[Inschrijftopic] Writing Competition.

DeletedUser52781

Guest
259fi41.png


Wat is Writing Competition?
Zoals je al kan horen is het een schrijfcompetitie. De ingeschreven mensen zullen tegen elkaar 'spelen'. Iedereen schrijft een verhaal op word van a4 lengte formaat over het opgegeven onderwerp Wanneer de schrijfperiode eindigt, zal er gestemd kunnen worden.

Stemperiode
De stemperiode duurt maximaal 3 tot 4 dagen na het stemtopic is gemaakt.
je kunt maar 1 stem uitbrengen op 1 verhaal. dus niet het 3-2-1 systeem zoals bij WvW
verhalen zullen anoniem gepost worden (zonder de schrijver's naam dus) om vriendjes politiek te voorkomen (sowieso is dit erg zwak) en in willekeurige volgorde van inleveren.

Onderwerpstemming

Onder elk inschrijftopic van een Writing Competition zullen onderwerpen staan die door jullie zijn gekozen. als je je inschrijft mag je een onderwerp noemen of op een eerdergenoemde stemmen.

Inleveren
Inleveren gebeurt via PM bij Riverfl0w tot de deadline is verstreken. de inschrijvingen sluiten woensdag. waarna er verhalen gemaakt kunnen worden tot zondag 20:00, waarna er weer gestemd kan worden tot Woensdag 20:00.


Regels

»» Verhaal mag maximaal 1 A4 lang zijn, minimaal 15 regels.
»» Inleveren kan alleen tijdens de inleverperiode.

Deelnemers: (geen maximum)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. etc.


Inschrijvingen sluiten Woensdag 9 Maart,
Als je je inschrijft, verzin dan ook een onderwerp, of stem op een eerder genoemd onderwerp.



Ik hang hier nu ook een prijs aan ; 80 PA punten, houd ze zelf, neem ze niet aan of geef ze aan iemand anders.

Onderwerpen:
- Koekjes
- Eerste moordervaring van een militair in Irak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Deelnemers:
1. smashbook pro
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. etc.

koekjes?
is toch een leuk onderwerp :)
 

DeletedUser

Guest
Deelnemers:
1. smashbook pro
2. ll0ll king
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Onderwerp : Eerste moordervaring van een militair in Irak.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel meedoen, maar weet niet zeker of ik in kan zenden, dus... kan ik me dan wel inschrijven?
 

DeletedUser

Guest
1. smashbook pro
2. ll0ll king
3. Huku
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
-.- iedereen kan toch inzenden?

Ik weet niet of ik er tijd voor heb dus kan het zijn dat ik geen verhaal inzend. Ookal probeer ik het wel te halen.
Snap je?

Maar ik schrijf me maar in:

1. smashbook pro
2. ll0ll king
3. Huku
4. Hyaetic
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Reactiescore
25
Ik snap niet zo goed waarom er inschrijvingen moeten zijn. De helft houd zich er niet aan en de andere helft zal het te laat lezen of van te voren nog niet weten of hij/zij wilt schrijven omdat er nog geen thema bekend is.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik snap niet zo goed waarom er inschrijvingen moeten zijn. De helft houd zich er niet aan en de andere helft zal het te laat lezen of van te voren nog niet weten of hij/zij wilt schrijven omdat er nog geen thema bekend is.

Inderdaad. Gewoon onderwerp openen en beginnen met schrijven.

EDIT: Meer zoals Sotw.
 
Reactiescore
25
Ja. Precies, dat werkt een stuk beter. Je kunt beter een topic openen waar je thema's laat aandragen dan een inschrijftopic. Ik was dat ook van plan om te doen maar Riverfl0w was me voor ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat bedoelde ik dus.. Dat ik het nog niet zeker weet maar wel wil
 

DeletedUser55088

Guest
1. smashbook pro
2. ll0ll king
3. Huku
4. Hyaetic
5.n4r3k
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
1. smashbook pro
2. ll0ll king
3. Huku
4. Hyaetic
5.n4r3k
6. Slaro
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser

Guest
Ja. Precies, dat werkt een stuk beter. Je kunt beter een topic openen waar je thema's laat aandragen dan een inschrijftopic. Ik was dat ook van plan om te doen maar Riverfl0w was me voor ;)

Ja precies, buiten dat de helft zal inderdaad weinig insturen vrees ik, en dan kan je beter zo veel mogelijk mensen iets laten sturen. Koekjes vind ik een beetje een raar onderwerp, dan liever, dat andere onderwerp.
 

DeletedUser52001

Guest
1. smashbook pro
2. ll0ll king
3. Huku
4. Hyaetic
5.n4r3k
6. Slaro
7. Marwolaeth
8.
9.
10.
 
Reactiescore
25
Wanneer gaan we beginnen?
Ik heb wel zin!

Lezen ;)
Woensdag sluiten de inschrijvingen, dus dan zal het donderdag wel starten ofzo.

Mogelijke thema's
* Post-Apocalyptic
* Zee/zeeleven/schipavontuur
* Dieren(wereld) / Natuur
* Gebaseerd op een film/boek (fan-fiction)
* Middeleeuwen / Kruistochten
* Grieken / Romeinen / Egyptenaren

Zo, wat thema's. Ik schrijf mijzelf pas in als ik het thema weet. Ik ga mij niet inschrijven als achteraf blijkt dat het een thema is dat mij niet ligt
 
Bovenaan