Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Ik schat hem toch hoger in :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Arrogantie kent zijn noodlot.

Heb met beiden in een stam gezeten. Alleen wel wat langer met hem.en ook in een latere fase. Weet dan ook wat hij kan. Heeft met arrogantie niets te maken... Noch met het feit dat ie in Astra* zit, want zoals eerder gezegd heeft hij hier nog maar vrij weinig gedaan. Weet dus waarover je spreekt yero.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Heb met beiden in een stam gezeten. Alleen wel wat langer met Arco.en ook in een latere fase. Weet dan ook wat hij kan. Heeft met arrogantie niets te maken... Noch met het feit dat ie in Astra* zit, want zoals eerder gezegd heeft hij hier nog maar vrij weinig gedaan. Weet dus waarover je spreekt yero.

Misschien toch het begrip 'arrogantie' leren kennen voordat je zegt dat het er niet over gaat ;)
Aan jou de eer het niet in een wellus-nietus spelletje te laten veranderen en het eervol af te sluiten. Dat heb ik namelijk nog niet van je gezien en ben benieuwd of je die kwaliteiten ook bezit.
 

DeletedUser

Guest
Even je raad opgevolgd:

Uitspraak: ɑroˈxɑnt Bijvoeglijk naamwoord iemand die zichzelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt. Synoniem: verwaand. Synoniem: hooghartig. Synoniem: zelfgenoegzaam `een arrogante houding` een arrogante bal/kwal

Het ging niet eens over mij. Ik gaf mijn mening over welke van beide spelers ik persoonlijk hoger inschat, gebaseerd op eerdere ervaringen. Leg mij maar even uit hoe jij dat in verband kan brengen met bovenstaande definitie. Ik zeg namelijk nergens dat Teun een noob is, en dat Arco hem ownt. Ik zei dat ik Arco hoger inschat.
 

DeletedUser24605

Guest
Even je raad opgevolgd:



Het ging niet eens over mij. Ik gaf mijn mening over welke van beide spelers ik persoonlijk hoger inschat, gebaseerd op eerdere ervaringen. Leg mij maar even uit hoe jij dat in verband kan brengen met bovenstaande definitie. Ik zeg namelijk nergens dat Teun een noob is, en dat Arco hem ownt. Ik zei dat ik Arco hoger inschat.

Dat is maar de halve raad. Het belangrijkste zit hier:

Aan jou de eer het niet in een wellus-nietus spelletje te laten veranderen en het eervol af te sluiten. Dat heb ik namelijk nog niet van je gezien en ben benieuwd of je die kwaliteiten ook bezit.

Aangezien dit irrelevant is, en wel in het minste met wat het topiconderwerp betreft.
 

DeletedUser

Guest
Of ik kan een screenshot nemen :rolleyes:



Nou... Je vertelt voor je leave dat je focus op Rebel zal blijven liggen, maar 3 dagen na je leave val je king al aan. En er is een verschil tussen naar een andere stam gaan, en naar een andere stam gaan en meteen je oude aanvallen. Maar als je wilt aanvallen, zeg dan niet dat je het niet gaat doen.

Daarnaast wordt dimanuz niet aangevallen, dat is een dorpenwissel. Afgesproken in Astra* tijd en die wordt gewoon verdergezet.

Feli trouwens met de 5 dorpen die je hebt kunnen edelen uit een hoek waar we het nooit hadden verwacht.

Ow ja vandaar dat er hier op het AF gepost word "vergeten te dodgen" en dan een rapportje met een clear die gepakt is? Ik heb hier 10 rapporten zo.. Bwa trots ben ik niet, lijkt op internen..
Alleen heb nu ODA.
En er was mij een oorlog beloofd, en ik hou niet van onderdrukt worden, dus druk ik nu mee door.
Anders had ik nog meer dorpen hoor.

Denk wat jullie denken willen. Maar ik speel het belangrijkste deel van het spel en dat is dorpjes pakken van vooral dorpen die rood op de kaart zien.
 

DeletedUser

Guest
Ow ja vandaar dat er hier op het AF gepost word "vergeten te dodgen" en dan een rapportje met een clear die gepakt is? Ik heb hier 10 rapporten zo.. Bwa trots ben ik niet, lijkt op internen..
Alleen heb nu ODA.
En er was mij een oorlog beloofd, en ik hou niet van onderdrukt worden, dus druk ik nu mee door.
Anders had ik nog meer dorpen hoor.

Denk wat jullie denken willen. Maar ik speel het belangrijkste deel van het spel en dat is dorpjes pakken van vooral dorpen die rood op de kaart zien.

Daarom raak jij ook al je dorpjes kwijt;)
 
Bovenaan