WaZaa vs #][HP.

DeletedUser

Guest
oh dus je lult dat ook al uit je nek xD dat je thuis auto's handelde enz.. dude zelfs over je eigen leven lul je uit je nek xD hoe erg zal t dan wel niet op tw zijn? allemaal van die lul verhalen opzetten enz echt grote noob.. jij bent gepwnt op W2 en dan zeggen dat je pro bent? lolzor W2 was toch voor noobs enz.. en jij bent gepwnt door de noobs? omg noob:licht:

W2 was toch zeker geen noob wereld? W2 spelers dat waren toch de pro's?

:rolleyes:
 

DeletedUser50576

Guest
oh dus je lult dat ook al uit je nek xD dat je thuis auto's handelde enz.. dude zelfs over je eigen leven lul je uit je nek xD hoe erg zal t dan wel niet op tw zijn? allemaal van die lul verhalen opzetten enz echt grote noob.. jij bent gepwnt op W2 en dan zeggen dat je pro bent? lolzor W2 was toch voor noobs enz.. en jij bent gepwnt door de noobs? omg noob:licht:

Haha flock ga het verhaal terug nog eens na lezen ;)

blijkbaar heb je alles met een verkeerde bril gelezen ;)

verder ik gepwnd op w2? Ik heb nog nooit 1 aanval gezien op w2... al die tbr gasten scheten in hun broek. Dus wat lul je met gepwnd? enigste die gepwnd is ben jij... NOOB
 

DeletedUser

Guest
W2 was toch zeker geen noob wereld? W2 spelers dat waren toch de pro's?

:rolleyes:

Nee, ik heb nooit W2 gedaan :rolleyes:

WaZaa vs #][HP.

HP? HasjPijp?
wazaa.png


Sorry, laat mij even genieten van deze basisschool humor, daar verlang ik naar terug! :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5772

Guest
Haha flock ga het verhaal terug nog eens na lezen ;)

blijkbaar heb je alles met een verkeerde bril gelezen ;)

verder ik gepwnd op w2? Ik heb nog nooit 1 aanval gezien op w2... al die tbr gasten scheten in hun broek. Dus wat lul je met gepwnd? enigste die gepwnd is ben jij... NOOB

Vrijwel iedereen weet dat de spelers op flock inactief waren tijdens de periode van de aanvallen en het account enkel door vv's bemand werd dus dit is gewoon onzin en zwak. Sommige spelers hebben ook nog een real life dat voor gaat.
Heb wel respect voor de ND spelers dat ze niet de eerste de beste kicken die inactief wordt meneertje wannebe pro. En als dat account onder vv staan van no lifers op de fokke snap ik niet wat het probleem is, die zijn toch oow zo goed en actief ?
 

DeletedUser

Guest
Vrijwel iedereen weet dat de spelers op flock inactief waren tijdens de periode van de aanvallen en het account enkel door vv's bemand werd dus dit is gewoon onzin en zwak. Sommige spelers hebben ook nog een real life dat voor gaat.
Heb wel respect voor de ND spelers dat ze niet de eerste de beste kicken die inactief wordt meneertje wannebe pro. En als dat account onder vv staan van no lifers op de fokke snap ik niet wat het probleem is, die zijn toch oow zo goed en actief ?

Dank :)

Ach ja :p de BG .BA. komt nog wel achter de praktijken van deze mannen... ik kan t weten ze zaten bij mij in de stam ;)

Verder ja eotg is grootste noob van W19 en hoe hete je op W2? lolzor ja daar ben je gepwnt je hele account is weg neub

348 Flock Ctrl. 165.280 28 5903

oh flock is er nog.. sukkeltje :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vrijwel iedereen weet dat de spelers op flock inactief waren tijdens de periode van de aanvallen en het account enkel door vv's bemand werd dus dit is gewoon onzin en zwak. Sommige spelers hebben ook nog een real life dat voor gaat.
Heb wel respect voor de ND spelers dat ze niet de eerste de beste kicken die inactief wordt meneertje wannebe pro. En als dat account onder vv staan van no lifers op de fokke snap ik niet wat het probleem is, die zijn toch oow zo goed en actief ?

