt voor het gedrag van pubers, dat naast de tegendraadse kanten ook kenmerken heeft als onzekerheid en kennismaken met seksualiteit.

Dus haal die zand uit je vagina, Ash.

Speciaal voor jouw een mooi liedje:
1aaAppa.jpg

'Scheit aan de overheid' een mooi liedje voor onze Pokémonner.


Deze post ik gewoon omdat het kan:
2910uns.jpg

gekke_bekken_trekken1.jpg
 

DeletedUser1527

Guest
lekker belangrijk rang 1.

Wat heb je aan rang 1 als je er niet op kunt blijven staan ?.

Het is erg makkelijk om op rang in te komen, maar om er te blijven is moeilijker.
 

DeletedUser48223

Guest
puberaal:

Naast deze negatieve betekenis, wordt puberen ook in neutrale zin gebruikt voor het gedrag van pubers, dat naast de tegendraadse kanten ook kenmerken heeft als onzekerheid en kennismaken met seksualiteit.

Dus haal die zand uit je vagina, Ash.

Lijkt me duidelijk dat er nog wat voorlichting moet komen :D
 

DeletedUser

Guest
Jemig Illimunati, alsof iemand dat helemaal gaat lezen. :rolleyes:

Er wordt hier enkel onzin gepraat, opgeschept en gezeken.
Dat is nu zo, dat is over 2 maanden zo en dat zal altijd zo blijven.

Heel soms wordt er daadwerkelijk gediscussieerd over iets, maar dan komt het uiteindelijk gewoon neer op propaganda.

Dus je kunt wel de hele Van Dale en de nederlandse overheid erbij halen, maar dit is TW en we zijn allemaal gezellig onze tijd aan het verdoen. :D
 

DeletedUser54934

Guest
Jemig Illimunati, alsof iemand dat helemaal gaat lezen. :rolleyes:

Er wordt hier enkel onzin gepraat, opgeschept en gezeken.
Dat is nu zo, dat is over 2 maanden zo en dat zal altijd zo blijven.

Heel soms wordt er daadwerkelijk gediscussieerd over iets, maar dan komt het uiteindelijk gewoon neer op propaganda.

Dus je kunt wel de hele Van Dale en de nederlandse overheid erbij halen, maar dit is TW en we zijn allemaal gezellig onze tijd aan het verdoen. :D

Nouen, dat neemt niet weg dat ik gelijkt heb, dat heb ik meer dan bewezen.

Het zegt al genoeg dat je het niet leest.
 

DeletedUser

Guest
Ah, daar ging het dus om? Je hebt nu officieel gelijk!
Mooi is dat altijd, gelijk hebben.

We zijn zo weer een pagina verder in dit topic en dan is men het alweer vergeten dat je gelijk had
en zul je overnieuw je gelijk moeten halen.
 

DeletedUser54934

Guest
Ah, daar ging het dus om? Je hebt nu officieel gelijk!
Mooi is dat altijd, gelijk hebben.

We zijn zo weer een pagina verder in dit topic en dan is men het alweer vergeten dat je gelijk had
en zul je overnieuw je gelijk moeten halen.

Jij zult het onthouden, en nog velen anderen.
Ik kan nog een hele tijd zo doorgaan hoor.
Dat is een vechters-instelling, misschien kun je daar wat van leren?
Just saying.:rolleyes:
 
Bovenaan