Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
35
Sangu vs Wereld 10

Bijna twee jaar na de oprichting van Exsanguuination is de rest er nog altijd niet in geslaagd een coalitie tegen Sangu - de stam die de hele core in handen heeft - te vormen. Ondanks dat we al meermaals hebben laten blijken de hele wereld te willen veroveren én in feite smalend neerkijken op elke andere stam, toch laat iedereen zich blijkbaar liever één voor één naar de Sangu slachtbank leidden.. Of zijn de BG gesprekken tussen alle 'grote stammen' toch in gang geraakt? Aangezien jullie ons niet massaal willen aanvallen, houden we de eer aan onszelf en verklaren we de oorlog aan de rest van wereld 10.

sangumeeting2.jpg


Maar voor we verdergaan met de oorlogsverklaring, een korte reclameboodschap:
(kwestie dat de wereld veroveren nog iets opbrengt ook!)
Ambitie om jouw wereld te veroveren?
dummies.jpg

Enerzijds hopen we hiermee een duidelijk signaal naar de rest van de wereld te geven:
We gaan geen bondgenootschappen of NAP aan, met niemand! We sluiten geen verbonden en gaan met niemand onderhandelen over edelrichtingen of dorpverdelingen. Alle dorpen komen het Sangu beest toe en er wordt niemand meer gerecruteerd!

Anderzijds is deze oorlogsverklaring ook een knipoog naar NOWALL. Ingame is de oorlog met hen al bezig sinds 16 april:

Sangu: 62
ROWALL: 18

chart


De statistieken laten uitschijnen dat ROWALL zich goed weet te weren!
losing.jpg


En het moet gezegd: De Sangu leiding is tot nu toe zonder meer onder de indruk van de stam die we voor de stammenoorlog al spottend NOWALL waren gaan noemen.

We hadden daarover al een aantal spotprenten die we jullie zeker niet willen onthouden :D

2009-04-03-93-versus.jpg


SanguVision.jpg

Vraag is of natuurlijk of ROWALL dat niveau zal kunnen volhouden (of ons alsnog bijbenen in de statistieken!?), nu Sangu overschakelt van enkele individuele acties naar een echte georganiseerde stammenoorlog - Sangu style :D

sealion.jpg


Gelukkig hebben we een dierenbeul in de stam:
hoendroe.jpg





Omdat we zulk arrogante zakken zijn, omdat we het er nog eens willen inwrijven dat jullie allemaal maar Sangu edelvoer zijn en ook omdat we gewoon graag uitpakken met ons oorlogsverleden:

Op die twee jaar Sangu hebben we steeds resoluut voor de oorlog gekozen (met 1 BG om toch één veilig front te hebben:D) en hebben in die tijd vier stammen de oorlog verklaard, waarvan drie op het moment van verklaren op de #1 stek stonden.

compromise.jpg


Het Begin
Situatie op 29 augustus 2009 in de spoiler:
sangubegin.gif

Sangu vs Apache - Het Zuiden
Onze eerste oorlog. In de Sangu begin situatie was er nog geen sprake van Apache, zij waren nl eerst "Happy.". Die stam was echter al opgegeven nog voordat we de oorlogsverklaring af hadden gewerkt.
Nadat Sangu klaar was met Apache is het nooit meer goedgekomen voor de overblijvende spelers met veel inactiviteit, barbaren en stamwissels tot gevolg.

We hadden trouwens al een aantal Happy. spotprenten klaargestoomd, die kunnen we nu recycleren :)
Happy Tree Friends
feelinghappynow.jpg


The Last Happy Meal (Deze was totaal nog niet af... maar het idee was wel fantastisch:))
happymael.jpg


Kaartje
happyvssangu.png
Start: 27 november 2009
Einde: 10 augustus 2010
Duur: 317 dagen
Sangu: 345 dorpen
Apache: 85 dorpen


Sangu vs Credo - Het Oosten
De oorlogsverklaring tegenover Credo is er in feite pas gekomen nadat er al veel heen en weer geëdelt was. Vanaf dan spreken de statistieken echter voor zich. Dat Credo nog steeds bestaat is voor velen een groot mysterie.

