Heiligdom der Helden

DeletedUser

Guest
Ik zat me net af te vragen of het na al deze jaren die een hoop mensen hier nou al hebben versleten niet eens tijd wordt het Heiligdom der Helden van het Vrije Forum. Een Hall of Fame, maar dan de verbeterde versie. Je komt hier niet in te staan als je een paar weekjes leuk post, noeste arbeid is benodigd voor je een plek in dit Heiligdom verwerft! Dit komt het niveau uiteraard ten goede want als je een paar domme posts maakt kun je je plekje in dit selecte gezelschap uiteraard wel op je buik schuiven. Wie wil zich nou niet een rijtje met louter illustere namen scharen. Als je eenmaal een plek in het Heiligdom hebt bemachtigd kun je hier niet meer uitgezet worden, wel kan je gedegradeert worden naar het laagste niveau in het Heiligdom, het Heiligdom der Half-Brains. Ook komt er een Heiligdom der Gildors voor Helden die we kwijt zijn op dit forum en een Heiligdom der Talent voor mensen die de potentie bezitten om in de toekomst toe te treden tot het Heiligdom voor Helden.

Je sociale status op dit forum kan je er tevens ook min of meer op aflezen, als jij op het hoogste niveau in het Heiligdom der Helden verkeert is jouw leven natuurlijk al geslaagd en kun je jezelf natuurlijk net zo goed meteen van het Hilton gooien: je hebt al meer bereikt dan menig grijsaard kan zeggen. Dit moedigen wij overigens niet aan omdat het Heiligdom der Gildors anders te druk wordt en we een Heiligdom der Gildor II moeten starten.

Hoe je je plek verovert in het Heiligdom? Genomineerd worden en vervolgens verkozen worden door een meerderheid van de al aanwezigen Helden, duh!

Brand maar los met jullie reacties over dit werkelijk LUMINEUZE plan. Wat zouden jullie zonder mij moeten op dit forum. Haha tsja tsja.


Ledenlijst van het Heiligdom


Heiligdom der Helden

Anthraxxis
Senne
Quechua
Bappos
Lieflap
Simeco
Slaro

Heiligdom der Gildors

Gildor Inglorion
Kahvi
Woodster
-Tim-

Potentiële Helden

Koenfighter
Alles is voor Bassie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Prachtig topic, het is weer zondagavond laat, dus het ideale tijdstip :D.

Ik stel ten eerste voor zo weinig mogelijk mensen te nomineren, het moet echt een select groepje zijn. Daarom nomineer ik ook slechts enkele mensen, dus voel je niet beledigd, maar de titel held verdien je niet zomaar. :cool:

Goed, ik nomineer dus: Bappos, Lieflap en Anthraxxis tot het Heiligdom der Helden.
Heiligdom der Gildors: Gildor Inglorion dus, spreekt voor zich.
 

DeletedUser22681

Guest
Het is dat dt topic valt onder de noemer 'zondagse bazen topics'. Ik nomineer hierbij anthraxxis.
 

DeletedUser

Guest
Het is dat dt topic valt onder de noemer 'zondagse bazen topics'. Ik nomineer hierbij anthraxxis.

Had ik al genoemd.

Jij en Quechua mogen er overigens ook zeker nog wel bij. Wilde dus niet teveel mensen, maar onder jullie komen we echt niet uit :).
 

DeletedUser22681

Guest
Had ik al genoemd.

Jij en Quechua mogen er overigens ook zeker nog wel bij. Wilde dus niet teveel mensen, maar onder jullie komen we echt niet uit :).

:cool: dan nomineer ik jou wel, je behoort tot de meubels van het vrije forum/ditjes datjes sinds je je hier in 2008 hebt gevestigd
 

DeletedUser

Guest
Prachtig topic, het is weer zondagavond laat, dus het ideale tijdstip :D.

Ik stel ten eerste voor zo weinig mogelijk mensen te nomineren, het moet echt een select groepje zijn. Daarom nomineer ik ook slechts enkele mensen, dus voel je niet beledigd, maar de titel held verdien je niet zomaar. :cool:

Goed, ik nomineer dus: Bappos, Lieflap en Anthraxxis tot het Heiligdom der Helden.
Heiligdom der Gildors: Gildor Inglorion dus, spreekt voor zich.

Ik zag de klok en dacht:' Verrekt Kas nu moet je weer even een topic openen. Het forum roept je.'

Maargoed.
De eerste bijzettingen in het Heiligdom worden trouwens uitgevoerd op bevel van een Commissie van Wijze Mannen die vooralsnogtoe bestaat uit 1 man, namelijk ikzelf. Dan is elke bijzetting unaniem, dat klinkt goed. Ik zal jouw nominaties in overweging nemen en zal spoedig uitspraak doen over deze voordracht. Als er een fatsoenlijk aantal Helden zijn toegetreden tot het Heiligdom zal de Comissie terugtrekken en de leiding over de totstandkoming van de leden van het Heiligdom der Helden overdragen aan de Helden zelf.

Jezus, wat heb ik dat weer puik geregeld.

:D
 

DeletedUser

Guest
:cool: dan nomineer ik jou wel, je behoort tot de meubels van het vrije forum/ditjes datjes sinds je je hier in 2008 hebt gevestigd

Dat kun je wel zeggen ja :p.

-Tim- is trouwens al een maand afwezig, Kahvi nu een week. Ik hoop niet dat we hen binnenkort tot de Gildor-groep moeten rekenen. :(

Kahvi komt altijd wel weer terug, maar voor -Tim- vrees ik het ergste.

Ik nomineer trouwens tot de potentiële helden:
- Riverfl0w
- Failure.
 

DeletedUser22681

Guest
Failure kan ook richting de groep gildor's. Voor diezelfde groep nomineer ik geheimelol en shade tura ook:D.
 

DeletedUser

Guest
Failure kan ook richting de groep gildor's. Voor diezelfde groep nomineer ik geheimelol en shade tura ook:D.

Failure is nog hartstikke actief. En ja die had ik net neergezet, alleen weer weggehaald puur omdat ik ze totaal niet mis, en Gildor af en toe nog wel, in het voetbaltopic ofzo.
 

DeletedUser22681

Guest
Failure is nog hartstikke actief. En ja die had ik net neergezet, alleen weer weggehaald puur omdat ik ze totaal niet mis, en Gildor af en toe nog wel, in het voetbaltopic ofzo.

Als ik sommige wvw verhaaltjes lees dan denk ik echt aan ze, en word ik toch wel emotioneel.
 

DeletedUser

Guest
De Comissie van Wijze Mannen zal morgen (technisch gezien vandaag) al proberen om de eerste Helden of Gildors al een plek toe te wijzen in het Heiligdom, dat was ik nog vergeten te melden.
 

DeletedUser

Guest
Als ik sommige wvw verhaaltjes lees dan denk ik echt aan ze, en word ik toch wel emotioneel.

Hmm ja daar heb je wel een punt.

Trouwens: Simeco en Killingsspreee mogen ook bij de potentiële helden. En Newlivez bij de Gildors.

Dus:
Helden: Anthraxxis, Bappos, Alles is voor Bassie, Quechua
Gildors: Gildor Inglorion, Geheimelol, Shade Tura, Newlivez
Potentiële helden: Riverfl0w, Simeco, Failure, Killingsspreee
 

DeletedUser3750

Guest
Bazentopic:cool:

Ik nomineer Senne zelf!

EDIT: damn, to late
 

DeletedUser

Guest
Senne, wees niet bescheiden en zet jezelf gewoon bij de helden :p

EDIT: Ook te laat xD
 

DeletedUser

Guest
De Comissie kan alvast een tipje van de sluier oplichten door te melden dat de twee mensen met het hoogste aantal posts in het voetbaltopic nagenoeg zeker in aanmerking komen voor een plek in het Heiligdom.

Daarnaast verzoekt de Comissie een Vrij Forum mod met hersens om dit topic sticky te maken; de Comissie heeft dit topic niet geopend om na 2 dagen in de anonimiteit verder te leven.

Heerlijk, dat praten in de derde persoon.
 

DeletedUser22681

Guest
De Comissie kan alvast een tipje van de sluier oplichten door te melden dat de twee mensen met het hoogste aantal posts in het voetbaltopic nagenoeg zeker in aanmerking komen voor een plek in het Heiligdom.

Daarnaast verzoekt de Comissie een Vrij Forum mod met hersens om dit topic sticky te maken; de Comissie heeft dit topic niet geopend om na 2 dagen in de anonimiteit verder te leven.

Heerlijk, dat praten in de derde persoon.

Thumbs up als je nav deze post gekeken hebt wie de 2 personen zijn met de meeste Posts in het voetbaltopic.
 

DeletedUser

Guest
De laatste keer dat ik dat bekeek waren dat Senne en ondergetekende :D
 
Bovenaan