Sweet & S.Inc vs. I.C.E.

DeletedUser

Guest
allemaal leuk en aardig dit..
maar natuurlijk totaal overbodig...

Het is niet alsof een stam met de naam I.C.E de zomer zou overleven. zoals blijkt smelten ze als sneeuw voor de zon..

Vind het wel enigzins typisch en bijna toevallig dat de dag dat de eerste aanvallen binnenkomen ook de eerste dag is dat het weer goed warm begint te worden buiten :D

om een lang verhaal kort te maken, wij helpen de natuur een handje, laat die zomer maar komen.

Bye Bye I.C.E :D :D
 

DeletedUser

Guest
Vind het wel enigzins typisch en bijna toevallig dat de dag dat de eerste aanvallen binnenkomen ook de eerste dag is dat het weer goed warm begint te worden buiten :D

Eigenlijk was dat speciaal opgemeten door de weermannen en nagekeken door S.Inc zodat ze wisten dat de meeste mensen buiten gingen zitten :O

om een lang verhaal kort te maken, wij helpen de natuur een handje, laat die zomer maar komen.
Altijd handig als je een laptop hebt, grrrr >.<

Bye Bye I.C.E :D :D
Naar wie zwaai je precies? x) I.C.E is niet opgegeven he, staat er nog steeds ;p
 

DeletedUser

Guest
Het is niet alsof een stam met de naam I.C.E de zomer zou overleven. zoals blijkt smelten ze als sneeuw voor de zon..

Vind het wel enigzins typisch en bijna toevallig dat de dag dat de eerste aanvallen binnenkomen ook de eerste dag is dat het weer goed warm begint te worden buiten :D

om een lang verhaal kort te maken, wij helpen de natuur een handje, laat die zomer maar komen.

Bye Bye I.C.E :D :D

Beetje mijn woorden jatten! :mad:

Dr. Love zei:
S.Inc - Dr. Love op 20.04.2011 om 17:00 uur Citeren Bewerken Verwijderen
Hoe ironisch, iemand wees mij erop dat als ICE valt het wel als sneeuw voor de zon wegsmelt met deze hitte!
emoticon-00157-sun.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als leider van ICe wil ik hier toch wel iets aan toevoegen.
Jullie brengen het allemaal mooi, jullie doen het allemaal mooi maar al bij al is het op een verraderlijke manier gebeurt.
Onze goede spelers weghalen zodat er gaten vallen in onze cluster en dan toeslaan op een moment waarop ICE een dipje heeft.
Het is netjes uitgewerkt dat geef ik toe.
Verder denk ik dat er geen twijfel is wie de oorlog gaat winnen, 2 tegen 1 is gewoon niet haalbaar. Op enkele spelers na uiteraard.

S.Inc heeft dit slim gespeeld, wij hebben te lang gewacht.

Moge de beste winnen!
MvG
Animosity -ICE leiding

Deste meer reden voor een slachtpartij,

Come on S.Inc!!!
 

DeletedUser

Guest
Stats: (laatste 48 uur)

Kant 1:
S.Inc
Sweet
Kant 2:
I.C.E


Totale overnames van de vijandige kant:

chart


Kant 1: 35
Kant 2: 2
Verschil: 33



TSR vs ICE

Totale overnames van de vijandige kant:

chart


Kant 1: 17
Kant 2: 0
Verschil: 17






ODA stijging S.Inc: +- 4,2 mil.
ODA stijging Sweet: +- 2,2 mil.

ODD stijging I.C.E: 3,7 mil, een verdubbeling, op 1 dag!

Ook staat I.C.E nu buiten de op 5 stammen. :D
 

DeletedUser

Guest
Gaat voorspoedig voor sweet en S.inc, maar had toch liever een gelijkwaardige strijd gezien.

Natuurljk beginnen weinig spelers een oorlog als er geen kans op winst is, Maar met zoveel overkill mag je toch ook niet anders verwachten.

En dat is geen excuus, mij maakt het geen drol uit, als het me wel uit zou maken had ik niet aan tw moeten beginnen. Maar beroemen op succes met zon dikke overkill vind ik overdreven.

Wat planning betreft, een beter moment hadden jullie niet kunnen uitkiezen, of dat nou uit voorkennis of met toeval is gebeurt doet er niet toe. En daarin gun ik beide stammen wel een felicitatie.
 

DeletedUser50609

Guest
Ik voel het einde van ICE aankomen, deze oorlog ziet er tot nu toe erg kansloos uit.

Wel mooi om te zien dat er toch nog iets brak tussen deze tp[stammen.
 

DeletedUser

Guest
Het zou wel leuk zijn als I.C.E nog iets terug probeert te doen?
Want ze zien zichzelf al als de verliezers, dus dan kun je ook nog een laatste offence erop gooien:p
 

DeletedUser37136

Guest
Het zou wel leuk zijn als I.C.E nog iets terug probeert te doen?
Want ze zien zichzelf al als de verliezers, dus dan kun je ook nog een laatste offence erop gooien:p
Ach weet je, eens zijn de nobels op. Dit is niet rot voor hun bedoeld, maar we kunnen niet blijven edelen op dit tempo natuurlijk. Aan ons dan om de druk op de ketel te blijven houden tot er weer een flink edel-offensief gehouden kan worden, aan hun om het tij dan te doen keren.

Dit is pas over als I.C.E weg is, en niet eerder. We gaan nu lekker, maar ze staan nog steeds. Onderschat ze niet. :)
 

DeletedUser50609

Guest
Het edelen gaat miss niet door maar clearen kan altijd nog door gaan. Het enige dat het tij kan keren is dat Sweet en S.Inc te overmoedig worden en def een beetje vergeten.
Maar dat verwacht je niet van topstammen ;)
 

DeletedUser37136

Guest
Het edelen gaat miss niet door maar clearen kan altijd nog door gaan. Het enige dat het tij kan keren is dat Sweet en S.Inc te overmoedig worden en def een beetje vergeten.
Maar dat verwacht je niet van topstammen ;)
Klopt. Enige wat ik ze kan zeggen: Geef de fronten die nu in puin liggen op, stack de 2e linie vol en bereid jullie voor op een tegenaanval.
 
Bovenaan