Start: 18 april 2010
Einde: ???
Sangu: 1,447 dorpen
Credo: 172 dorpen


Sangu vs Temp - Het Noorden
Sangu maakte zich klaar voor wat dé strijd van W10 moest worden. Sangu en Temp, twee oude bondgenoten die beide plannen aan het smeden waren om elkaar de oorlog te verklaren. Sangu viel als eerste aan maar merkte al snel dat het Temp front geteisterd werd door inactiviteit. Mede daardoor kon Temp nooit echt een vuist maken tegen Sangu waardoor ze er na minder dan 3 maand oorlog al de stekker uittrokken.

Start: 31 januari 2011
Einde: 28 maart 2011
Duur: 55 dagen
Sangu: 516 dorpen
Temp: 24 dorpen


Sangu vs ROWALL - Het Westen
rowallherewecome.jpeg


ROWALL. De laatste grote stam. De laatste windrichting die de furie die Sangu is nog niet aan den lijve heeft mogen ondervinden en ook alweer de stam die momenteel de felbegeerde #1 positie bezet.

We gaan daarbij direct de meest actieve speler(s) van NOWALL aanpakken. Sommige Sangu's denken dat dit wel héél makkelijk zal gaan :D

De Sangu Tijgermug zei:

Titel: Sangu vs Interners Incorperated
Start: op 16.04.2011
Einde: ???
Verklaring:
King JD zei:
Ik hoop dat jullie er klaar voor zijn. Wij althans wel ! ;)

Sangu siddert en beeft tegenover de getrainde interners van NOWALL maar wil toch de statistieken volgen.

Daar we de rest van de wereld mee opnemen met deze verklaring, ook even een overzicht van de huidige top 10 stammen (in de spoiler)
derest.jpg

In het kort komt het erop neer dat er nog redelijk wat werk voor de boeg ligt :D
sangumeeting3.jpg



Op volgende kaart kan je de huidige situatie van W10 aanschouwen. In de spoiler kan je per maand volgen hoe Sangu (en tegenstanders) van hun beginpositie naar deze geëvolueerd zijn :)
sangulevensloopCropped.gif

sangunu.gif


Voor we afsluiten willen we toch nog even in de verf zetten dat Sangu het rimmen steevast met het nodige respect blijft doen!
sportieveoorlog.jpg



Veel geluk toegewenst ROWALL.. Jullie gaan het nodig hebben :D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
35
Rowall.jpg


Omdat Sangu teveel op het AF zaagt over de NOWALLers hun eindeloze voorraad katapulten hebben we intern eens bekeken wat we daar dan precies wel moeten met aanvangen.

We kunnen het niet laten, dus er toch nog even inwrijven:
toelating.png

enquete.jpg


Enquete zei:
Er was redelijk wat gepost maar we zijn al snel off-topic geraakt. Toch een aantal quotes vanop het forum:

Iras zei:
Wie heeft er grote mond op AF / teveel katapulten?

boontje komt om zijn loontje, en ik speel het spel graag hard.

Diokhan zei:

djanako zei:
Ze beweren zo lief dat het een onderdeel is van het spel, dus laten we rogier maar eens goed gebruiken, niet?

-> Wie heeft er grote mond op AF / teveel katapulten?

Edgile zei:
Zeuren over hun kata gebruik en zelf ook doen? Nah.

We gaan ons toch niet tot hun niveau verlagen?

Diokhan zei:
Wat jullie er mee doen maakt me geen ***** uit.
Maar doe het dan goed hé,
1 speler halverwege de RIM (Erreke ofzo), 400-500dorpen -5K brengen op 2tal dagen.

Toch gestemd voor het niet verlagen van ons niveau.
Wij zijn Sangu en wij zijn beter dan W10.

Kezmania zei:
zoveel kata's hebben we niet moeten we ze eerst gaan recruiten EN ontwikkelen. is dus geen optie.

Hatsjiie zei:
Koroleeva vandaag om 18:01 uur zei:
Vind je me nog lief
of begint de lol er al vanaf te gaan ?
wat mag ik nu onder handen gaan nemen...je hoofdgebouwen ?
Of had je iets anders in gedachten ?
Groetjes uit noord brabant

Koro

Pm op flippertje...

Zegt genoeg toch? Die vent mag best wel eens wat ontvangen, mijn 21 kata dorpen staan te springen.

floris 5 zei:
Is een vrouwtje btw

Maar dit is idd vragen om(diep in mijn hart er niet mee eens)....

edoch laten we ons niet gek maken door dit soort incidentjes(ok kut voor flipper)

En ons aan ons plan houden,ze komen allemaal eens aan de beurt...

als we nu gaan versnipperen door onze "emotie" maken we dezelfde fout die onze tegenstanders tot nu toe steeds hebben gemaakt..

De Sangu leiding is nog steeds intern nog aan het bekijken wat we er precies met gaan aanvangen, aangezien de stemming op zo goed als 50/50 beëindigd werd :)

Apache begon er inderdaad mee. Waar zijn die? Credo heeft het gedaan, doen nu ook niets meer. Temp heeft het gedaan.. gone to.
En nu Nowall.

Ik snap niet dat de rest van w10 het nog steeds niet door heeft. Winnen doe je enkel met dorpen edelen, kata's zijn stront vervelend maar je bereikt er verder niet veel mee. Of je vind het leuk om dorpen met boer 6 te edelen (Smurfje1973).
3 stammen zijn daarvan het bewijs. Geen 1 die heeft gewonnen, en geen 1 die zal winnen van ons. Misschien de tactiek aanpassen?

Wij weten inderdaad hoe we moeten winnen. Dorpen edelen. Niets afbreken gewoon vol offs gooien en edelen. Zoals Djanako mooi zei:
Beginnen en niet meer ophouden.

spot.png


We houden jullie op de hoogte van de verdere vorderingen :D
 

DeletedUser

Guest
joepie!

kijk hoh ik kan het wel zeggen zonder gelijk een ban te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Succes met de oorlog sangu. :cool:

lionandlambz.jpg

rowallfire.jpg

thesealions.jpg

earthsangu.jpg

Natuurlijk direct wat posten van mij :)

Rowall, gaat het zwaar krijgen, maar overwinnen moeten we wel. :)

Hoop inderdaad dat de wereld nu wakker geschut is en ons helpt tegen met de strijd tegen het grote en zeker machtige sangu.
Dat jullie :edelman: mogen sneuvelen :) en onze mogen overwinnen.

Succes sangu, ik weet dat jullie ons wat gaan laten zien ;) Doen jullie bij mij al btw (overigens hebben jullie temp niet overtroffen die had 3275 gehaald jullie de 2400 ongeveer ;) )
 

DeletedUser

Guest
Om het met de woorden van mijn fans te zeggen:

1307950576-470.jpg




Hehe, ik mag meedoen!!!
Als een kleine in de speelgoedwinkel voel ik me:D
 

DeletedUser18135

Guest
Wie niet?

beetje rommelen in de marge,maar we kunnen NU los :cool:
 

DeletedUser

Guest
een bijlage is in m'n ogen ook nog een manier voor een afbeelding te posten hoor.;)

Eer onze moderator die afbeelding toelaat (ze zijn hier niet bepaald oplettend) zitten we al 15 pagina's verder.


ff zéér beknopte uitleg over hoe je afbeeldingen meteen kan laten zien:
Plaatsjesupload.nl > upload >
bij 'kiezen' de bewuste afbeelding zoeken en aanklikken > duw op Upload!
Pagina herlaadt zich, er komen drie links.
Pak de 2e link en zet alleen de
 

DeletedUser

Guest
leuke woordenschat heb jij , *gniffel*
volgens mij gebruikte mijn oma dat vorige jaar ook ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan