W20 groei

DeletedUser

Guest
Haha, Gaat je dat nog lukken voor vanavond?
En de grootmacht al in handen?:D

19:34 en 19:40 komen twee treintjes aan. Half 7 nog 3 edels (edels op :mad:), maar de laatste edel ga ik niet voor morgen laten aankomen. Heb nu overigens wel de grootmacht met 6 dorpen, wat er hopelijk 8 worden. Zal er om spannen of ik de grootmacht ga behouden, zal wel niet.

Heb ook nog de aanvaller vd dag met 66k eenheden verslagen. Weet niet of ik die ga behouden, hij is al 5x om 23 uur van me afgepakt, dus ik ben benieuwd of ik het vandaag wel ga halen. :p

Hoe rap update tribalwarsmap? :p dan heb je mss geluk :D

Geen idee. Elk uur?
 

DeletedUser40402

Guest
Heb ervoor gezorgd dat het deze keer wat duidelijker is :)

Groei punten:

s151f4.gif

Groei ODA:

51y4hi.gif

Groei ODD:

12519o5.gif
 

DeletedUser

Guest
Lol, dank voor de update :D:)..

Ik sta zowaar eerste bij ODD groei XD. Komt ook alleen maar omdat ik voorheen niet aangevallen werd :p.

het valt me verder op dat bij groei, het eerste /dome lid ver te zoeken valt. loopt het niet zo lekker in /dome, is de oorlog met empire de oorzaak? Of zijn dome leden gewoon al zo groot dat de percentages tegenvallen?:). Wel 4 van de 8 Sick. leden in de top 10 daar (a).
 

DeletedUser40402

Guest
Of wij groeien constant en hebben niet echt uitschieters? :)
 

DeletedUser

Guest
Of wij groeien constant en hebben niet echt uitschieters? :)

Zou kunnen :). Maar constateer toch echt wat flatlines bij verschillende dome leden :p.

Wat ik overigens niet als iets positiefs zie. Zit dan wel niet in /dome, maar /dome is toch een van de zeer weinige stammen die voor kwaliteit en niet voor kwantiteit kiezen. Zou jammer zijn als dat verloren gaat.
 

DeletedUser40402

Guest
Zou kunnen :). Maar constateer toch echt wat flatlines bij verschillende dome leden :p.

Wat ik overigens niet als iets positiefs zie. Zit dan wel niet in /dome, maar /dome is toch een van de zeer weinige stammen die voor kwaliteit en niet voor kwantiteit kiezen. Zou jammer zijn als dat verloren gaat.

Btw kijk eens bij de vorige groeiranking. Eerste was ook Almost famous, ook niet in de top. Bij mij is het geen flatline hoor, het is een line down :D. Empire zit mijn 2k dorpjes te nemen :(
 

DeletedUser

Guest
zonde dat ze kijken naar % en niet naar punten:p

anders stond ik 2e:p
 

DeletedUser50540

Guest
hoe kan ik nu een uitschieter van 50 % hebben met groei of ODD.

dat zou betekenen dat ik 750K aan punten en 2,5 mio aan ODD moet hebben in zo'n korte tijd
voor iemand met weinig punten / ODD is een percentage van 50 wel haalbaar maar voor mij niet.
 

DeletedUser

Guest
Btw kijk eens bij de vorige groeiranking. Eerste was ook Almost famous, ook niet in de top. Bij mij is het geen flatline hoor, het is een line down :D. Empire zit mijn 2k dorpjes te nemen :(

Ik ben gewoon de grootste held van /Dome. :cool:

Maar nee, het is wel zo dat wanneer je de miljoen gepasseerd hebt het moeilijker is om 200k te edelen dan wanneer je 500k hebt om dan 100k te edelen. Top10 spelers zul je dan ook niet heel snel heel hoog zien staan voorlopig.
 

DeletedUser50540

Guest
Ik ben gewoon de grootste held van /Dome. :cool:

Maar nee, het is wel zo dat wanneer je de miljoen gepasseerd hebt het moeilijker is om 200k te edelen dan wanneer je 500k hebt om dan 100k te edelen. Top10 spelers zul je dan ook niet heel snel heel hoog zien staan voorlopig.

Inderdaad. verder kan je wel zien welke nieuwe spelers het goed doen in deze server, dus vooral voor rim spelers is dit een leuk topic om bij te houden.
 

DeletedUser

Guest
Komt er weer een update?

Ook al heb ik deze week geen reet aan ODA/ODD erbij gekregen, vind de overzichtjes wel erg leuk om te zien.
 

DeletedUser40402

Guest
Sorry voor jullie zo lang te laten wachten. Vanavond komt update.
 
Bovenaan