Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser

Guest
De stats na een weekje oorlog...

*Tromgeroffel*

BAM !!


Zijde 1:
Stammen: S.Inc, Sweet
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: arthos

Timeframe: 21/04/2011 00:00:00tot28/04/2011 20:10:55

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 2
Verschil: 75

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 621,355
Kant 2: 16,575
Verschil: 604,780

chart



Gevolg? Minstens 4 gestopte spelers, waarvan eentje zijn vv heeft afgegeven aan ons, en een stuk of 4 sollicitaties uit I.C.E. :)
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet een paar spelers bij de stats te voegen, voel je je wel goed? :eek:

Toch nog een dikke proficiat met het resultaat beiden ;)
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet een paar spelers bij de stats te voegen, voel je je wel goed? :eek:

Toch nog een dikke proficiat met het resultaat beiden ;)
Welke spelers ben ik vergeten? Arthos zit erbij, TWistijdrovend hebben we de vv van dus is niet fair erbij te tellen imo, en Nyanoworld zijn geen dorpen van overgenomen sinds zijn leave. Dacht toch echt dat het zo klopte dan.
 

DeletedUser38776

Guest
Hallo hier ik dan maar is ^^

Het gaat wel lekker, wel jammer dat ik zelf weinig inbreng erin kon hebben.

Verder gaat het lekkah en maar blijve knalluh en beukuh^^

Stevie hoe is het verder met je? allang niet meer gesproken.

mvg,

Alex
 
Reactiescore
25
Welke spelers ben ik vergeten? Arthos zit erbij, TWistijdrovend hebben we de vv van dus is niet fair erbij te tellen imo, en Nyanoworld zijn geen dorpen van overgenomen sinds zijn leave. Dacht toch echt dat het zo klopte dan.

Er is wel nog 1 dorpje overgenomen van Nyanoworld, maar maakt niet zo veel uit :)
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik niet eerder beantwoorde, maar juist toen ik wou op antwoorden drukken, ging het internetbakje uit de stekker. Moet je een moeder voor hebben om dat te verwezenlijken. Natuurlijk handig als je dat kan omzeilen, maar had toch geen zin meer om inet terug te pakken om strontmoe nog iets te posten op het forum :p

De dorpen die overgenomen zijn voor de leden vertrokken (toen ze in I.C.E. zaten) zijn er niet bijgerekend buiten arthos. Heb niet echt gekeken hoeveel het er waren, misschien eentje zoals eerder vermeld, maar goed. Is toch al een aardig resultaat hehe ;)

@Toxic: Aangezien rl rl blijft, is het voor mij nog altijd goed ;)
Zit in top20 ODA en top 20 OD en voor een klein accountje als dit vind ik dit wel een mooie poging ^^ Is enkel in w9 zeker waar ze de term beuqen gebruiken? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het is alleen een eenrichtingsverkeer oorlog, en valt er dus niet heel veel over te praten :p
 

DeletedUser37136

Guest
Het is alleen een eenrichtingsverkeer oorlog, en valt er dus niet heel veel over te praten :p
Klopt, I.C.E doet niks terug, behalve mijn postvak onderspammen met sollicitaties. En bij ons zijn de edels even op, dus het is eventjes rustig. Effe sparen en weer goaaaaan! :D
 

DeletedUser37136

Guest
Nja ik heb 21 nobels ofzo.. Heb er liever wat meer voor ik een speler sloop. ;)
 

DeletedUser38776

Guest
Anders krijg je het moraal dat dan ineens niet meer leuk is.

mvg,

Alex
 

DeletedUser57858

Guest
triest als je ziet hoe ze snel elkaar gaan opzoeken
omdat ICE groter was dan zei,

slim gespeeld, maar beetje lafjes
nu stoer doen,

nu zei sterker zijn. als er een paar spelers overstappen,
wat trouwens ook verraad is.

mijn mening : laag
 
Bovenaan