Spotprenten

DeletedUser

Guest
diamnuzstap1.png

dimanuzstap2.png

dimanuzstap3.png
 

DeletedUser

Guest
Je spelling klopt niet lieverd, het moet zijn :

DiManuz' plan to take over the world

Met een accent dus

en in je vorige post moet het zijn :

DiManuzzen, geen DiManussen

Hoe ging je Nederlands examen btw ? ^^

En het derde kaartje snap ik niet helemaal ??

Ik wil ook best een spotprentje voor jou maken. Maarja, dat is niet leuk. Bij google tik je in 'Blaaskaak' of iets dergelijks en voila...
Dat zou je ego ook alleen maar strelen, en dat gun ik je niet ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Met een kaarttool kan je je dorpen eender welke kleur geven. Of is de lijn die naar DIMANUZ wijst, niet duidelijk genoeg?
 

DeletedUser

Guest
Excuseer, ik zat er inderdaad naast. Maar toch, hoe gingen je examens ?

Mijn examens moeten nog komen, maar daarover hoef jij je geen zorgen te maken. Oja, na die 'maar toch' hoort een dubbelpunt.

En ik volg je redenering niet hoor. Op de derde kaart hebben 'jouw' dorpen net dezelfde kleur als op de twee anderen kaarten. Dus dan zou je geen enkele kaart kunnen snappen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omdat ik mijn dorpen altijd geel markeer, en die van mn stam donkerblauw :eek:

Vandaar dat ik niet gelijk doorhad wat je bedoelde.
 

DeletedUser

Guest
Maar dan zou je die andere twee kaarten ook niet gesnapt kunnen hebben aangezien je dorpen overal blauw zijn :confused:Terwijl je zei:

En het derde kaartje snap ik niet helemaal ??
 

DeletedUser

Guest
Er staat alleen dat de hele wereld stamgenoot van mij is. Want eigen dorpen zijn geel gemarkeerd normaal gezien.

Hoeft toch niet? Ik mag niet snappen wat ik wil. Dus wat zeur je..

Ja je mag snappen wat je wilt, maar kom dan ook met een juiste verklaring. Want als dat de reden is dat je de derde kaart niet snapte, dan kon je de twee andere ook niet gesnapt hebben (voor de derde keer). Of had je niet door dat jij steeds in dezelfde kleur werd gemarkeerd? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Van de 8 posts die jij met dat acc maakte, vind ik er minimaal 7 ongepast en ik vind ze ook ernstig gebrek hebben aan originaliteit.

Originaliteit zat er sowieso niet in, dat had ik je ook wel zonder posts kunnen vertellen. Aangezien hij niet eens de creativiteit had een eigen naam te verzinnen en dus maar een televisieprogramma overnam. Dus verwacht vooral niet te veel van hem.
 

DeletedUser

Guest
Van de 8 posts die jij met dat acc maakte, vind ik er minimaal 7 ongepast en ik vind ze ook ernstig gebrek hebben aan originaliteit.



Jaah jij bent wel origineel met een ander zijn naam... :rolleyes:

Originaliteit zat er sowieso niet in, dat had ik je ook wel zonder posts kunnen vertellen. Aangezien hij niet eens de creativiteit had een eigen naam te verzinnen en dus maar een televisieprogramma overnam. Dus verwacht vooral niet te veel van hem.


Lol hetzelfde geldt voor Dimanuz. Al is het geen tv-programma.
 

DeletedUser

Guest
Dimanuz doet mij aan en DJ denken. :)

The Dog Whisperer daaraan tegen aan een uitzuiger :p

Aangezien dit topic voor spotprenten is, heb ik alvast een nieuwe gemaakt naar aanleiding van de gebeurde feiten:


Lichte paniek in Astra*:

astraalskleuterklas.jpg




ps: Groot Khan is uiteraard de juffrouw :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
fokkeensukkegk.png


En speciaal voor the fantasy (aangezien hij op niets slaande spotprenten wil posten):

thefantasy.png
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn de spotprenten.
Soms vallen ze goed bij vijand en vriend en kan je erom lachen, soms vinden mensen ze niet leuk.
Dat zal altijd zo blijven.

Ik zou zeggen, probeer het zelf eens!
Misschien een beetje competitie onder elkaar. :D
 

DeletedUser3368

Guest
Dat zijn de spotprenten.
Soms vallen ze goed bij vijand en vriend en kan je erom lachen, soms vinden mensen ze niet leuk.
Dat zal altijd zo blijven.

Ik zou zeggen, probeer het zelf eens!
Misschien een beetje competitie onder elkaar. :D

Organiseer jij het? Misschien goed voor je imago ^^
Ook was er een maandje geleden een clustercontest beloofd aan ons. Zou leuk zijn als een mod dat over zou nemen en alsnog zou organiseren onder de forumgebruikers.
 

DeletedUser

Guest
Organiseer jij het? Misschien goed voor je imago ^^
Ook was er een maandje geleden een clustercontest beloofd aan ons. Zou leuk zijn als een mod dat over zou nemen en alsnog zou organiseren onder de forumgebruikers.

Imago, daar maak ik me totaal niet druk om.
Je mag me of je mag me niet. De rest los ik met personen zelf op.
Niet heel w16 hoeft zijn/haar neus in te steken.

Over clustercontest ga ik voor je navragen.
Als er genoeg vraag is naar spotprenten dan valt daar altijd over te praten.

Groeten,
Bever
 
Bovenaan