Topspelers

DeletedUser37136

Guest
Goudmunten
Totaal: 1000

Edelman
Huidig edelmanlimiet: 44
Voor het edelmanlimiet 45 ontbreken nog: 35 goudmunten
Al gespaard voor het edelmanlimiet 45: 10 goudmunten



Zijn we ditmaal wel de eerste?
 

DeletedUser7025

Guest
Zo dat record is ook weer van ons :)

Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (13.233.782 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser41531

Guest
Zo dat record is ook weer van ons :)

Rover van de dag
Op vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (13.233.782 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Als ze iets doen dan doen ze het goed hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Nadat ik groiep heb wou ik ook maar eens zo gaan farmen dus ben al van 00.00 actief bezig met men 14 dorpjes waarvan ik er met 9 farm , en ik ben dus al vrij voeg tot constatering gekomen dat Jullie geen sociaal leven hebben want met 2uur per dag online zijn haal je geen 14mio + elke dag.

XxX
Kenneth :D
 

DeletedUser7025

Guest
Nadat ik groiep heb wou ik ook maar eens zo gaan farmen dus ben al van 00.00 actief bezig met men 14 dorpjes waarvan ik er met 9 farm , en ik ben dus al vrij voeg tot constatering gekomen dat Jullie geen sociaal leven hebben want met 2uur per dag online zijn haal je geen 14mio + elke dag.

XxX
Kenneth :D

Ik mag niet hopen dat jij de kenneth bent die ik denk dat je bent :rolleyes:

In ieder geval hebben wij inderdaad geen sociaal leven :) TW is ons leven!:rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Nadat ik groiep heb wou ik ook maar eens zo gaan farmen dus ben al van 00.00 actief bezig met men 14 dorpjes waarvan ik er met 9 farm , en ik ben dus al vrij voeg tot constatering gekomen dat Jullie geen sociaal leven hebben want met 2uur per dag online zijn haal je geen 14mio + elke dag.

XxX
Kenneth :D

Altijd grappig zo'n posts :D
 

DeletedUser37136

Guest
Protector, doe het voor mij! :(
Mhhh, ook hier is het crisis ben ik bang... Maar tegen 8,2% rente ben ik je man
nose_pick.png
 

DeletedUser

Guest
Gebasseerd op hoeveel jullie hebben gefarmed vandaag en Wij, en dan hebben jullie 3/4x meer dorpen als ons farmen we evenveel als ik een rekensommetje maak :p dus heb ik best goed genolived vind ik vandaag :D


Mike, Krijg ik nu een sticker ?
 

DeletedUser

Guest
Gebasseerd op hoeveel jullie hebben gefarmed vandaag en Wij, en dan hebben jullie 3/4x meer dorpen als ons farmen we evenveel als ik een rekensommetje maak :p dus heb ik best goed genolived vind ik vandaag :D


Mike, Krijg ik nu een sticker ?

ja hoor de josti van de dag award sticker hebben we nog erg veel van op voorraad, dus als je interesse hebt kunnen we er wel een paar opsturen:)
 
Bovenaan