Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Nice krepox vriendjes zijn er weer ^^

Maar oké je bent en blijft een laffaard. Je doet wel stoer hier op het af maar de uitdaging om 1 dorp van mij te veroveren via vv durf je niet aan dan is die grote mond op eens van je verdwenen.

Dus ja ik vind je een lafaard en dat je dom bent laat je zelf de hele tijd zien met je gejank om de rankings
 

DeletedUser3435

Guest
Nice krepox vriendjes zijn er weer ^^

Maar oké je bent en blijft een laffaard. Je doet wel stoer hier op het af maar de uitdaging om 1 dorp van mij te veroveren via vv durf je niet aan dan is die grote mond op eens van je verdwenen.

Dus ja ik vind je een lafaard en dat je dom bent laat je zelf de hele tijd zien met je gejank om de rankings
Denk je echt dat ik mijzelf daar moe in ga maken? :D
 

DeletedUser

Guest
Nice krepox vriendjes zijn er weer ^^

Maar oké je bent en blijft een laffaard. Je doet wel stoer hier op het af maar de uitdaging om 1 dorp van mij te veroveren via vv durf je niet aan dan is die grote mond op eens van je verdwenen.

Dus ja ik vind je een lafaard en dat je dom bent laat je zelf de hele tijd zien met je gejank om de rankings

Pff waarom zou iemand dat doen?
een vv pakken om van iemand zoals jij een dorp te pakken?:confused:
 

DeletedUser

Guest

Zijde 1:
Stammen: Woeste
Zijde 2:
Stammen: Stam

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 134
Kant 2: 187
Verschil: 53

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 36
Kant 2: 8
Verschil: 28

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 1,313,889
Kant 2: 1,750,371
Verschil: 436,482

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 360,436
Kant 2: 74,247
Verschil: 286,189

chart


WOOOOOW, imméééénse winst voor Stam. -.-
 

DeletedUser

Guest
Gast stfu paultje pis was gewoon inactief en noob als de pest.. als hij niet eens inlogt tijdens zijn aanvallen dan ligt dit niet aan ons.. noobs horen niet in stam (nu ga ik geflamed worden :') )
 

DeletedUser

Guest
Ga je zeker hij is / was gewoon stamlid dus hij telt gewoon mee in de stats.

net zoals jullie steeds opgestapte Smile leden weer terug haalde en die in de stats erbij pakte
 

DeletedUser

Guest
Gast stfu paultje pis was gewoon inactief en noob als de pest.. als hij niet eens inlogt tijdens zijn aanvallen dan ligt dit niet aan ons.. noobs horen niet in stam (nu ga ik geflamed worden :') )

Je hebt gelijk. (nu weet je niet welk gedeelde) :')
 

DeletedUser

Guest
Gast stfu paultje pis was gewoon inactief en noob als de pest.. als hij niet eens inlogt tijdens zijn aanvallen dan ligt dit niet aan ons.. noobs horen niet in stam (nu ga ik geflamed worden :') )

Dat hij inactief is, begrijp ik. Maar de stamleiding moet soz de inactieve leden ervantussen halen en de actieve behouden.
Anders fààlt je stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar topic gaat over top stammen

ik reken *Sf* daar wel onder gezien hun aantal leden van slechts 10, ranking nr 21

en aanvallen en def toch erg hoog in de ranking staan en elke oorlog aandurven te gaan
 
Bovenaan