Herrineringen topic wereld 10

DeletedUser

Guest
beste af-lezers:)

op menigte werelden kwam ik zo'n soort gelijke topic tegen wat ik erg leuk vond om te lezen. Dus dacht ik het lijkt me leuk om ook deze hier te starten! misschien komt er dan ook weer beetje leven in de brouwerij hier in w10 op het af:p
dus laat de herrineringen van w10 komen!:D
 

DeletedUser10875

Guest
Ik herinner me nog die hele ophef met de stam Child.

Eerst het geblaat van hun op forum van Child = Dé beste stam die tribalwars.nl ooit heeft gekend en zal kennen blablablabla..
en paar week later bestond Child niet meer:D
 

DeletedUser

Guest
ik weet nog dat icon een vreselijke spam stam was. wat een pracht stam. enkel op gericht om te zeveren. tot we er achter kwamen dat het echt wat kon gaan worden:D
 

DeletedUser40381

Guest
Ik blijf me altijd herinneren hoe Di Mario op het account van Takkejong 120 edels van Templar molde op 1 dag :) :D

Wat een held is dat !
 

DeletedUser10875

Guest
Ik blijf me altijd herinneren hoe Di Mario op het account van Takkejong 120 edels van Templar molde op 1 dag :) :D

Wat een held is dat !

Je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken hé;)
Templar die 120 edels op 1 dag verliest, wat een prutsers:D
 

DeletedUser32994

Guest
Ik blijf me altijd herinneren hoe Di Mario op het account van Takkejong 120 edels van Templar molde op 1 dag :) :D

Wat een held is dat !

Ik weet nog hoe Di Mario (en ik een heeeeeeeeeeeel klein beetjexD) Temp ownde in zowel verdedigend als aanvallend opzicht.
 

DeletedUser

Guest
ik weet nog dat ik omsingeld was door dispar en het gevechtje tegen edgile/lordcratos/deichbruch/senne en groene plant:p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me nog herinneren dat ik op deze wereld startte met een paar vrienden van w1, aardig goed ging maar toen ik aangevallen werd snel had opgegeven.:p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me nog herinneren dat dit forum OVERactief was, waar iedereen toen over klaagde:D
 

DeletedUser10875

Guest
Ik herinneren me nog dat Sangu gevormd werd en de discussie tussen De Goede Fee en Killer Instict, correct me if im wrong.
Dat we het spel voor ons zelf saai maakte.
 

DeletedUser

Guest
ik herinner me nog het gekibbel tussen miniplayboy en terrorRSD over wie de beste interner was:p
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner mij nog de toestand van die speler(naam kwijt) met het sterfgeval...vond dit vrij gestoord toen bleek dat dit allemaal verzonnen was.
 

DeletedUser

Guest
ik weet nog dat ik omsingeld was door dispar en het gevechtje tegen edgile/lordcratos/deichbruch/senne en groene plant:p

Hey man!:D

I like this topic!

Ik ben hier ooit gestart als ''FreekEyes'' (Ooit een combi tussen 2 spelers ''ESTK en ikzelf'' ik kan me dispar en smurf (of was smurf op 11?) ook nog herrineren. Heb net vorige week de kaartjes verwijderd die ik toen dagelijks bijhield echt enorm zonde!


Yaroel herriner ik me ook nog!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan