Mijlpalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47551

Guest
Maar we weten toch niet wie?
Als ze niet aan mij laten weten dat zij ze hebben en bewijs hebben kan ik het niet ruiken...
Eerst nadenken voordat je post, bvd...

Mvg,
Dennis

je laat die hele sectie beter weg, is niet na te trekken ik weet er al 2 van 3 die fout zijn :p
 

DeletedUser47551

Guest
Dan is het dus aan jullie om mij te verbeteren door een NETTE post neer te zetten en bewijs te leveren...

moest ik als eerste bv 10k hebben gefarmt, zou het laatste wat ik zou doen hier een screentje ervan neerzetten ;)
spikers aantrekken FTW? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
moest ik als eerste bv 10k hebben gefarmt, zou het laatste wat ik zou doen hier een screentje ervan neerzetten ;)
spikers aantrekken FTW? :rolleyes:

Dan had je het alsnog in een PM kunnen zetten naar mij en zodra er meerdere mensen 10k hadden gefarmed had ik het eropgezet...
Ik ben niet dom, dat moet je nu toch wel beseffen?
 

DeletedUser53985

Guest
moest ik als eerste bv 10k hebben gefarmt, zou het laatste wat ik zou doen hier een screentje ervan neerzetten ;)
spikers aantrekken FTW? :rolleyes:

Sommige mensen kiezen ervoor hem niet te claimen, moeten hun weten...
Jank gewoon niet zo en laat het gaan...
 

DeletedUser47551

Guest
Dan had je het alsnog in een PM kunnen zetten naar mij en zodra er meerdere mensen 10k hadden gefarmed had ik het eropgezet...
Ik ben niet dom, dat moet je nu toch wel beseffen?

dan nog ,blijft mijn punt hetzelfde :p

@NOM NOM : ik vind het gewoon raar dat bv mensen die strax als nr10 1mio hebben gefarmt zij erop gaan komen. omdat het onjuiste info is.
 

DeletedUser

Guest
is het de eerste die het meldt die vernoemd wordt ? want devil.666 heeft 5 scouts op dit moment ;)
 

DeletedUser

Guest
het is inderdaad zo dat sommige mensen al mijlpalen hebben berijkt lang voor dat er iemand die heeft berijkt en dat openlijk wil zeggen, maar omdat het voor mij in dit topic gaat over de MIJLPALEN en niet WIE die mijlpaal heeft bereikt, denk ik dat je het beste bij die mijlpaal een vermelding als "anonoiem*" maakt ...
dan weten wij dat die mijlpaal er al is XD
 

DeletedUser

Guest
De eerste met scouts was devil.666 (moest er iemand eerder zijn zal het niet veel gescheeld hebben en moeten ze het maar zeggen)
En de eerste met 100k geroofd is xxInstinctxx (zonder dat je die andere leugenaartjes moet geloven toch ;p)
 

DeletedUser47551

Guest
De eerste met scouts was devil.666 (moest er iemand eerder zijn zal het niet veel gescheeld hebben en moeten ze het maar zeggen)
En de eerste met 100k geroofd is xxInstinctxx (zonder dat je die andere leugenaartjes moet geloven toch ;p)

Instinx was niet de eerste.

-dw- had ook gezegd dat hij scouts had, toen iemand in het topspelers topic vroeg wie de eerste had.
 

DeletedUser

Guest
ja iemand kan zeggen,dat hij eerste was .., ik heb al veel gefantaseerde posten gezien
btw wij hebben nu ook 900k gefarmd maar nu hebben we even geen zin meer :rolleyes:
en daarom had dw ze niet eerst, devil post niet op het AF
maar goed, ze zijn nog altijd niet aangepast xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan