500|500

Deleted User - 25290

Guest
Strange, het was eerst echt 666|666 xD
Maargoed, maakt niet uit :p



Leg het me maar uit dan.



King Kong nam hem destijds ook al over omdat het een symbolisch dorp is ;)

En Duckje had een heel deel van z'n profiel gewijd aan het dorpje en veranderde de naam elke dag, dus voor hem had het dorpje ook betekenis.

Dusja, denk dat de symbolische waarde van het dorpje nu wel bewezen is.
 

DeletedUser

Guest
Dorp: [coord]500|500[/coord]
Muurlevel: 20
Verdediger: xxxxxx xxxxxx 1187 5397 585 xxxxx 128 0 0

619 sodom [coord]239|746[/coord] --> Aankomsttijd: 16.05.11 07:53:02:452 [player]pobo[/player]:eek:
 

DeletedUser

Guest
Je wilt het niet toegeven, maar stiekem ben je je rot geschrokken, dat er toch iemand de moeite heeft genomen:D
 

DeletedUser

Guest
King Kong liep van Opus over naar Novus, het adelen van 500|500 staat symbolisch voor de ommekeer van de Opus vs Novus en Trawanten oorlog.;)

Klopt idd (was het al vergeten), maar ik denk dat de overname van dat dorp eerder een symbolische actie van Opus was ivm wat zij met verraders doen.
 

DeletedUser43405

Guest
Toevallig niemand hier die de originele king kong speler kent?
 

DeletedUser

Guest
Toevallig niemand hier die de originele king kong speler kent?

Heb die speler gekost, net zoals hafke.

Spelers die van de engelse naar de beta versie zijn overgestapt. Toen de eerste speler van start ging hebben ze begin gespeeld en daarachter verdwenen van het spel.
 

DeletedUser43405

Guest
Heb die speler gekost, net zoals hafke.

Spelers die van de engelse naar de beta versie zijn overgestapt. Toen de eerste speler van start ging hebben ze begin gespeeld en daarachter verdwenen van het spel.

En kan je me in contact met die speler brengen? Ik ben wel geïnteresseerd in de geschiedenis van king kong :)
 

DeletedUser43405

Guest
King Kong, dat is toch een aap?

Jazeker, tevens ook het accountnaam van een vroegere wereld 1 speler. Met die speler wil ik in contact komen, en ik hoop dat er iemand hier zijn/haar contactgegevens bezit.
 

DeletedUser

Guest
Jazeker, tevens ook het accountnaam van een vroegere wereld 1 speler. Met die speler wil ik in contact komen, en ik hoop dat er iemand hier zijn/haar contactgegevens bezit.

Denk dat de kans daarop vrij klein is, als het me goed bijstaat liet die zich internen nadat hij geen os meer kreeg en zijn dorpen als rijpe appels vielen.
Nooit meer wat van gehoord, en dat is 4 jaar geleden ofzo?
 

DeletedUser43405

Guest
Spijtig, ik had wel interesse om met de originele speler van mijn account eens te praten.
 

DeletedUser

Guest
En kan je me in contact met die speler brengen? Ik ben wel geïnteresseerd in de geschiedenis van king kong :)

Nope, daarmee kan ik je niet helpen. Ik had zijn msn maar die is al lang weg. Verder is het ook al zo lang geleden...

Denk dat de kans daarop vrij klein is, als het me goed bijstaat liet die zich internen nadat hij geen os meer kreeg en zijn dorpen als rijpe appels vielen.
Nooit meer wat van gehoord, en dat is 4 jaar geleden ofzo?

Zal zoiets zijn ja van de hoeveelheid jaren gestopt.
 
Bovenaan