Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser

Guest
Ach weet je, eens zijn de nobels op. Dit is niet rot voor hun bedoeld, maar we kunnen niet blijven edelen op dit tempo natuurlijk. Aan ons dan om de druk op de ketel te blijven houden tot er weer een flink edel-offensief gehouden kan worden, aan hun om het tij dan te doen keren.

Dit is pas over als I.C.E weg is, en niet eerder. We gaan nu lekker, maar ze staan nog steeds. Onderschat ze niet. :)

Ja, dat klopt.
Ooit zijn ze op, maar ze moeten dus een tegen offence doen op het moment dat jullie niet meer verder kunnen en de druk op de ketel moeten houden.

Als ze jullie dan proberen een beetje terug te pakken, dan is de druk snel weg, hopelijk voor hun dan heh :p
 

DeletedUser50691

Guest
Voorlopig heb ik nog niet echt gehoord dat ze weerstand bieden
 

DeletedUser

Guest
Het zou wel leuk zijn als I.C.E nog iets terug probeert te doen?
Want ze zien zichzelf al als de verliezers, dus dan kun je ook nog een laatste offence erop gooien:p

Dus in feite moet ICE ofwel compleet opgeven of S.Inc kamikaze bombarderen? Mooie doemgedachte heb jij daar zeg ;)

Iets te lui om direct te quoten maar een kleine dank aan Protector die toch nog een beetje 'het hoofd koel houdt'.
 

DeletedUser

Guest
Speler Actie Datum/Tijd Punten
twistijdrovend Verlaten 23rd April 2011 - 11:13 567,309
nyanoworld Verlaten 23rd April 2011 - 05:12 766,604
arthos Verlaten 23rd April 2011 - 02:17 250,101

Lal
 

DeletedUser

Guest
Totaal OD:
2 Ice-cold 24,57 Mio.
3 Sexyness Included 22,95 Mio.

lal

Tegen zo'n flutstam (bekeken vanuit jullie standpunt) nog niet eens winnen in OD, foei foei ;p
 

DeletedUser

Guest
Zal wel komen doordat ICE-spelers misschien gewoon geen troepen hebben om te doden dus ook geen ODA:D
 

DeletedUser

Guest
Totaal OD:
2 Ice-cold 24,57 Mio.
3 Sexyness Included 22,95 Mio.

lal

Tegen zo'n flutstam (bekeken vanuit jullie standpunt) nog niet eens winnen in OD, foei foei ;p

...........Wil je hier nog een serieus antwoord op, of denk je van: nee, ik weet dat deze post nergens op slaat maar post 'm alsnog :eek:
 

DeletedUser

Guest
...........Wil je hier nog een serieus antwoord op, of denk je van: nee, ik weet dat deze post nergens op slaat maar post 'm alsnog :eek:

Ik verwacht nergens een reactie op, wordt toch altijd weggewimpeld en de vijand wordt zoveel mogelijk gekleineerd. Met zo'n sfeer verwacht ik niets van jou (en je maatjes :p). Post slaat wel ergens op echter moet je wel niet in je eigen visie van wij zijn de beste en de vijand suckt voor dood blijven.

Ps:
Speler Actie Datum/Tijd Punten
twistijdrovend Verlaten 23rd April 2011 - 11:13 567,309
nyanoworld Verlaten 23rd April 2011 - 05:12 766,604
arthos Verlaten 23rd April 2011 - 02:17 250,101

Lal

=> slaat evengoed nergens op dan.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

Wellicht omdat jullie met 10 miljoen de 2de plek innemen bij Odd?
Wat betreft verdedigingspunten staan we niet eens in de top-10...

En Cornelis wijst met zijn post op een leegloop bij I.C.E wat veel meer inhoud dan wat gepakte OD-puntjes over de laatste 3 maanden.
We praten hier over de oorlog en dan is het vertrek van die leden van erg groot belang aangezien dat de meeste-voorkomende "reden" is dat stammen vallen.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

Wellicht omdat jullie met 10 miljoen de 2de plek innemen bij Odd?
Wat betreft verdedigingspunten staan we niet eens in de top-10...

En Cornelis wijst met zijn post op een leegloop bij I.C.E wat veel meer inhoud dan wat gepakte OD-puntjes over de laatste 3 maanden.
We praten hier over de oorlog en dan is het vertrek van die leden van erg groot belang aangezien dat de meeste-voorkomende "reden" is dat stammen vallen.

Wat gepakte OD-puntjes over de laatste 3maanden... Right. Wat ik zei, was dat we tot voor kort (voor de aanval) nog 5e stonden qua OD, nu staan we 2e. Niet in 3maanden genomen dus.

Leegloop kan je het pas gaan noemen als er meer dan 5vertrekken.. Kan nog komen wie weet, ik zal me dan corrigeren ;)
Het vertrek van die leden is in feite niet van groot belang. Twist heeft er de brui aan en geeft het lot van zijn dorpen aan S.Inc in vorm van VV. Nyano begreep niet dat er meerdere spelers werden aangevallen en gaf het dan ook op en Arthos heeft geen ene klop gedaan en gaf enkel dorpen aan S.Inc. (voor die laatste zeggen de berichten die TSR gepost heeft genoeg)
Heeft zijn post dan nog altijd veel meer zin dan de mijne? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Oftewel dat zijn al 2 slechte recruits van I.C.E., spelers die niet snappen hoe het werkt. En dat voor een stam die eerste stond..

Ik weet niet of ze gekickt zijn of zelf verlaten, maar van het eerste ga ik uit. Dat is het tweede teken van zwakte van I.C.E., als je besluit iemand aan te nemen..hoe goed of slecht dan ook, ga je ze niet kicken als het wat minder gaat. (mochten ze zelf de stam verlaten hebben, heb ik niks gezegd)

Jullie OD rang....

Pak TW-stats erbij (die telt de stats van de spelers die in I.C.E. zitten op, de meest correct imo dus)

OD Aanvalsrang: 9.
(14,074,368 score)
OD Verdedigingsrang: 2.
(8,216,793 score

Nou chapeau, jullie hebben veel opgevangen, dat getuigt idd van veel klasse :D

Zal ik maar niet beginnen over het verschil in ODA tussen S.Inc en I.C.E.? (op zowel TW als tw-stats)
 

DeletedUser

Guest
Oftewel dat zijn al 2 slechte recruits van I.C.E., spelers die niet snappen hoe het werkt. En dat voor een stam die eerste stond..

Ik weet niet of ze gekickt zijn of zelf verlaten, maar van het eerste ga ik uit. Dat is het tweede teken van zwakte van I.C.E., als je besluit iemand aan te nemen..hoe goed of slecht dan ook, ga je ze niet kicken als het wat minder gaat. (mochten ze zelf de stam verlaten hebben, heb ik niks gezegd)

Jullie OD rang....

Pak TW-stats erbij (die telt de stats van de spelers die in I.C.E. zitten op, de meest correct imo dus)

OD Aanvalsrang: 9.
(14,074,368 score)
OD Verdedigingsrang: 2.
(8,216,793 score

Nou chapeau, jullie hebben veel opgevangen, dat getuigt idd van veel klasse :D

Zal ik maar niet beginnen over het verschil in ODA tussen S.Inc en I.C.E.? (op zowel TW als tw-stats)

Ik heb nooit gezegd dat er niet slecht gerecruiteerd is. Er zijn idd een aantal spelers waarvan ik hen eerst niet kende, omdat er bij hen geen actie bezig was en ik hun speelstijl/ervaring dan ook niet ken. Wil echter niet zeggen dat het I.C.E. zijn schuld is dat het dan opgevers blijken te zijn. Twist en nyano zijn (zoals ik, dacht ik, al vermeld heb) zelf vertrokken. Twist heeft er nog een extra twist aan door zijn vv bij jullie te droppen (voor zover ik van hem heb kunnen lezen). Arthos heeft niet eens VV afgegeven en die is wel gekickt.
Recruitering kon inderdaad beter gedaan zijn (zeker als je bekijkt dat wij n1 hebben gestaan zonder echt als massastam te zijn geweest) maar daar heb ik als relatief nieuw lid weinig over te zeggen gehad.

Zorg jij maar eerst dat je mij inhaalt Rex ;p (geef wel toe dat S.Inc een pak voorstaat, ben geen complete idioot hoor x))
ODA:
16 stevieunder [I.C.E] 1,78 Mio.
49 Cornelis Rex [S.Inc] 1,23 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Ps:
Speler Actie Datum/Tijd Punten
twistijdrovend Verlaten 23rd April 2011 - 11:13 567,309
nyanoworld Verlaten 23rd April 2011 - 05:12 766,604
arthos Verlaten 23rd April 2011 - 02:17 250,101

Lal

=> slaat evengoed nergens op dan.

Denk maar niet dat we arthos en co weglaten bij de stats, dat geeft weer zo'n vertekent beeld..
 

DeletedUser

Guest
Twist heeft er de brui aan en geeft het lot van zijn dorpen aan S.Inc in vorm van VV. Nyano begreep niet dat er meerdere spelers werden aangevallen en gaf het dan ook op en Arthos heeft geen ene klop gedaan en gaf enkel dorpen aan S.Inc. (voor die laatste zeggen de berichten die TSR gepost heeft genoeg)

Kan het niet zo zijn dat een mooi opgezette aanval de reden is van het stoppen va Twist? En idem voor Nyano?
En dat een solide wave aanvallen ervoor zorgde dat Arthos niets meer kon doen, ipv niets meer wilde doen?

Dus is het niet een verdienste van de mensen van S.Inc dat zij de vijanden tot stoppen dwingen? Lijkt me wel hé
 

DeletedUser

Guest
Kan het niet zo zijn dat een mooi opgezette aanval de reden is van het stoppen va Twist? En idem voor Nyano?
En dat een solide wave aanvallen ervoor zorgde dat Arthos niets meer kon doen, ipv niets meer wilde doen?

Dus is het niet een verdienste van de mensen van S.Inc dat zij de vijanden tot stoppen dwingen? Lijkt me wel hé

Lijkt mij eigenlijk ook. Maar een VV droppen bij S.inc is toch wel wat anders;)
 

DeletedUser

Guest
Kan het niet zo zijn dat een mooi opgezette aanval de reden is van het stoppen va Twist? En idem voor Nyano?
En dat een solide wave aanvallen ervoor zorgde dat Arthos niets meer kon doen, ipv niets meer wilde doen?

Dus is het niet een verdienste van de mensen van S.Inc dat zij de vijanden tot stoppen dwingen? Lijkt me wel hé

Twist is idd door die reden gestopt. Nyano is lopen hulp roepen doordat hij aangevallen werd door 2personen die tezamen nog niet zijn puntenaantal hadden. Lijkt me onlogisch dat het dan door die oh zo goed geplande aanval ligt. Een solid wave aanvallen deed arthos hulpeloos liggen? Aan de berichten dat TSR gepost heeft vraag ik je dat te herformuleren daar er niets gedodged werd. Niets verdedigd of herovergenomen. Geen VV of dergelijke. Tot stoppen dwingen lijkt me een beetje te ver gegrepen Victus ;) Dat een paar erdoor het plezier er niet inzien, dat geef ik jullie wel.

@Spam: Verwacht ik niet van je hoor ;) ze zaten in I.C.E. dus horen ze bij de statistieken. Eerlijk is eerlijk :)
 

DeletedUser

Guest
Een solid wave aanvallen deed arthos hulpeloos liggen? Aan de berichten dat TSR gepost heeft vraag ik je dat te herformuleren daar er niets gedodged werd. Niets verdedigd of herovergenomen. Geen VV of dergelijke. Tot stoppen dwingen lijkt me een beetje te ver gegrepen Victus ;) Dat een paar erdoor het plezier er niet inzien, dat geef ik jullie wel.

@Spam: Verwacht ik niet van je hoor ;) ze zaten in I.C.E. dus horen ze bij de statistieken. Eerlijk is eerlijk :)

Wat was dan de reden dat hij (of zij) niks deed?

Mooizo.
 
Bovenaan