Auch! vs. .Nasty

DeletedUser

Guest
Jaja, één van de eerste oorlogen die we op het forum gaan zien. Misschien dan niet zo heel interessant, aangezien het niet over 2 topstammen gaat, maar misschien toch ook wel interessant aangezien het hier gaat om een sub-topstam tegen een recruitstam.

Het begon allemaal toen 1 van onze leden deze PM kreeg:

havikryan vandaag om 23:02 uur
ik ben zojuist uit de nasty gekickt omdat ik ben overgenomen tijdje geleden en aangezien ik dus op deze wereld ga stoppen wil ik u wat informatie geven:

nasty is van plan samen met ODM te werken om uw stam weg te vegen.

ik denk ik zeg het even tegen u.

Dit werd natuurlijk niet echt serieus genomen door onze leden, maar om toch een kleine beetje spanning te zoeken, hebben wij, Auch!, de oorlog verklaart aan .Nasty:

stam zei:
De stam Rampage Ahead! heeft de stam Nasty Lions de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: Auch! vs. .Nasty

Verklaring:
Er zijn meerdere redenen om deze oorlog te verklaren. Hier volgen ze:

- .Nasty ligt vreselijk in de weg.
- Er gaan geruchten rond over een geplande aanval op Auch!
- Wij willen jullie edelen.

Wij wensen .Nasty veel plezier met het verliezen van deze oorlog.

Mvg,

Symplicity

Als we gaan kijken naar de ligging van .Nasty, zou je zeggen dat ze een ruime voordeel hebben tegenover ons: *Click

Maar, de eerste paar dagen hadden we totaal geen tegenstand:

naamloosoi.png


Helaas heeft .Nasty de 'ondersteuning's knop gevonden (wss door 1 van de nieuwe leden). En op die manier lopen er 1 à 2 clears of treintjes van ons dood. Maar daar houd het dan ook wel bij op. Aangezien de meeste OSzendingen gelijk na het aankomen weer gecleard worden, met minimale verliezen. *Voorbeeld

En ik wens, namens Auch!, de stam .Nasty veel succes met deze oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Als het vehaal van havikryan waar is gaan ze niet erg netjes met hun leden om.
 

DeletedUser

Guest
Als het vehaal van havikryan waar is gaan ze niet erg netjes met hun leden om.

Waarom zouden ze ook? Ze nemen zonder problemen zo weer een paar nieuwe leden aan, die dan weer iets meer punten hebben...
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden ze ook? Ze nemen zonder problemen zo weer een paar nieuwe leden aan, die dan weer iets meer punten hebben...

Maar is toch de fout van de stam zelf dat ze hem/haar niet voldoende ondersteunt hebben?
 

DeletedUser

Guest
Succes Auch! :)
Kom zo nu en dan nog wel eens even langs piepen! ^^
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk houd je ons posted want ik vind deze thread zeer interessant. Moge de beste winnen.
 

DeletedUser

Guest
ik durf al mij geld er wel op te zetten wie er gaat winnen (auch! of course)
 
Bovenaan