Tribal Wars GFX Classing System.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
willen jullie mij classen zonder dat ik 5 werkjes uitkies, maar gwn mn da laat zien?:eek: bij pr ist beetje moeilijk classe omdat ik nogal verschil heb tussen de nieuwste van de 5 een de oudste.
(mocht iemand zo aardig zijn, da staat in mn handtekening en gaat om de dp's.) (lol, ik lijk nu wel erg luixd ach ben ik eigenlijk momenteel ook wel:p)

Hmmm, overall zeg ik op basis van dit forum.
Solid moderate
 

DeletedUser

Guest
tag___overlord__by_galaxiaart-d3i6uo9.png

tag___mega_man__by_galaxiaart-d3ips8m.png

tag___think_about_it__by_galaxiaart-d3ipswz.png

139352.png



Class me :p Wees niet te hard xD
 

DeletedUser

Guest
willen jullie mij classen zonder dat ik 5 werkjes uitkies, maar gwn mn da laat zien?:eek: bij pr ist beetje moeilijk classe omdat ik nogal verschil heb tussen de nieuwste van de 5 een de oudste.
(mocht iemand zo aardig zijn, da staat in mn handtekening en gaat om de dp's.) (lol, ik lijk nu wel erg luixd ach ben ik eigenlijk momenteel ook wel:p)

Ik wil 5 tags ;p
 
Reactiescore
2
willen jullie mij classen zonder dat ik 5 werkjes uitkies, maar gwn mn da laat zien?:eek: bij pr ist beetje moeilijk classe omdat ik nogal verschil heb tussen de nieuwste van de 5 een de oudste.
(mocht iemand zo aardig zijn, da staat in mn handtekening en gaat om de dp's.) (lol, ik lijk nu wel erg luixd ach ben ik eigenlijk momenteel ook wel:p)

In de regels staat dat we enkel op Tags mogen classen, sorry.
 

DeletedUser

Guest

Deze moeten nog geclassed worden.


Fuck, ik ga gewoon Lp's posten
Ik heb skijt pik ;)

tag1
AvLightv2.jpg

of
AvLight.png

tag2
Fabrication2.png

of
Fabrication.png

tag3
Kaithai.png

tag4
78Wireswithoutcontrol.png

of
78wirelessrevolution-1.png

tag5
77MentalistRenderversion.png

of
77Mentalistabstractversion.png

- nu ik het zo bekijk,.ik zuig best wel
ik moet mijn Wip's ff afmaken. die zijn een stuk beter xD
______________________________________________________


Ben er al een tijdje uit.
Maar ene halfjaar-jaar
was dit nog low mod, eigenlijk alleen de 1,2 en 4
de rest brengt het omlaag
High nov dan ;")

25ridyg.png

Class mij maar. Op sig 1,3,4,6,7.


Class me :p Wees niet te hard xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pfffft... lp haters... de echte dinge hoger dan inter zijn bijna allemaal lp's...

als ik er niet te lui voor was zou ik een lp classing system voor dit forum maken..
 

DeletedUser51575

Guest
pfffft... lp haters... de echte dinge hoger dan inter zijn bijna allemaal lp's...

als ik er niet te lui voor was zou ik een lp classing system voor dit forum maken..

Haha ;p
+ 1

Crop ze? xD
Dan krijg je allemaal mislukte LP-Crop-Tags :D
 

DeletedUser

Guest
Op Tw Basis

Galaxia Darkness:

1. Novice, je kan wel zien dat je een basis kent maar probeer deze basis eens uit te breiden
2. Novice, je kleurenschema bij deze tag klopt niet wat hem meteen stukken minder maakt
3. Novice, Fx en alles zijn een beetje saai je had veel meer moeten/kunnen doen met de smudge die je gedaan hebt!
4. High Novice, Bij deze tagg doe je al iets meer met de smudge probeer dit over het algemeen meet uit te breiden ;)
5. Novice, Echt heel messy zoek bij deze tagg de duidelijke focal op..

Overall: Novice
 

DeletedUser

Guest
Galaxia Darkness.
All low nov, maar kan heel makkelijk nov worden.
 

DeletedUser

Guest
1. Zou je heel misschien de regels willen lezen en hier niet posten?
2. Dank je wel.
3. Je hebt btw wel gelijk.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou het dan niet kloppen?
Het is toch ook zijn mening?


Zinloos Design
1. Nov
2. Nov
3. Nov
4. Nov
5. Nov

Overall: Novice.


Galaxy Inc.
1. High Novice, doe iets met de Lightning, doe het goed; low mod.
2. Low Mod
3. Low Mod
4. /
5. Low Mod
6. Mod


Overall: Low Mod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pfffft... lp haters... de echte dinge hoger dan inter zijn bijna allemaal lp's...

als ik er niet te lui voor was zou ik een lp classing system voor dit forum maken..


Zal ik je LP dan maar classen?

Je werkjes zijn zover nice, maar nog wat rommelig. Je Samurai vind ik zover de meest mooie, de details worden er duidelijk in. Met je ruimtelijkere LP, probeer op zn minst voorin of op het focuspunt meer details te verwerken, overal, op LP gebied, ben je High Mod, je ideeën zijn mooi en goed, maar totalere uitwerking ervan mag wat gedetaileerder. Dit telt natuurlijk niet voor je speedpaints.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik je LP dan maar classen?

Je werkjes zijn zover nice, maar nog wat rommelig. Je Samurai vind ik zover de meest mooie, de details worden er duidelijk in. Met je ruimtelijkere LP, probeer op zn minst voorin of op het focuspunt meer details te verwerken, overal, op LP gebied, ben je High Mod, je ideeën zijn mooi en goed, maar totalere uitwerking ervan mag wat gedetaileerder. Dit telt natuurlijk niet voor je speedpaints.

Graag en bedankt :)

Ik wilde eerst met speedpaints oefenen, later meer normale dp's maken.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou het dan niet kloppen?
Het is toch ook zijn mening?


Zinloos Design
1. Nov
2. Nov
3. Nov
4. Nov
5. Nov

Overall: Novice.


Galaxy Inc.
1. High Novice, doe iets met de Lightning, doe het goed; low mod.
2. Low Mod
3. Low Mod
4. /
5. Low Mod
6. Mod


Overall: Low Mod.

Ben ik het totaalmee eens waarom dus andere classing geven (A)

Mijn classing dus <-----
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan