i.Q iedereen ontslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat is eigenlijk de reden dat Bella er weer eens de brui aan geeft? Kan zijn dat ik dit ergens gemist heb maar toch...
 

DeletedUser

Guest
-Geen tijd meer voor tw en dan gewoon iets stoms doen
-Chagerijnig dat hij 3 dorpen overnam van ~H~ die daarna gelijk weer terug zijn gepakt

Ik zou het niet weten
 

DeletedUser55332

Guest
Zielige actie, ik zag dit al aankomen omdat hij als iets gepost had.
 

DeletedUser47506

Guest
Voor iedereen. Geef Kenneth nooit meer rechten waarbij hij iets kan doen. Daar is hij nog te speels voor.

Als jij ook de Vinnie van wereld 18 bent...
Dan had ik toch wat meer van je verwacht inplaats dat je hier gaat huilen omdat iemand de stam ophief.
 

DeletedUser37136

Guest
Nu zijn ze allemaal hun wapenbroeder award kwijt.

secret-laugh.png
 

DeletedUser

Guest
Als jij ook de Vinnie van wereld 18 bent...
Dan had ik toch wat meer van je verwacht inplaats dat je hier gaat huilen omdat iemand de stam ophief.

Huilen?
Het is al zover gekomen dat zij die over de puberteit heen zijn worden afgeschilderd als een bende weners.
Wat een niveau hier...
 

DeletedUser

Guest
Huilen?
Het is al zover gekomen dat zij die over de puberteit heen zijn worden afgeschilderd als een bende weners.
Wat een niveau hier...

Ik sluit me aan bij jou.

Hij gebruikt het woord internet-mensen, maar in mijn ogen belooft zo acties niet veel goeds voor in zijn toekomstig leven. Zo acties leggen volledig je zwaktes bloot. I.Q joint gewoon weer helemaal en heeft een tegenslag gehad met die backstabber, hijzelf heeft voor heel zijn leven tegenslagen met zo'n ingesteldheid,karakter...
 

DeletedUser

Guest
Ik sluit me aan bij jou.

Hij gebruikt het woord internet-mensen, maar in mijn ogen belooft zo acties niet veel goeds voor in zijn toekomstig leven. Zo acties leggen volledig je zwaktes bloot. I.Q joint gewoon weer helemaal en heeft een tegenslag gehad met die backstabber, hijzelf heeft voor heel zijn leven tegenslagen met zo'n ingesteldheid,karakter...

omg so true how did you know :eek: :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan