Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat jullie dat al niet aan hadden zien komen... Nyanoworld heeft zich nooit geïnteresseerd in Lemon, nu wordt hij ineens aangevallen en hij doet een beroep op jullie stam. Voor mij is een plus een twee, voor jou niet?

Ja,maar het feit dat hij om een BG met mijn stam vroeg,nog voor de aanvallen,dacht ik dat hij wel betrouwbaar zou zijn,en dus geen misbruik te maken van ons.
De sfeer ging al niet zo lang meer opperbest heeft hij me verteld,en toen de klap er kwam,was de sfeer 0 zei hij .
Ik weet natuurlijk niet of dit waar is,maar zoiets zegt hij niet voor niets.
Ik weet al wie de oorlog zal winnen dus :)

Verder denkt nyano aan stoppen,nu hij steeds de aanvallen blijft incasseren^^
 

DeletedUser

Guest
Ja,maar het feit dat hij om een BG met mijn stam vroeg,nog voor de aanvallen,dacht ik dat hij wel betrouwbaar zou zijn,en dus geen misbruik te maken van ons.
De sfeer ging al niet zo lang meer opperbest heeft hij me verteld,en toen de klap er kwam,was de sfeer 0 zei hij .
Ik weet natuurlijk niet of dit waar is,maar zoiets zegt hij niet voor niets.
Ik weet al wie de oorlog zal winnen dus :)

Verder denkt nyano aan stoppen,nu hij steeds de aanvallen blijft incasseren^^

Als het enige dat je kan doen, klagen is tegen de rest dat hij os nodig heeft en niet iedereen naar hem stuurt, dan kan ik begrijpen dat hij de sfeer als op 0-niveau ziet. Echter mocht hij wel wat logisch inzicht krijgen en inzien dat hij niet de enige was die aangevallen werd en dat hij zichzelf op zijn minst wat kon redden. Immers had hij in vergelijking met de vijanden een voorsprong qua dorpen (dus normaal gezien ook troepen) + vijand nr2 had nog langere looptijden (links heb je nyano, middel vijand nr1 en meer rechts vijand nr2).

Voor iedereen die denkt dat S.Inc deze oorlog vies speelt door eerst spelers over te nemen uit I.C.E. even het volgende.

Unforgotton en SmoothieFroetie (het account waar ik zelf ook op speel) zijn zelf naar S.Inc toegegaan om te polsen of er een mogelijkheid was voor een overstap. Hierbij wisten wij niets van de planning voor deze aanval. Wij werden aangenomen en op dezelfde dag werd de oorlog verklaard. Dat dit op hetzelfde moment gebeurd is uiteraard gewoon oorlog voeren op psychologisch aspect en is een tactische zet vanuit S.Inc. Met deze post wil ik wel uit de wereld helpen dat de twee betrokken spelers (Unforgotten en SmoothieFroetie.) een vuil spelletje spelen. Over mij zelf kan ik vertellen dat ik een erg sportieve speler ben en dat ik niet backstab. Vandaar dat er vooralsnog geen clears of edels richting I.C.E. lopen van onze kant. De overstap was puur en alleen omdat wij ontevreden waren met de gang van zaken in I.C.E. en hiervoor zochten wij een alternatief. S.Inc sloot hier perfect op aan en wij voelen hier dan ook thuis.

Als laatste wil ik I.C.E. toch veel succes wensen, maar vooral nog veel spelplezier. Oorlog is immers waar dit spel om draait. S.Inc en mezelf natuurlijk ook succes.

Ik zie niet echt in waarom je je nu zo verdedigd op het forum. Heb nog niet echt (veel) bekritisering jegens jullie gezien in dit topic en was het meer als sterke zet vanuit S.Inc te zien. Ik denk dat iedereen ook wel ziet dat als jullie achterbaks zouden zijn, zeker froetie al had aangevallen. Ik geef toe dat ik Unforgotten zelf heb aangesproken i.v.m. de overstap, maar dat is opgehelderd. Bedankt voor de gelukwensingen en hetzelfde naar jullie toe.
 

DeletedUser37136

Guest
Ik vind het sowieso een aparte stap van Lemon, ondanks dat hij nu alweer gekicked is. De ligging is niet verkeerd, maar vluchtelingen aannemen uit een stam dat in oorlog is, wordt over het algemeen niet als chique gezien, en is op te vatten als een provocatie richting de vijanden van de desbetreffende stam waaruit deze speler is gevlucht. Maargoed, ze zullen er ongetwijfeld hun redenen voor hebben gehad lijkt me.



Met al die leaves/overstappen van de laatste tijd is dit de nieuwe situatie:

sweetsincvsice2.png


Speciaal voor Freedom Fighter:
Blauw = S.Inc
Cyan = Sweet
Rood = I.C.E


Een stuk minder front ineens, hopelijk voor I.C.E kunnen ze hun zaakjes nu op orde krijgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het sowieso een aparte stap van Lemon, ondanks dat hij nu alweer gekicked is. De ligging is niet verkeerd, maar vluchtelingen aannemen uit een stam dat in oorlog is, wordt over het algemeen niet als chique gezien, en is op te vatten als een provocatie richting de vijanden van de desbetreffende stam waaruit deze speler is gevlucht. Maargoed, ze zullen er ongetwijfeld hun redenen voor hebben gehad lijkt me.



Met al die leaves/overstappen van de laatste tijd is dit de nieuwe situatie:

sweetsincvsice2.png


Speciaal voor Freedom Fighter:
Blauw = S.Inc
Cyan = Sweet
Rood = I.C.E


Een stuk minder front ineens, hopelijk voor I.C.E kunnen ze hun zaakjes nu op orde krijgen.


Inderdaad,we hebben er ons nut ingezien deze speler binnen te halen.
Hij zei dat de aanvallen gestopt waren,dus wij geloofden hem.
Zodra de eerste aanval binnenkwam,is hij gekickt.
Wij halen niemand binnen die onnutig is :)

Jullie zouden ICE nu goed kunnen pakken,want ze liggen er mooi tussen? :)
 

DeletedUser

Guest
Misschien uit woede of frustratie omdat zijn stam niets deed ofzo. Ik kan ook niet in zijn schedel kijken, maar ik denk niet dat hij speciaal zo'n account opbouwt om eens, mocht er een oorlog komen, te stoppen en de vv aan de vijand te geven.

Frank en ook Ice weten mijn motivatie om te stoppen.

Mijn co welke hier in dit topic al enkele posts heeft staan is al maanden geleden gestopt. Ik heb hm regelmatig gevraagd om terug te komen en niet alleen het forum bekijken. Maar hij is verstandiger als ik, en ik heb zijn raad opgevolgd

Hij heeft me geadvizeerd te stoppen om de redenen die inderdaad bekend zijn bij ice en bij frank(smoothie)

Hij was ook diegene die deze naam heeft bedacht, en die naam was voor mij dan ook doorslaggevend:)
 

DeletedUser

Guest
Frank en ook Ice weten mijn motivatie om te stoppen.

Mijn co welke hier in dit topic al enkele posts heeft staan is al maanden geleden gestopt. Ik heb hm regelmatig gevraagd om terug te komen en niet alleen het forum bekijken. Maar hij is verstandiger als ik, en ik heb zijn raad opgevolgd

Hij heeft me geadvizeerd te stoppen om de redenen die inderdaad bekend zijn bij ice en bij frank(smoothie)

Hij was ook diegene die deze naam heeft bedacht, en die naam was voor mij dan ook doorslaggevend:)

je had beter mij als co genomen
oeps toch niet ik ben een waardeloze speler :eek:
 

DeletedUser

Guest
je had beter mij als co genomen
oeps toch niet ik ben een waardeloze speler :eek:

Lol, tis dat je het zelf zegt.
Maar volgens Jan kan je geen kritiek waarderen, in dat opzicht ben je dan inderdaad geen optie om mij te vervangen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie niet echt in waarom je je nu zo verdedigd op het forum. Heb nog niet echt (veel) bekritisering jegens jullie gezien in dit topic en was het meer als sterke zet vanuit S.Inc te zien. Ik denk dat iedereen ook wel ziet dat als jullie achterbaks zouden zijn, zeker froetie al had aangevallen. Ik geef toe dat ik Unforgotten zelf heb aangesproken i.v.m. de overstap, maar dat is opgehelderd. Bedankt voor de gelukwensingen en hetzelfde naar jullie toe.

Zie het als een vroegtijdige uitleg. Heb in de jaren vaak genoeg meegemaakt dat met op het P&P gebied vaak zat teruggrijpen naar gebeurtenissen in het verleden. Door de situatie direct duidelijk te maken en uitleg te geven, hoop ik dit te voorkomen.
 

DeletedUser35792

Guest
Zijde 1:
Stammen: S.Inc, Sweet
Zijde 2:
Stammen: I.C.E
Spelers: arthos, twistijdrovend, nyanoworld

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 55
Kant 2: 2
Verschil: 53

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 429,886
Kant 2: 16,575
Verschil: 413,311

chart
 

DeletedUser

Guest
Die dorpen die hun hebben gepakt(die 2) dat waren zeker dorpen die ze gewoon terugpakte?
 

DeletedUser

Guest
Die dorpen die hun hebben gepakt(die 2) dat waren zeker dorpen die ze gewoon terugpakte?

#031 Veni Vidi Vici (675|535) K56 7,029 denniskx250 [Sweet] softie [I.C.E] 2011-04-21 08:31:32
#014 Veni Vidi Vici (672|535) K56 9,546 denniskx250 [Sweet] softie [I.C.E] 2011-04-21 07:11:21

Daarna terug overgenomen door dennis:

#031 Veni Vidi Vici (675|535) K56 6,971 softie [I.C.E] denniskx250 [Sweet] 2011-04-21 14:00:56
#014 Veni Vidi Vici (672|535) K56 9,508 softie [I.C.E] denniskx250 [Sweet] 2011-04-21 12:40:41
 

DeletedUser37136

Guest
Verdediger: arthos
Doel: C66 0027 (635|616) C66

Aantal: 0 398 0 320 0 0 0 97 136 0 0 0 0
Verliezen: 0 398 0 320 0 0 0 97 136 0 0 0 0


Die jongen blijft me verbazen...
 

DeletedUser

Guest
Frank en ook Ice weten mijn motivatie om te stoppen.

Mijn co welke hier in dit topic al enkele posts heeft staan is al maanden geleden gestopt. Ik heb hm regelmatig gevraagd om terug te komen en niet alleen het forum bekijken. Maar hij is verstandiger als ik, en ik heb zijn raad opgevolgd

Hij heeft me geadvizeerd te stoppen om de redenen die inderdaad bekend zijn bij ice en bij frank(smoothie)

Hij was ook diegene die deze naam heeft bedacht, en die naam was voor mij dan ook doorslaggevend:)

Het was ook geen propaganda tegen jou ;)
 
Bovenaan