Top/Flop spelers *NLC1*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44825

Guest
Re: Top/Flop spelers

Uitnodigingen
Warcore Aannemen Afwijzen
Blue Dragons Aannemen Afwijzen
pandemie Aannemen Afwijzen
FightForFreedom Aannemen Afwijzen
The Gladiators Aannemen Afwijzen
Damme Aannemen Afwijzen
illusion Aannemen Afwijzen
The Champions Aannemen Afwijzen
Real Friends Aannemen Afwijzen

helaas nog zo weinig :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Ik ben aanwezig :D

Gewoon voor de lol ga hier niet serieus spelen
 

DeletedUser37136

Guest
Re: Top/Flop spelers

Succes aan iedereen die hem gaat spelen. Hopelijk wordt het iets dat voor herhaling vatbaar blijkt te zijn. :)
 

DeletedUser54934

Guest
Re: Top/Flop spelers

K54 Rules, nog ervaren spelers? die in Metum komen?:eek:
 

DeletedUser10875

Guest
Re: Top/Flop spelers

Hoeveel van jullie hebben een wereld langer dan anderhalf jaar eigenlijk gespeeld?
 

DeletedUser43405

Guest
Re: Top/Flop spelers

Je hebt meerdere soorten spelers he op tribalwars. De spelers die beginnen, en na een maand of 2 het al voor bekeken houden, en de spelers die er op komen als het account al wat verder uitgebouwd is. Je hebt ook nog de spelers die daadwerkelijk heel de wereld lang spelen, maar die zijn eerder zeldzaam denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Hoeveel van jullie hebben een wereld langer dan anderhalf jaar eigenlijk gespeeld?

zullen weer veel hoppers bijzitten ja, als w23 start zullen ze daar weer hun ''geluk'' proberen te vinden
 

DeletedUser44825

Guest
Re: Top/Flop spelers

ik kan het ook wel volhouden als er niets raars gebeurd.

begon op oktober 2009 in W15, speel er nog :)
 

DeletedUser10875

Guest
Re: Top/Flop spelers

Je hebt meerdere soorten spelers he op tribalwars. De spelers die beginnen, en na een maand of 2 het al voor bekeken houden, en de spelers die er op komen als het account al wat verder uitgebouwd is. Je hebt ook nog de spelers die daadwerkelijk heel de wereld lang spelen, maar die zijn eerder zeldzaam denk ik.

Helaas is de laatste groep wel het kleinst.
De eerste groep zijn top 20 geilerds. Met 3-5 man op 1 account zitten om in de top te komen, zodra het echte werk begint afhaken en nieuwe wereld beginnen om daar in de top te staan.

Ik zal wel zien wie er aan het eind van de wereld er nog is:D Grote kans dat ik er nog ben:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan