Spelers van de Week

DeletedUser

Guest
Ze worden naar ik begrijp gekozen en DAARNA een week gevolgd, aangezien je niet kan weten wie er volgende week uit gaan springen kan je ook niet op basis van de prestaties die week iemand kiezen ;)

Ik vind het wel interessant om nog eens een kijkje in verschillende lagen van de ranglijst te kijken ;)
 

DeletedUser1875

Guest
Slaat nergens op dat knakworst21 niet als speler van de week word gemarkeerd.
Laat maar weer genoeg zien, dat dit alleen een mening van 3 noobs inhoudt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Boeiend, dit topic faalde al voordat het idee ervoor zelfs bestond.

Ik nomineer trouwens abrikoos07 tot speler van de week. Enige op deze wereld die ik een 50K+ speler heb zien neerhalen van eigen grootte.
 

DeletedUser

Guest
Slaat nergens op dat knakworst21 niet als speler van de week word gemarkeerd.
Laat maar weer genoeg zien, dat dit alleen een mening van 3 noobs inhoudt. :rolleyes:

Naja, internen kan iedereen, vind ik nou niet echt een vermelding waard.
 

DeletedUser

Guest
Naja, internen kan iedereen, vind ik nou niet echt een vermelding waard.

Gewoon een grote naab die knakworst. enige wat deze skilloze worst kan is een beetje farmen en wat gratis dorpjes overnemen. :D

Maar dat maakt jou nog een grotere naab aangezien hij dan nog ruim boven je had gestaan. ;)
 

DeletedUser

Guest
Gewoon een grote naab die knakworst. enige wat deze skilloze worst kan is een beetje farmen en wat gratis dorpjes overnemen. :D

Maar dat maakt jou nog een grotere naab aangezien hij dan nog ruim boven je had gestaan. ;)

Haha, ik vind dat je het zeker goed doet hoor. Maar als je weet dat ik 11 edels klaar heb staan en 11 gratis dorpen zou kunnen krijgen zou er zeker een groot verschil tussen ons zijn :). Maar al met al, doe je het nogmaals zeker nice hoor, vooral omdat je het in je eentje doet, ik zou er allang mee gekapt zijn.
 

DeletedUser

Guest
Haha, ik vind dat je het zeker goed doet hoor. Maar als je weet dat ik 11 edels klaar heb staan en 11 gratis dorpen zou kunnen krijgen zou er zeker een groot verschil tussen ons zijn :). Maar al met al, doe je het nogmaals zeker nice hoor, vooral omdat je het in je eentje doet, ik zou er allang mee gekapt zijn.

Ik ik? Je bedoelt: wij. Want jullie zijn nochtans een team neem ik aan?
 

DeletedUser

Guest
Zeau zeau, 11 edels klaarstaan Patriot.? Zeker te bang om je waardevolle lc te verliezen, boer moet z'n vee beschermen :rolleyes: Ochja, ODA doet mij persoonlijk meer.
 

DeletedUser

Guest
Zeau zeau, 11 edels klaarstaan Patriot.? Zeker te bang om je waardevolle lc te verliezen, boer moet z'n vee beschermen :rolleyes: Ochja, ODA doet mij persoonlijk meer.

ODA is niet iets waarop je kan baseren of iemand goed bezig is, en/of goed is.
 

DeletedUser

Guest
Ik ik? Je bedoelt: wij. Want jullie zijn nochtans een team neem ik aan?

Klopt. Maar met zulke dingen verspreek je je snel he, iig ik.

Zeau zeau, 11 edels klaarstaan Patriot.? Zeker te bang om je waardevolle lc te verliezen, boer moet z'n vee beschermen :rolleyes: Ochja, ODA doet mij persoonlijk meer.

Nee hoor, gebrek aan targets vooral. Moraal begint nu echt een rol te spelen. ODA doet mij in deze fase nog nauwelijks iets, het draait er nu gewoon om om zo weinig mogelijk verliezen te maken.
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Maar met zulke dingen verspreek je je snel he, iig ik.



Nee hoor, gebrek aan targets vooral. Moraal begint nu echt een rol te spelen. ODA doet mij in deze fase nog nauwelijks iets, het draait er nu gewoon om om zo weinig mogelijk verliezen te maken.

maar je hebt toch gratis dorpjes om over te nemen? :D
 
Bovenaan