Tribal Wars Weekblad W13 artikelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zeer leuk artikel en aangenaam lezen.
Over de oudste stam, zover ik weet staat Front op 1, RF op 2 en SR op 3.
 

DeletedUser17153

Guest
Make,

Mijn complimenten hoor!
Wat een mooie binnenkomer heb je gemaakt.
Wat bovenstaande ook al aangaven, heel neutraal en heel goed geschreven!

Zal zeker naar je volgende artikel uitkijken.
 

DeletedUser

Guest
leuk om een artikeltje te lezen over een ex-stam van mij ^^ Het begin was zeker herkenbaar voor mij :D
 

DeletedUser2626

Guest
Nou nou, bedankt voor al die complimentjes. :p

In de volgende editie komt het eerste artikel van de 'Ouwe Rotten' serie.
 

DeletedUser

Guest
W13 gaat mij eigenlijk nix aan, maar na het zoveelste eentonig verslag van W14 te lezen kwam ik op het idee om w13 ook eens open te slaan. Ik kijk hier af en toe, met name de spotprenten en af en toe de oorlog SR vs. =3.

En toevallig zag ik dat het TWw van W13 over de laatste ging. Dit was werkelijk geweldig te lezen, zoals gezegd ben ik amper op de hoogte, maar naa het verslag over SR/=3 heb ik het idee dat ik het nu wel ben:p

Geweldig verslag;) pluimpje verdien:D
 

DeletedUser20308

Guest
W13 gaat mij eigenlijk nix aan, maar na het zoveelste eentonig verslag van W14 te lezen kwam ik op het idee om w13 ook eens open te slaan. Ik kijk hier af en toe, met name de spotprenten en af en toe de oorlog SR vs. =3.

En toevallig zag ik dat het TWw van W13 over de laatste ging. Dit was werkelijk geweldig te lezen, zoals gezegd ben ik amper op de hoogte, maar naa het verslag over SR/=3 heb ik het idee dat ik het nu wel ben:p

Geweldig verslag;) pluimpje verdien:D

Vind je de spotprenten leuk ja? :)
 

DeletedUser

Guest
Vind je de spotprenten leuk ja? :)

Er zitten idd zeer leuke bij ja:p. Ik moet we; toegeven dat ik ze niet allemaal snap, maar dat is omdat ik hier niet speel(voor de weetikhethoeveelste keer:D)

Dus ga er vooral mee door, het beste wat ze op W14 aan spotprenten presteren is een bling bling achtergrond met de tekst: Speel met stijl, verdedig met bijl:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan