sluiten w14 + Edelhalvering

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste wereldgenoten,

Onze wereld bestaat alweer bijna 2 jaar en het is niet de eerste keer dat ik links en recht mensen hoor zuchten van "Was die edelhalvering hier maar al." of "Weeral een speler van 200 punten in mijn cluster, hoe hou ik hem ooit mooi?".

Nu is mijn vraag aan jullie hoe wijdverspreid dit gevoel is. Momenteel zitten we volgens de statistieken met 4000 actieve spelers maar dit is een zeer optimistische schatting. Ik vermoed dat er veeleer minder dan 1000 spelers actief spelen.

TWstats en actieve spelers:
image.php

Tribalwars.nl bij wereldgegevens:
statistiekw1421mei2011.png

Zoals jullie kunnen zien is de wereld 697 dagen oud en komen er nog steeds nieuwe spelers bij. Dit is een beetje triest aangezien zij totaal geen kans hebben om iets nuttigs te verwezelijken. Vandaag nog viel mijn buur mij aan met zijn leger en dit was het resultaat: klik.

Hierdoor ben ik persoonlijk van mening dat we het onder ons (de grote spelers op w14) moeten uitvechten en niets kan ons hierbij beter helpen dan het sluiten van de wereld zodat er geen nieuwe spelers meer komen én het halveren van de kosten voor een edelman. Dit staat actieve spelers toe om dubbel zo snel te edelen en de inactieve spelers (zie het stoppen van o.a. Ryna dat voor 16M aan bb's opleverde in C66 terwijl er daar in de buurt al eens 15M+ lagen) weg te edelen. Deze edelhalvering zorgt ervoor dat alles een beetje spannender wordt en de actieve spelers in de subtop de kans krijgen om de slome "toppers" voorbij te razen en een toppositie in deze wereld te claimen.

Denk er eens rustig over na en laat je mening achter in dit topic!

Mvg,
David (Acracakarbra|Da Capital)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14549

Guest
dit topic david niet deze topic:rolleyes:

heb jij niet wat beters te doen dan spelling te verbeteren? :p
zie je nu niet wat voor een leuke post dit is? :D

ik ben volledig voor David!
en liefst as soon as possible! ik loop me hier suf te internen met spelertjes die gestopt zijn, ben nu eindelijk van mijn interns af, en heb 0,0 edels! :(
 

DeletedUser

Guest
ey stef, zouden we beter David nie wa helpen met fakes op die buur van hem:confused:, nu zijn ridder toch dood is:D

maare idd, ook in mijn buurt weer een bb bij, naast een gestopte speler voor wéér eens te internen:(, neemt beetje de fun weg zodus...
 

DeletedUser14549

Guest
ey stef, zouden we beter David nie wa helpen met fakes op die buur van hem:confused:, nu zijn ridder toch dood is:D

maare idd, ook in mijn buurt weer een bb bij, naast een gestopte speler voor wéér eens te internen:(, neemt beetje de fun weg zodus...

haha doen we ;)
ik gooi er 550 fakes op!
gooi jij er 460 + 4 clears, als we geluk hebben overmeesteren we hem, anders komt hij wraak op ons nemen :(
moeten we s1simon vragen om onze vv te draaien om te deffen :(


idd, bij mij ook een lelijk 1 of 2K dorpje :(
 

DeletedUser

Guest
haha doen we ;)
ik gooi er 550 fakes op!
gooi jij er 460 + 4 clears, als we geluk hebben overmeesteren we hem, anders komt hij wraak op ons nemen :(
moeten we s1simon vragen om onze vv te draaien om te deffen :(


idd, bij mij ook een lelijk 1 of 2K dorpje :(

sgoed, afgesproken:D pff en nog eens icebox op bb nu:(
 

DeletedUser55878

Guest
dit topic david niet deze topic:rolleyes:

Kan beiden. Topic is een leenwoord uit het Engels, en bij de meeste leenwoorden kunnen de en het allebei. Dus dit topic en deze topic kunnen ook allebei. Dacht ik tenminste. :)

El Prestigio
 

DeletedUser

Guest
Het is een gegeven feit dat nieuwe spelers geen kans meer hebben te groeien. Niemand ziet graag een "vreemde" opduiken in zijn cluster.
Een edelhalvering zou een mooie tegemoetkoming zijn voor de actieve spelers op deze wereld.
Het zou toch mogen te realiseren zijn om de edelhalvering toe te passen zodat interns/edelen barbaren snel achter de rug kan zijn.
Ik vermoed dat dit zelfs een nieuwe elan aan het spel kan brengen.
 

DeletedUser

Guest
Ben het volledig met deze post eens, het schiet zo niet op het spel wordt er saai door.
vindikleuk.th.jpg
 

DeletedUser52941

Guest
Ook ik ben het met iedereen hier eens
Ik zag laatst ook een buurman in mijn cluster liggen.
En hij viel me enkele dagen later aan.
hij verloor zijn ridder en 50speer en 50zwaard:(
Ik wou het ook eens proberen maar dan met 6000bijl , 250kata en een ridder
7dagen later was hij grijs.
Maar nu even serieus beginnende spelers maken geen kans meer op groeien ofzo want ze komen overal wel in een grote en gevaarlijk buurt terecht.

Ook inverband met die edelhalvering
er staan inderdaad vele spelers op grijs en vele stoppen.
Doordat er zoveel stoppen gaat het echt zeer traag.
Mensen krijgen gewoon geen zin meer in het spel.
 

DeletedUser51306

Guest
Ca Va.. Maar of dat ooit verwezenlijkt zal worden is een heel ander verhaal lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat er werk gemaakt wordt van die edelhalvering. Want momenteel is het maar een saai spelletje als je een weg moet banen door gestopte spelers.
 

DeletedUser55878

Guest
Ca Va.. Maar of dat ooit verwezenlijkt zal worden is een heel ander verhaal lijkt mij.

Het is standaard in elke wereld dat dit gebeurd na verloop van tijd, eindspel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21830

Guest
Mijn eerste gedachtes:
- als er een "vreemde" opduikt in je cluster dwingt ook de RIMspelers scherp te blijven. teva heeft al eens bijna een geslaagde poging gedaan om zo in het stamcluster van ons te belanden door het overnemen van zo'n speler. En ze zijn weer bezig met op die manier in ons cluster te groeien.

- Het is niet het item van: nieuwe spelers hebben geen kans
- Maar: Nieuwe spelers geven stammen de kans bij elkaar te infiltreren
Dat geeft de saaie RIM een extra demensie
- de RIM spelers hebben zo een kans nog redelijk mee te groeien (als ze tijd van leven hebben) door mee te pakken aan nieuwe dorpen. En je grens aan de RIM kant zit nooit dicht. Noem het irritant, noem het een onderdeel van het spel. Je blijft iig altijd bezig.

- Het ontneemt de stammen de kans te vechten om de hoek. Er komen geen nieuwe spelers meer bij, dus de wereld groeit ook niet meer.


De edelhalvering lijkt me wel een goede zaak, maar heb dat verder nog niet "doordacht".
 

DeletedUser56542

Guest
Helemaal mee eens zo krijg je teminste ook weer beetje actie in die saaie intern/fusie wereld die het nu al is / aan het worden is ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan