Bot-Bescherming

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,
Sorry dat ik er een nieuwe thread voor heb aangemaakt maar ik kan het niet vinden. De laatste tijd moet ik vaak een Bot-Bescherming invoeren, wat betekend dit? En moet iedereen dit doen? Ik vind het namelijk een beetje vaag, en niemand heeft er wat overgezegd (Geen PM van de TW-Leiding). Normaal zal je dit wel krijgen, of is dit alleen bij deze wereld en hoord dit bij dit type spel? Graag een snel antwoord! Bedankt.

Met Vriendelijke groet,

Strawberry Kiss.
 

DeletedUser

Guest
Dit is tegen het gebruik van bots. het kan erg vervelend komen idd maar je moet dus de code invoeren om te bewijzen dat je geen programmaatje maar een levend persoon bent :p

Ik denk dat het op alle werelden zal zijn, don't really know..
 

DeletedUser

Guest
Dit is tegen het gebruik van bots. het kan erg vervelend komen idd maar je moet dus de code invoeren om te bewijzen dat je geen programmaatje maar een levend persoon bent :p

Ik denk dat het op alle werelden zal zijn, don't really know..

Oow ok, ik vond het namelijk al raar. Maar waarom moet ik dat dan om de twee dagen invoeren. Aan één keer bewijzen heb je volgens mij al genoeg informatie.:D
 

DeletedUser26330

Guest
Oow ok, ik vond het namelijk al raar. Maar waarom moet ik dat dan om de twee dagen invoeren. Aan één keer bewijzen heb je volgens mij al genoeg informatie.:D

Omdat je na het invoeren nog steeds een bot kan aanzetten.

Wat mij opvalt is dat als ik veel tabs open en dan farms ga sturen, dat je het vaker moet invullen.
 

DeletedUser

Guest
Je mogen het best 1x per dag doen, maar elk 15 min vind ik weer overdreven. Krijg dat ding gewoon 5-6x op een dag.
 

DeletedUser17163

Guest
Je mogen het best 1x per dag doen, maar elk 15 min vind ik weer overdreven. Krijg dat ding gewoon 5-6x op een dag.

Ik krijg hem op mijn eigen account nooit!

Jij krijgt hem vast niet voor niks dan..!:D
 

DeletedUser56806

Guest
Heb het al gezien. Vind het wel goed, eerlijk voor iedereen. Maar je zult het maar krijgen bij dingen als snipen :O
 

DeletedUser17163

Guest
Jawel hoor. Kan je verzekeren dat het niet daardoor komt.:p
 

DeletedUser51771

Guest
Eerst krijgt iedereen best vaak een bot-bescherming, na hem een tijdje lang goed in te voeren zul je hem steeds minder krijgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Was bij de nieuwe spelupdate aangekondigd. Neemt niet weg dat het echt schijtirritant kan zijn :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een goed ding. Beter te veel controleren dan te weinig, en die 2 seconden maken nou ook weer niet zo veel uit.

Mint en berry passen ook goed bijelkaar, dus die botbescherming is ook goed! :D
 

DeletedUser27011

Guest
Ik vind het wel een goed ding. Beter te veel controleren dan te weinig, en die 2 seconden maken nou ook weer niet zo veel uit.

Mint en berry passen ook goed bijelkaar, dus die botbescherming is ook goed! :D

En wat als je net moet snipen/timen/backtimen/.... Daar komt het neer op een milliseconde :s
 

DeletedUser54838

Guest
Hallo allemaal,
Sorry dat ik er een nieuwe thread voor heb aangemaakt maar ik kan het niet vinden. De laatste tijd moet ik vaak een Bot-Bescherming invoeren, wat betekend dit? En moet iedereen dit doen? Ik vind het namelijk een beetje vaag, en niemand heeft er wat overgezegd (Geen PM van de TW-Leiding). Normaal zal je dit wel krijgen, of is dit alleen bij deze wereld en hoord dit bij dit type spel? Graag een snel antwoord! Bedankt.

Met Vriendelijke groet,

Strawberry Kiss.


Is inderdaad voor te testen of je geen progamma hebt geinstalleerd dat je eventueel verder kan brengen zonder erop te zijn.. :mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan