i.Q iedereen ontslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste,

Iedereen is zojuist uit i.Q ontslagen door Bella Cullen. Hij is gestopt en dacht. Ik zal maar eens iedereen uit de stam kikken.. Ik weet niet of ik hier een reactie van je kan krijgen Kenneth? Aangezien je me gelijk geblokt hebt op de PM....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste,

Iedereen is zojuist uit i.Q ontslagen door Bella Cullen. Hij is gestopt en dacht. Ik zal maar eens iedereen uit de stam kikken.. Ik weet niet of ik hier een reactie van je kan krijgen mike? Aangezien je me gelijk geblokt hebt op de PM....

mike is er niet zoals gewoonlijk :rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar is iemand een beetje "kwaad"?

Is het enkel omdat Bella stopte?
 

DeletedUser

Guest
Beste,

Iedereen is zojuist uit i.Q ontslagen door Bella Cullen. Hij is gestopt en dacht. Ik zal maar eens iedereen uit de stam kikken.. Ik weet niet of ik hier een reactie van je kan krijgen mike? Aangezien je me gelijk geblokt hebt op de PM....

Mhh, lijkt me eerder een Kenneth ik Kennetniks grapje.
 

DeletedUser46778

Guest
mike lekker zielig dit man.

als je stopt stop dan met respect en niet zo zielig man.

lager kan je niet zinken echt niet.


of heb je gewoon aandacht nodig?
 

DeletedUser

Guest
Kenneth ik weet niet waarom je het doet, maar je bent matig..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kenneth speelt al lang niet meer op Bella cullen. Maar ik weet niet waarom hij zo boos is... Als je afscheid wil nemen. Doe dat dan op een gerespecteerde manier...

Goh je bent niet echt snugger he :rolleyes: ik was alleen effe tijdje gestopt omdat ik druk was met werken rofl :D
 

DeletedUser

Guest
Sterkte mensen, gewoon een nieuwe stam oprichten zonder rotte appels zoals Bella blijkt te zijn.
In een stam stoppen veel mensen veel moeite, zomaar zonder reden opheffen is in mijn ogen gewoon een naai streek, zo vecht je zij aan zij en zo hef je een stam op.

Jammer, sterkte IQ people, hopen op een nieuwe stam waar we tegen kunnen vechten.

:D
 

DeletedUser

Guest
Mijn exuses voor Mike. Het was Kenneth. Zegt hij net op MSN. Kenneth je bent echt matig. Wist je dat?
 

DeletedUser44415

Guest
Sterkte mensen, gewoon een nieuwe stam oprichten zonder rotte appels zoals Bella blijkt te zijn.
In een stam stoppen veel mensen veel moeite, zomaar zonder reden opheffen is in mijn ogen gewoon een naai streek, zo vecht je zij aan zij en zo hef je een stam op.

Jammer, sterkte IQ people, hopen op een nieuwe stam waar we tegen kunnen vechten.

:D

Lol, jij hier :p?
 

DeletedUser44415

Guest
Ohjeeeeeh, zal ik weer een tijdlang miserie hebben met mijn sollicitaties als ik mijn naam weer zal vermelden -.-
 

DeletedUser

Guest
Voor iedereen. Geef Kenneth nooit meer rechten waarbij hij iets kan doen. Daar is hij nog te speels voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan