Impala vs ~I.A~

DeletedUser40933

Guest
Nee hoor, ik ben degene niet die heeft verloren, en nu mij uitscheld omdat hij er niet tegen kan. Dat jullie daar niet naar kijken is al een punt van faal. ;)

Juh, en ik speelde eerst ook op darwin's faith en kreeg perfect by nature zeker :rolleyes:
 

DeletedUser38984

Guest
Heel w1 weet dat barbar the megafiend op mijn account is gaan spelen, ook weet heel w1 dat Lillorigga toen als account nog bestond, heel w1 weet ook dat ik stopte omdat mijn tegenstanders één voor één barbaar gingen als ik ze aanviel, maar jij komt met deze variant.

Daarbij, dit is weeral een omweg, want je bent uitgeluld wat het intern verhaal betreft, en nu kom je weer met een pak andere onzin af.
Besef je nou zelf werkelijk niet dat je echt alleen onzin lult?

Ik lees het forum al een hele poos. En jij lult met 3 jaar geleden gestopt. Wist je dat het toen 2008 was. Jij speelde toen nog, Nevyn speelde toen nog, iedereen speelde toen nog.
Internen is internen, ik had niks gezegt over de hoeveelheid, al was het er 1.

Dan komen we natuurlijk op het 2e punt wat je zei dat je nog nooit heb gedaan, waar ik al aan het begin zei, dat het onmogelijk was maarja.
Het bbtjes edelen. ;)
Weer een tegenargument om de weddeschap te verliezen. ;)

@Sebastian, dat was een foutje. Ook toevallig dat je binnenkomt knallen, terwijl ik de discussie heb met Amokro. :rolleyes:

Volgens mij heeft Amokro ff heel zijn vriendenlijst afgezocht om mij dwars te zitten?
 

DeletedUser40933

Guest
Een foutje waar je zeker van was, dat je bleef herhalen en waarover je gerust weddenschappen wou afsluiten.

Herkenbaar much?

Buiten dat reageert iedereen idd als er onzin verteld geraakt. Dat heeft niks met Amokro te maken maar wel met het zwakzinnige karakter van je redeneringen en poging tot bewijsvoering.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees het forum al een hele poos. En jij lult met 3 jaar geleden gestopt. Wist je dat het toen 2008 was. Jij speelde toen nog, Nevyn speelde toen nog, iedereen speelde toen nog.

Er staat nergens dat ik 3 jaar geleden ben gestopt, er staat dat ik na 3 jaar spelen ben gestopt.
Je weet zo goed mijn statistieken, je kan daar precies zien wanneer ik gestopt ben namelijk.

Internen is internen, ik had niks gezegt over de hoeveelheid, al was het er 1.

De definitie van internen is dat je een stamgenoot overneemt omdat die stopt, niet als je per ongeluk een dorp adeld.
En nogmaals, het Archangel account wordt nog steeds bespeeld.

Dan komen we natuurlijk op het 2e punt wat je zei dat je nog nooit heb gedaan, waar ik al aan het begin zei, dat het onmogelijk was maarja.
Het bbtjes edelen. ;)
Weer een tegenargument om de weddeschap te verliezen. ;)

Ik heb nooit beweerd dat ik geen barbaren heb geadeld, dus je hebt geen tegen argument.

Volgens mij heeft Amokro ff heel zijn vriendenlijst afgezocht om mij dwars te zitten?

Maar natuurlijk:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser38984

Guest
Een foutje waar je zeker van was, dat je bleef herhalen en waarover je gerust weddenschappen wou afsluiten.

Herkenbaar much?

Buiten dat reageert iedereen idd als er onzin verteld geraakt. Dat heeft niks met Amokro te maken maar wel met het zwakzinnige karakter van je redeneringen en poging tot bewijsvoering.

Ow en dat na een weekje afwezigheid? :D

@Amokro, sorry mijn fout verkeerd gelezen, maar jij maakt iedereen altijd belachelijk als hij al 1 dorp van een stamgenoot heeft geedelt en dan als het over jezelf gaat is het gelijk niet zo. Kom op man, en dan zeggen dat de helft van het AF kinderachtig is en jij bent dat niet?


Jij hebt gezegt dat je geen barbaren edelt, aan het begin van de wereld, toen we ook zo'n discussie hadden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Amokro, sorry mijn fout verkeerd gelezen, maar jij maakt iedereen altijd belachelijk als hij al 1 dorp van een stamgenoot heeft geedelt en dan als het over jezelf gaat is het gelijk niet zo. Kom op man, en dan zeggen dat de helft van het AF kinderachtig is en jij bent dat niet?

Dit slaat weeral nergens op.

Jij komt af met dat je kan bewijzen dat ik wel geinternd heb op w1.
Dat kan je dus niet, dan is vervolgens een run in met een stamgenoot een intern.

Als je nou eens leert lezen, de mensen die ik belachelijk maak zijn mensen die enkel internen, of enkel barbs adelen.
Ik heb inmiddels door dat jou alles woordje voor woordje in 50 posts duidelijk gemaakt moet worden, maar je bent werkelijk de enige die dat niet uit mijn post omtrent interners haalt.



Jij hebt gezegt dat je geen barbaren edelt, aan het begin van de wereld, toen we ook zo'n discussie hadden.

Graag de exacte quote, en tevens een linkje naar al mijn accounts waar ik dat zelf wel doe dan.
 

DeletedUser38984

Guest
Dit slaat weeral nergens op.

Jij komt af met dat je kan bewijzen dat ik wel geinternd heb op w1.
Dat kan je dus niet, dan is vervolgens een run in met een stamgenoot een intern.

Als je nou eens leert lezen, de mensen die ik belachelijk maak zijn mensen die enkel internen, of enkel barbs adelen.
Ik heb inmiddels door dat jou alles woordje voor woordje in 50 posts duidelijk gemaakt moet worden, maar je bent werkelijk de enige die dat niet uit mijn post omtrent interners haalt.





Graag de exacte quote, en tevens een linkje naar al mijn accounts waar ik dat zelf wel doe dan.

Internen blijft internen, en dan een domme smoesje van ja ik was gestopt dus ik was het niet, dacht het niet.

En ik ga niet alles opzoeken. Je hebt gwn verloren punt! ;)
 

DeletedUser

Guest
Internen blijft internen, en dan een domme smoesje van ja ik was gestopt dus ik was het niet, dacht het niet.

En ik ga niet alles opzoeken. Je hebt gwn verloren punt! ;)

Net toen ik dacht dat je niet nog achterlijker kon zijn, ik was mis.
 

DeletedUser40933

Guest
Internen blijft internen, en dan een domme smoesje van ja ik was gestopt dus ik was het niet, dacht het niet.

En ik ga niet alles opzoeken. Je hebt gwn verloren punt! ;)

Even je argumentatietechniek overnemen.

Nee, jij was verloren!
 

DeletedUser

Guest
Nah, ik heb bewijs Amokkie niet. ;)

Ja, jij hebt echt zo'n ongelooflijk goed bewijs... pfff, als ik Amokro was zou ik het toch wel weten, ik zou niet meer posten voor ik nog erger belachelijk werd gemaakt door een failer for life. Echt, volgens mij moet jij vanaf nu je posts eens 5 keer, nee wat zeg ik, 10 keer doorlezen... dan rustig nadenken, hem nog eens rustig een keer lezen en reageren. Misschien werkt dat.
 

DeletedUser38984

Guest
Ja, jij hebt echt zo'n ongelooflijk goed bewijs... pfff, als ik Amokro was zou ik het toch wel weten, ik zou niet meer posten voor ik nog erger belachelijk werd gemaakt door een failer for life.

Ach, voelt het lekker om achter de bil aan te lopen? Of is het een beetje moeilijk voor je.
 

DeletedUser

Guest
Moet ik het nou nog een paar keer laten zien? :confused:

Je hebt nog niks laten zien.
De vermeende interns zijn je uitgelegd, elke newb zal je kunnen vertellen dat zo een overname de naam intern niet draagd.

Je kan via dezelfde stats duidelijk zien waneer dat dorp is overgenomen, dus ook de tijd dat die ander het dorp had.

Tevens staan er op het w1 forum voldoende posts omtrent mijn stoppen, met de datum en de redenen erbij.
Dat jij beweerd dat ik helemaal niet gestopt ben toen, is nogal seniel te noemen.


En wat is jou bewijs tegen?

Ik heb geen enkel bewijs nodig, iets wat algemeen geweten is, hoeft namelijk niet bewezen te worden.
 

DeletedUser38984

Guest
Ja, kom maar weer met de cliché, bedenk eens een goed argument, oh wacht, heb je niet.

Ach zie het toch duidelijk. Mokro en ik hebben een discussie en jullie komen weer; ah fail 4 life. Hahaha, een leuke Amokro-tje, die is mooi. Kom we gaan het allemaal tegen hem zeggen, kijken of hij gaat huilen. Haha-ha.

Nah, langer proberen, mss lukt het. ;)

@Amokro, dat bedoel ik, je hebt geen bewijs, dus je verliest. Lataah!
 
Bovenaan