Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Fiets. hoeft zich niet druk te maken over gallia op dit moment.
op dit moment heeft gallia het zwaar genoeg. en fiets. weet hier inmiddels van af.

als hij slim is doet hij wat met informatie:).
we zullen zien hoe het gaat lopen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Wel faal dat S.Inc niet reageert. Eerst een dikke bek over hoe faal Chique wel niet is en nu leden ervan recruiten. Ochja, je moet wat om i.Q voorbij te komen in het klassement hè :cool:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Een betere vraag zou zijn, waarom recruit S.Inc. opeens spelers op continenten waar ze niets te zoeken hebben? Wat willen ze bereiken met 1 geïsoleerde speler of hebben ze andere plannen op andere continenten? Gallia en die stam ernaast zijn al weken plannen aan het broeden om Fietsventiel weg te werken, nou wil ik niet zeggen dat ze dat gaat lukken, maar er zitten sterke ODA spelers in die stammen en dus zullen ze de speler ongetwijfeld pijn kunnen doen. Met de dorpenrush van Fietsventiel de afgelopen weken lijkt het me sterk dat daar genoeg def staat om ze te verdedigen, ik vind het een gewaagde gok van zowel S.Inc als ventiel, als dat maar goed gaat.

Van zulke reacties houdt ik nou, jammer dat je et weer verpest met zo'n post hoe faal S.inc is.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

:D Gelukkig interesseert het me veel hoe jij over mij denkt :eek:

Overigens ik vind S.Inc over het algemeen niet heel erg faal, X en TSR zijn dikke faalfarmers (al zijn ze wat aan het bijtrekken volgens mij), mjah als zij er gelukkig van worden moet je ze lekker laten gaan toch.

Dat ze TheNinor4 recruiten snapte ik al niet echt. Goede speler hoor, maar qua ligging totaal verknooit. Misschien vrienden ofzo en dat hij tijdelijk onderdak heeft in S.Inc. om van de nubstammen in zijn gebied af te zijn?

Maar Fietsventiel vind ik echt complete faalangst van S.Inc, je recruit niet iemand die je eerst met de grond gelijk maakt enkel en alleen om zijn punten, want qua ligging is het ook een totaal kansloze zet. In mijn woordenboek heet zoiets falen, maargoed ik kan er heel goed heel erg naast zitten. Maar zonder tegenargument kan ik dat natuurlijk onmogelijk weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

X en TSR zijn dikke faalfarmers (al zijn ze wat aan het bijtrekken volgens mij), mjah als zij er gelukkig van worden moet je ze lekker laten gaan toch.

Faalfarmers :D Blijkbaar falen we niet in farmen hé als we 1 en 2 staan.

Maar nu ben ik toch wel benieuwd op welk acci je speelt aangezien je gister posste dat je 13 mil had gefarmd, als je in je 1tje speelt ben je dus een nog ergere no-lifer dan ons :eek:, aangezien wij dus met z'n 3-en spelen. Je kunt hier nu wel commentaar gaan geven over ons 'farmgedrag' maar ik ben dan wel benieuwd naar op welk acci je zelf speelt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Voel je je alweer aangevallen jong. 1x 13 miljoen op een dag is inderdaad gelijk aan 40x heel veel miljoen op een dag (mooie vergelijking ;)), gister had ik wat tijd over en wat farmachterstand weg te werken, dat dus gedaan. Vandaag zit ik gewoon weer op de 'standaard' 8 miljoen met enkel mass-farms. Oftewel, amper tijd in gestoken ;)

Overigens ik heb je nooit aangesproken op het feit dat je een no-lifer bent, je haalt dus weer dingen door elkaar, ik heb je enkel aangesproken op het feit dat ik vind dat je doorslaat in farmgedrag, daar kreeg ik toen al geen nuttige tegenreactie op en dat zal ik nu ook wel weer niet krijgen.

Maargoed, we hebben het hier niet over topspelers, maar over topstammen. Ik ben benieuwd naar de argumenten over waarom er is gekozen voor ventiel, en in mindere mate waarom ventiel jullie heeft gekozen.

--

Edit: Na mijn vorige opmerking over jullie farmgedrag is jullie ODA trouwens wel behoorlijk gestegen, mijn ego is niet groot genoeg om te denken dat ik daar wat mee te maken had, maar opmerkelijk vond ik het wel. Vandaar dat ik in mijn vorige post er dus "(al zijn ze wat aan het bijtrekken)" erbij heb gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Voel je je alweer aangevallen jong. 1x 13 miljoen op een dag is inderdaad gelijk aan 40x heel veel miljoen op een dag (mooie vergelijking ;)), gister had ik wat tijd over en wat farmachterstand weg te werken, dat dus gedaan. Vandaag zit ik gewoon weer op de 'standaard' 8 miljoen met enkel mass-farms. Oftewel, amper tijd in gestoken ;)

Overigens ik heb je nooit aangesproken op het feit dat je een no-lifer bent, je haalt dus weer dingen door elkaar, ik heb je enkel aangesproken op het feit dat ik vind dat je doorslaat in farmgedrag, daar kreeg ik toen al geen nuttige tegenreactie op en dat zal ik nu ook wel weer niet krijgen.

Maargoed, we hebben het hier niet over topspelers, maar over topstammen. Ik ben benieuwd naar de argumenten over waarom er is gekozen voor ventiel, en in mindere mate waarom ventiel jullie heeft gekozen.

--

Edit: Na mijn vorige opmerking over jullie farmgedrag is jullie ODA trouwens wel behoorlijk gestegen, mijn ego is niet groot genoeg om te denken dat ik daar wat mee te maken had, maar opmerkelijk vond ik het wel. Vandaar dat ik in mijn vorige post er dus "(al zijn ze wat aan het bijtrekken)" erbij heb gezet.

Wat is jou probleem met hoe wij farmen? ;) In feiten kost het ons helemaal niet veel tijd.. wij hebben alle 3 dezelfde bookmarks waardoor de eerste run al weinig werk is, hierna uit berichten farmen wat misschien meer tijd kost maar we gaan echt niet 24/7 farmen als je dat denkt hoor. Enkel als we er zijn besteden we wel genoeg tijd aan 't farmen, maar daarom ook dat we op dit moment eerste staan hé. ;)

Tevens denk ik dat jij dat net zei op de datum die een dag eerder was dan dat wij onze aanval gingen doen op PowerMusic (130k) die nu al z'n dorpen kwijt is buiten de dorpen die niet lekker lagen voor ons, geen idee of anderen die al hebben gepakt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Voel je je alweer aangevallen jong. 1x 13 miljoen op een dag is inderdaad gelijk aan 40x heel veel miljoen op een dag (mooie vergelijking ;)), gister had ik wat tijd over en wat farmachterstand weg te werken, dat dus gedaan. Vandaag zit ik gewoon weer op de 'standaard' 8 miljoen met enkel mass-farms. Oftewel, amper tijd in gestoken ;).

Als jij hier begint over dat wij 'faalfarmers' zijn, mag ik daar toch best op reageren. Als jij ongeveer per dag 8 miljoen farmt in je eentje (?) en wij halen met z'n 3-en ongeveer 13 miljoen per dag wie is hier dan de faal/no-life farmer?


Overigens ik heb je nooit aangesproken op het feit dat je een no-lifer bent, je haalt dus weer dingen door elkaar, ik heb je enkel aangesproken op het feit dat ik vind dat je doorslaat in farmgedrag, daar kreeg ik toen al geen nuttige tegenreactie op en dat zal ik nu ook wel weer niet krijgen.

Geen no-lifer maar wel doorslaan in het farmen? Indirect bedoel je dus dat wij no-life zijn.

Edit: Na mijn vorige opmerking over jullie farmgedrag is jullie ODA trouwens wel behoorlijk gestegen, mijn ego is niet groot genoeg om te denken dat ik daar wat mee te maken had, maar opmerkelijk vond ik het wel. Vandaar dat ik in mijn vorige post er dus "(al zijn ze wat aan het bijtrekken)" erbij heb gezet.

LOL, denk je omdat jij hier zegt dat wij aan onze ODA moeten werken dat ik dat dan ook gelijk ga doen? Deden enkel een massa op een speler niet meer, niet minder.

EDIT; las het niet goed, maar idd dit heeft niks te maken met die opmerking toen ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40933

Guest
Re: Topstammen

Een betere vraag zou zijn, waarom recruit S.Inc. opeens spelers op continenten waar ze niets te zoeken hebben? Wat willen ze bereiken met 1 geïsoleerde speler of hebben ze andere plannen op andere continenten? Gallia en die stam ernaast zijn al weken plannen aan het broeden om Fietsventiel weg te werken, nou wil ik niet zeggen dat ze dat gaat lukken, maar er zitten sterke ODA spelers in die stammen en dus zullen ze de speler ongetwijfeld pijn kunnen doen. Met de dorpenrush van Fietsventiel de afgelopen weken lijkt het me sterk dat daar genoeg def staat om ze te verdedigen, ik vind het een gewaagde gok van zowel S.Inc als ventiel, als dat maar goed gaat.

Och, ik had geen zin me te houden bij een core gebied en lekker als angsthazen uit al de rest weg te blijven om ons eigen clustertje te verdedigen, om stapje per stapje dichter te sluipen en GEEUW.

S.inc is sexy en s.inc wil de uitdaging aan te gaan compleet non sensical beslissingen te nemen en meteen te veel hooi op de vork te steken.

Wel faal dat S.Inc niet reageert. Eerst een dikke bek over hoe faal Chique wel niet is en nu leden ervan recruiten. Ochja, je moet wat om i.Q voorbij te komen in het klassement hè :cool:

Het ligt je blijkbaar zwaar dat I.Q voorbij is gegaan?

Dat een stam faal is betekent in my book niet dat alle leden ervan faal waren. De beste hebben we overgenomen ;)


:D Gelukkig interesseert het me veel hoe jij over mij denkt :eek:

Overigens ik vind S.Inc over het algemeen niet heel erg faal, X en TSR zijn dikke faalfarmers (al zijn ze wat aan het bijtrekken volgens mij), mjah als zij er gelukkig van worden moet je ze lekker laten gaan toch.

Och, zo hard moet je dat farmen nou ook weer niet overschatten.
Hun onlinetijd per speler valt best mee.

Dat ze TheNinor4 recruiten snapte ik al niet echt. Goede speler hoor, maar qua ligging totaal verknooit. Misschien vrienden ofzo en dat hij tijdelijk onderdak heeft in S.Inc. om van de nubstammen in zijn gebied af te zijn?

Ninor4 kenden we en daar komt bij dat ik geen reden zag hem niet aan te nemen met zijn spirit en per slot van rekening rimligging zonder veel echte tegenstand.

Maar Fietsventiel vind ik echt complete faalangst van S.Inc, je recruit niet iemand die je eerst met de grond gelijk maakt enkel en alleen om zijn punten, want qua ligging is het ook een totaal kansloze zet. In mijn woordenboek heet zoiets falen, maargoed ik kan er heel goed heel erg naast zitten. Maar zonder tegenargument kan ik dat natuurlijk onmogelijk weten.

Ik snap niet goed waarom het faalangst is iemand MIDDEN in vijandelijk gebied aan te nemen. Dat fiets ons boven I.Q. verkoos zal wel steken, maar zo duidelijk hoeft dat niet gemaakt te worden ;)
 

DeletedUser50957

Guest
Re: Topstammen

Och, ik had geen zin me te houden bij een core gebied en lekker als angsthazen uit al de rest weg te blijven om ons eigen clustertje te verdedigen, om stapje per stapje dichter te sluipen en GEEUW.

S.inc is sexy en s.inc wil de uitdaging aan te gaan compleet non sensical beslissingen te nemen en meteen te veel hooi op de vork te steken.



Het ligt je blijkbaar zwaar dat I.Q voorbij is gegaan?

Dat een stam faal is betekent in my book niet dat alle leden ervan faal waren. De beste hebben we overgenomen ;)




Och, zo hard moet je dat farmen nou ook weer niet overschatten.
Hun onlinetijd per speler valt best mee.



Ninor4 kenden we en daar komt bij dat ik geen reden zag hem niet aan te nemen met zijn spirit en per slot van rekening rimligging zonder veel echte tegenstand.



Ik snap niet goed waarom het faalangst is iemand MIDDEN in vijandelijk gebied aan te nemen. Dat fiets ons boven I.Q. verkoos zal wel steken, maar zo duidelijk hoeft dat niet gemaakt te worden ;)


Evil multi quote :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

als jij hier begint over dat wij 'faalfarmers' zijn, mag ik daar toch best op reageren. Als jij ongeveer per dag 8 miljoen farmt in je eentje (?) en wij halen met z'n 3-en ongeveer 13 miljoen per dag wie is hier dan de faal/no-life farmer?

nogmaals ik heb jullie nergens beticht van no-lifen, wanneer krijg je dat er eens in? Heb enkel gezegd dat ik vind dat jullie verhoudingen niet kloppen. Teveel sparen, te weinigen knallen. Simpel zat.

geen no-lifer maar wel doorslaan in het farmen? Indirect bedoel je dus dat wij no-life zijn.

mooie assumptie, maar indirect bedoel ik dat dus niet.

lol, denk je omdat jij hier zegt dat wij aan onze oda moeten werken dat ik dat dan ook gelijk ga doen? Deden enkel een massa op een speler niet meer, niet minder.

Edit; las het niet goed, maar idd dit heeft niks te maken met die opmerking toen ;).

je leest wel meer niet goed ;) 't is je vergeven.

12
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Re: Topstammen

Ik farm 24/7, clear geen dorpen en ben farmverslaafd. And now shut the fuck up met je gezanik
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

och, ik had geen zin me te houden bij een core gebied en lekker als angsthazen uit al de rest weg te blijven om ons eigen clustertje te verdedigen, om stapje per stapje dichter te sluipen en geeuw.

S.inc is sexy en s.inc wil de uitdaging aan te gaan compleet non sensical beslissingen te nemen en meteen te veel hooi op de vork te steken.

in iedergeval mooi dat jezelf ook doorhebt dat het niet valt recht te praten ;)

het ligt je blijkbaar zwaar dat i.q voorbij is gegaan?

mooie conclusie, maar nee, het zal me een worst wezen waar i.q op de ranglijst staan en waar jullie staan.

dat een stam faal is betekent in my book niet dat alle leden ervan faal waren. De beste hebben we overgenomen ;)

nou dat is wel een enorme koerswijziging zeg.

ninor4 kenden we en daar komt bij dat ik geen reden zag hem niet aan te nemen met zijn spirit en per slot van rekening rimligging zonder veel echte tegenstand.

tsja, met die argumenten kan je iedere rimmer wel aannemen hè.

ik snap niet goed waarom het faalangst is iemand midden in vijandelijk gebied aan te nemen. Dat fiets ons boven i.q. Verkoos zal wel steken, maar zo duidelijk hoeft dat niet gemaakt te worden ;)

? Deze vat ik even niet?

12
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Ik farm 24/7, clear geen dorpen en ben farmverslaafd. And now shut the fuck up met je gezanik

:D Leer lezen. Mooi om te zien dat dit gevoelig ligt bij jullie. Reacties tot nu liggen in de lijn der verwachting.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Moeilijke he, dat goed quoten.

ramonopoly zei:
nogmaals ik heb jullie nergens beticht van no-lifen, wanneer krijg je dat er eens in? Heb enkel gezegd dat ik vind dat jullie verhoudingen niet kloppen. Teveel sparen, te weinigen knallen. Simpel zat, hoe jij/jullie.

Ik zei de vorige keer ook al dat dat 'knallen' nog wel komt en dat ik dan ook wel clears in het rondte ga gooien.. Nu loop ik het liefst geen tientallen clears dood. Maarja, dat is dus ook het verschil tussen jou en mij en de rang van jou en mij ;).
 

DeletedUser55647

Guest
Re: Topstammen

Ik snap niet echt wat je bedoeling is meneer monopoly? Wil je S.inc hier nu belachelijk komen maken of zit er een andere reden achter je domme gedrag? ;) Hierbij snap ik ook niet echt waarom je er problemen mee hebt wat hun doen en hoe hun farmen, je ziet waar S.inc nu op de ranglijst staat dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen. Hierbij staat Xarrontas op de eerste plek, gevolgd door The Secret Reunion dus ook zij zullen wel weten hoe ze moeten farmen.


Tevens zoals de persoon boven mij aangeeft snap ik ook niet goed waarom jij meer actie zou maken? Clears verliezen onnodig lijkt me ook niet zo fijn eigenlijk, jou wel? :)

Volgens mij is het account trouwens Xarrontas één van de enigen die een rond de 50e plek speler helemaal wist weg te edelen, dus daarbij vind ik dat ze al genoeg actie hebben laten zien tot nu toe in de wereld. Dit zal nog wel komen, maak je niet zo'n zorgen joh ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

moeilijke he, dat goed quoten.

juhs :d

ik zei de vorige keer ook al dat dat 'knallen' nog wel komt en dat ik dan ook wel clears in het rondte ga gooien.. Nu loop ik het liefst geen tientallen clears dood. Maarja, dat is dus ook het verschil tussen jou en mij en de rang van jou en mij ;).

gefeliciteerd je staat eerste? Hoe lang duurt het voordat je doorhebt dat op jullie manier eerste staan niet voor iedereen zoveel waarde vertegenwoordigt als voor jullie ;) ik vind dat jullie erin door waren geslagen, gewoon mijn bescheiden mening, ik snap niet dat je het zo moeilijk hebt met een mening van een onbenullig iemand ;)

12
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Wat is het hier weer gezellig zeg :D

Ik ga eens even bijlezen...:p (en nee ik heb niks zinnigs te melden :D)
 

DeletedUser55647

Guest
Re: Topstammen


Is totale bullshit wat je nu uitkraamt. ;) Xarrontas is juist één van de enigen in de top-20 die een grote speler heeft opgeruimd, en hierbij is het inderdaad slimmer niet teveel te gaan clearen en onnodig met clears te gaan gooien, als jij dit liever wel doet, gefeliciteerd.

Daarbij zullen er toch veel voor tekenen denk ik.
 
Bovenaan