Stelling van de dag.

DeletedUser50167

Guest
Om terug te komen bij de stelling v/d dag :)

Stelling: 'Zal eiland het langer uithouden dan stamina? ja/nee + motivatie'

Eiland zal het denk ik wel langer uithouden,
Ik las net van iemand dat calimero weg is en dat scheelt een heleboel.
Ik heb met hem 4 weken (Maximaal) in Select gezeten, en ik was hem de eerste dag al zat.
Er waren wel ups en downs met deze speler, maar meeste tijd waren het gewoon downs.

Dit zal natuurlijk veel schelen met hem als leider, dat is ook 1 van mijn redenen geweest. Of laten we gerust zeggen mijn enigste reden om niet toen destijds over te stappen naar Stamina gewoon omdat Calimero (M.) daar een leider was.

Dus Eiland houd het langer vol!
 

DeletedUser

Guest
En er is natuurlijk een grote kans dat |P| valt zodra we ons eindelijk weten te ontworstelen uit de greep van OtjeNyn de dictator :(

Dit klopt helemaal. Nog nooit heb ik in een stam gezeten die is gevallen. Dus |P| valt niet zolang het onder ons schrikbewind valt. Mocht ik ooit stoppen is de kans groot dat |P| ten onder gaat aan rebellerende leden. :p
 

DeletedUser

Guest
Liever een groot account met interns en barbarendorpen dan een klein account zonder.

Situatie

Account A: 450 overnames waarvan er 400 interns of barbaar waren
Account B: 300 overnames waarvan 5 tot 10 inters of barbaar.

(Natuurlijk chargeer ik, maar dat maakt de stelling duidelijker)
 
Reactiescore
88
Liever een groot account met interns en barbarendorpen dan een klein account zonder.

Situatie

Account A: 450 overnames waarvan er 400 interns of barbaar waren
Account B: 300 overnames waarvan 5 tot 10 inters of barbaar.

(Natuurlijk chargeer ik, maar dat maakt de stelling duidelijker)

hangt (volgens mij) ook van de skills van de speler af.
Als hij zich na die interns kan bewijzen en nog steeds blijft groeien aan dezelfde snelheid, dan vind ik dat beter..

Als die speler na zijn interns bij de eerste massa al breekt en de helft van zen dorpjes verliest, dan is het ook belachelijk..
 

DeletedUser

Guest
Klein account zonder veel interns. Op zo'n manier wordt je een betere speler en wordt je beter gerespecteerd.
 

DeletedUser

Guest
hangt (volgens mij) ook van de skills van de speler af.
Als hij zich na die interns kan bewijzen en nog steeds blijft groeien aan dezelfde snelheid, dan vind ik dat beter..

Als die speler na zijn interns bij de eerste massa al breekt en de helft van zen dorpjes verliest, dan is het ook belachelijk..

Het is voor jou, wat zou JIJ willen?
 

DeletedUser50262

Guest
Ben ik de enige die nog steeds moet lachen om de stamnaam Eiland? Ik vind het zó faal :p
 

DeletedUser

Guest
Een moeilijke :).

Voor je stats is zo min mogelijk interns natuurlijk het mooiste. Maar mocht je buurman stoppen en die bied zijn dorpen aan, dan zou ik die alvast niet afwijzen omdat het minder mooi staat op TW stats.

Ik zou kiezen voor het beste account, of dat nu degene is die veel geïnternd is of die ander, je kan het altijd omvormen tot jouw eigen account.

@ Arbeitman: Hoe kan je een betere speler worden als je op een account speelt met weinig interns?
 

DeletedUser55470

Guest
indd, wat nou als je buurman er mee stopt en bied zijn dorpen aan je aan. waarom zou je het niet doen? het maakt je cluster mooier omdat het je naaste buurman is. Als je het moet laten om de stats omdat het niet zo mooi staat?

Kijk als het nou een intern is 3 spelers verder op oke.

En indd zolang je erna goed blijft groeien.
 

DeletedUser

Guest
Misschien voor jou, er zijn ook mensen die dingen buiten bovenaan staan belangrijk vinden.
 

DeletedUser

Guest
Een moeilijke :).

Voor je stats is zo min mogelijk interns natuurlijk het mooiste. Maar mocht je buurman stoppen en die bied zijn dorpen aan, dan zou ik die alvast niet afwijzen omdat het minder mooi staat op TW stats.

Ik zou kiezen voor het beste account, of dat nu degene is die veel geïnternd is of die ander, je kan het altijd omvormen tot jouw eigen account.

@ Arbeitman: Hoe kan je een betere speler worden als je op een account speelt met weinig interns?
Ik zou er voor zorgen dat er een nieuwe speler op mijn buurmans account zou komen.
 

DeletedUser

Guest
Liever een groot account met interns en barbarendorpen dan een klein account zonder.

Situatie

Account A: 450 overnames waarvan er 400 interns of barbaar waren
Account B: 300 overnames waarvan 5 tot 10 inters of barbaar.

(Natuurlijk chargeer ik, maar dat maakt de stelling duidelijker)

Tja ik heb de skills dus dat acc van 450 maak ik gewoon uber:p

Nee heb liever B;)
 

DeletedUser

Guest
Een moeilijke :).

Voor je stats is zo min mogelijk interns natuurlijk het mooiste. Maar mocht je buurman stoppen en die bied zijn dorpen aan, dan zou ik die alvast niet afwijzen omdat het minder mooi staat op TW stats.

Ik zou kiezen voor het beste account, of dat nu degene is die veel geïnternd is of die ander, je kan het altijd omvormen tot jouw eigen account.

@ Arbeitman: Hoe kan je een betere speler worden als je op een account speelt met weinig interns?
Natuurlijk word je beter, je krijgt betere aanvalsstrategieën, time skills etc door echte spelers met tegenstand aan te vallen. Om te internen heb je geen skills nodig. Als je niet internt kan je je skills onderhouden en bijschaven waar nodig. oefening baart kunst
 

DeletedUser

Guest
Wat boeit dat?
Wie er op het einde nog staat, dat boeit ;)

voor sommige mensen boeit dat :)

Ik zou er voor zorgen dat er een nieuwe speler op mijn buurmans account zou komen.

dat is vaak alleen zo als je bij elkaar in de stam zit. Stel nu dat dat niet zo is.

Natuurlijk word je beter, je krijgt betere aanvalsstrategieën, time skills etc door echte spelers met tegenstand aan te vallen. Om te internen heb je geen skills nodig. Als je niet internt kan je je skills onderhouden en bijschaven waar nodig. oefening baart kunst
hmm.
1/ je kan al pro zijn
2/ je kunt ook dorpen van spelers overnemen die 50k hebben.
3/ je hebt niet altijd spelers met skills in de buurt. Zo heb ik op w18 pas 1x echt hoeven timen ;).
 
Bovenaan