Update Kaartjes

DeletedUser

Guest
Tjah, die faalde behoorlijk :D Ach leren we weer van. De stam is de afgelopen tijd echt veranderd, of mensen zijn uit hun winterslaap gekomen of ze zijn gewoon gestopt.. no offence :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
No offence maar jullie draaien al lang vrij slecht. Waarom nu in eens beter?
 

DeletedUser54620

Guest
Zoals gezegd, we hebben nu een tegenstander van formaat.
Mensen willen niet onderdoen voor Mental, dat is een teamspirit waardoor meer mensen weer zin krijgen in het spel.
 

DeletedUser

Guest
He maatje ik zal je maar uit de droom halen maar die "oorlog" was er al vrij lang.
 

DeletedUser54620

Guest
Neuh, wij zagen Mental pas recent als een vijand. Daarvoor echt niet als een bedreiging.
Nu nog steeds niet. Maar wat ik jammer vind, dat jullie het je zo persoonlijk aantrekken.

Waarom er niet gewoon een leuke "oorlog" van maken? :D
 

DeletedUser

Guest
Als je het zo jammer vind, kom dan niet op het forum, of reageer hier niet op :confused:
Leuke oorlog? Ik vind het leuk.
 

DeletedUser54620

Guest
Achja, je zegt tegen Tha jackal dat 'ie zich gedraagt als een kind van 12.
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet. Alweer. Hhm. Dat gaat wel erg vaak op bij jou.

Okee, houden zo ;)
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je er op attenderen dat ik hem verwees op een opmerking en niet zijn gedrag?

Wat zie jij als een leuke oorlog dan? Eentje waarin je het alleen IG uitvecht misschien? TW heeft de fora niet voor niets veranderd in Politiek & Propaganda, het is echt niets persoonlijks hoor. Alleen sta je niet aan dezelfde kant als ik sta.
 

DeletedUser54620

Guest
Nee, dat snap ik.
Ach ik ben misschien iets te weinig gewend. Op andere werelden had ik goed contact met mijn "vijanden".
Ook gewoon tijdens de overnames, leuk te pm'en.

Niet dat dat nou de ideale oorlog is, maar respect aan weerszijden is toch wel belangrijk.
Of jullie moeten zo'n grote haat tegen Fallen hebben, wat ik sterk betwijfel :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb respect voor mijn vijanden, maar daar maak jij geen deel van uit, jij ligt niet aan mijn front dus zie ik jou niet als mijn vijand. En dit is het AF waar ik liever in discussie ben met iemand dan leuk tegen elkaar aan het doen ben. Leuk doen, doe ik wel via PM.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat bij "Snelste edelaars" aan MarsCalcus 628 dorpen worden toebedeeld. Hij heeft er echter "maar" 571. Nu wordt er door diverse spelers flink op hem ingehakt zodat hij onlangs een aantal dorpen is kwijtgeraakt. Het lijkt er dus op dat bij "snelste edelaar" alleen wordt geteld hoeveel dorpen men overneemt, los van hoeveel er weer worden afgepakt. Aan de andere kant geven de statistieken aan dat hij 703 overnames heeft gedaan - voor een klein deel op zichzelf. Ik denk dus dat er ergens een foutje zit en dat het getal van 628 dorpen niet klopt.
 

DeletedUser48277

Guest
Ik zie dat bij "Snelste edelaars" aan MarsCalcus 628 dorpen worden toebedeeld. Hij heeft er echter "maar" 571. Nu wordt er door diverse spelers flink op hem ingehakt zodat hij onlangs een aantal dorpen is kwijtgeraakt. Het lijkt er dus op dat bij "snelste edelaar" alleen wordt geteld hoeveel dorpen men overneemt, los van hoeveel er weer worden afgepakt. Aan de andere kant geven de statistieken aan dat hij 703 overnames heeft gedaan - voor een klein deel op zichzelf. Ik denk dus dat er ergens een foutje zit en dat het getal van 628 dorpen niet klopt.

Ik denk dat als en 703 overnames zijn gedaan, en er slechts geteld wordt hoeveel dorpen MarsCalcus heeft overgenomen, ongeacht hoeveel hij er weer verloren is, dat dit best wel vrij exact mijn schatting zou zijn, dus ik ga er eerlijk gezegd van uit dat dit prima klopt...
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat bij "Snelste edelaars" aan MarsCalcus 628 dorpen worden toebedeeld. Hij heeft er echter "maar" 571. Nu wordt er door diverse spelers flink op hem ingehakt zodat hij onlangs een aantal dorpen is kwijtgeraakt. Het lijkt er dus op dat bij "snelste edelaar" alleen wordt geteld hoeveel dorpen men overneemt, los van hoeveel er weer worden afgepakt. Aan de andere kant geven de statistieken aan dat hij 703 overnames heeft gedaan - voor een klein deel op zichzelf. Ik denk dus dat er ergens een foutje zit en dat het getal van 628 dorpen niet klopt.

703 was zijn totale overnames, dus ook de dorpen die van hem zijn afgepakt. Dus denk dat het getal 628 wel klopt:)
 
Bovenaan