W20 groei

DeletedUser40402

Guest
Ah crap, ben wel Chuck aan het kijken he :p
Zal kijken of ik vanavond nog een gaatje vind :p
 

DeletedUser

Guest
Goede kans dat ik hoog sta op die groeiranglijst. Laatste 4 dagen 312,162 punten gestegen.
Skype-emoticons-65-muscle.gif


Deze post is tevens ook de laatste post waarin ik vandaag opschep
 

DeletedUser

Guest
Goede kans dat ik hoog sta op die groeiranglijst. Laatste 4 dagen 312,162 punten gestegen.
Skype-emoticons-65-muscle.gif


Deze post is tevens ook de laatste post waarin ik vandaag opschep

Lol, je gaat lekker hoor :p

Al had je ook 42 edels of iets dergelijks toch?:p
 

DeletedUser

Guest
kijk aantal pts:$.
en aangezien het de bedoeling niet was om de clears mee te nemen bij af en toe snipe pogingen:$.
maar is het iets nieuws om met een edel paar flinke clears mee te sturen..?
 

DeletedUser

Guest
Lol, je gaat lekker hoor :p

Al had je ook 42 edels of iets dergelijks toch?:p

Zoiets ja. Ik had een speler geëdeld die in de helft van zijn dorpen een kerkdorp had, full mixed was en geen pa had. Verder viel B.W.R. ook nog een kwart van zijn dorpen aan, waarna hij het al snel opgaf. Dit is voor mij dus flink cashen, gezien het feit dat die speler 800k had.

image.php


Het grootste probleem nu zijn de mee-edelaars en het vervelende edeltekort. Maar ik mag niet klagen, geloof ik.

kijk aantal pts:$.
en aangezien het de bedoeling niet was om de clears mee te nemen bij af en toe snipe pogingen:$.
maar is het iets nieuws om met een edel paar flinke clears mee te sturen..?

Gast, je hebt 82k. Je komt niet eens op de groeilijst voor :D
 

DeletedUser

Guest
Zoiets ja. Ik had een speler geëdeld die in de helft van zijn dorpen een kerkdorp had, full mixed was en geen pa had. Verder viel B.W.R. ook nog een kwart van zijn dorpen aan, waarna hij het al snel opgaf. Dit is voor mij dus flink cashen, gezien het feit dat die speler 800k had.

image.php


Het grootste probleem nu zijn de mee-edelaars en het vervelende edeltekort. Maar ik mag niet klagen, geloof ik.

Ziet er strak uit :).

Ik ben blij dat de groeilijst pas vandaag komt, oda was enorm laag. We zijn nu even Impact aan het plagen. Gisteren 5 dorpen gepakt, en vandaag volgen er hopelijk meer, en dus meer oda :p:p.
 

DeletedUser51467

Guest
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat het vandaag pas wordt berekend, want mijn odd is in een morgen met bijna 2 miljoen vooruitgegaan door Maori. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben eigenlijk ook wel blij dat het vandaag pas wordt berekend, want mijn odd is in een morgen met bijna 2 miljoen vooruitgegaan door Maori. :p

Lol, lekkah :p :D.

Alle dorpjes kunnen houden? Joep zit op tw, dus kan niet kijken:p
 

DeletedUser

Guest
ja alle dorpen zijn binnen egte fail actie van maori. als het mij zegt.
 

DeletedUser

Guest
Zoiets ja. Ik had een speler geëdeld die in de helft van zijn dorpen een kerkdorp had, full mixed was en geen pa had. Verder viel B.W.R. ook nog een kwart van zijn dorpen aan, waarna hij het al snel opgaf. Dit is voor mij dus flink cashen, gezien het feit dat die speler 800k had.

image.php


Het grootste probleem nu zijn de mee-edelaars en het vervelende edeltekort. Maar ik mag niet klagen, geloof ik.



Gast, je hebt 82k. Je komt niet eens op de groeilijst voor :D

Nu staat hij wel in top 20 van ODD ranglijst :rolleyes:
Maar dat zal misschien niet zijn van goed te verdedigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Spam en offtopic posts zijn verwijderd. Gelieve nu terug ontopic te gaan of er volgen maatregelen. ;)
 
Bovenaan