smoesjes beste vriend ;)
 

DeletedUser

Guest
Vrijwel iedereen weet dat de spelers op flock inactief waren tijdens de periode van de aanvallen en het account enkel door vv's bemand werd dus dit is gewoon onzin en zwak. Sommige spelers hebben ook nog een real life dat voor gaat.
Heb wel respect voor de ND spelers dat ze niet de eerste de beste kicken die inactief wordt meneertje wannebe pro. En als dat account onder vv staan van no lifers op de fokke snap ik niet wat het probleem is, die zijn toch oow zo goed en actief ?

Blabla, ND is geownd :) Dus ga nu maar een ander stammetje zoeken waar je kan slijmen.
Ik heb ook een RL :D daarom heb ik zo'n fantastische co spelers. En de leiding van ND kon toch moeilijk iemand kicken door iemand die even slecht is als hen :)
 

DeletedUser50576

Guest
Vrijwel iedereen weet dat de spelers op flock inactief waren tijdens de periode van de aanvallen en het account enkel door vv's bemand werd dus dit is gewoon onzin en zwak. Sommige spelers hebben ook nog een real life dat voor gaat.
Heb wel respect voor de ND spelers dat ze niet de eerste de beste kicken die inactief wordt meneertje wannebe pro. En als dat account onder vv staan van no lifers op de fokke snap ik niet wat het probleem is, die zijn toch oow zo goed en actief ?

Ben jij dom ofzo?

Flock richte ND op omdat ze de inactiviteit in Fitum zat waren, ND zou een nieuwe en actieve stam worden, enkel de actievere van Fitum mochten naar ND, beetje raar dat de leider 1 week later alweer inactief is he ;)

Dank :)

Ach ja :p de BG .BA. komt nog wel achter de praktijken van deze mannen... ik kan t weten ze zaten bij mij in de stam ;)

Verder ja eotg is grootste noob van W19 en hoe hete je op W2? lolzor ja daar ben je gepwnt je hele account is weg neub

348 Flock Ctrl. 165.280 28 5903

oh flock is er nog.. sukkeltje :eek:

Omg stoer dat je nog bestaat, op w2 ben ik gestopt nadat ik 18mil had en top 5 stond, periodes 1e. Heb mijn vv afgegeven en hebben vervolgens geinternt, wou niet dat een ander mijn account ging runnen. Had alles solo gedaan op 2 maanden na ( dat ik op vakantie was ).

Dus ga jij maar lekker stoer doen dat je nog 160k hebt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omg stoer dat je nog bestaat, op w2 ben ik gestopt nadat ik 18mil had en top 5 stond, periodes 1e. Heb mijn vv afgegeven en hebben vervolgens geinternt, wou niet dat een ander mijn account ging runnen. Had alles solo gedaan op 2 maanden na ( dat ik op vakantie was ).

Dus ga jij maar lekker stoer doen dat je nog 160k hebt ;)

ik vind 160 k toch veel stoerder als 3 mil eigenlijk... oow en flock is stoer, dus hij mag dat :p
 

DeletedUser

Guest
Omg stoer dat je nog bestaat, op w2 ben ik gestopt nadat ik 18mil had en top 5 stond, periodes 1e. Heb mijn vv afgegeven en hebben vervolgens geinternt, wou niet dat een ander mijn account ging runnen. Had alles solo gedaan op 2 maanden na ( dat ik op vakantie was ).

Dus ga jij maar lekker stoer doen dat je nog 160k hebt ;)

toch blijf je noob dat je niet meer op W2 leeft hoor.. pff echt zieke noob :)

wat raar dat wij inactief waren nadat ND opgericht werd??? lolzor we waren toen net zo actief als 2 weken daarvoor en 8 weken daarna dus stfu als je er niets van weet vriend.

jij bent zo'n zielig ventje.., oh sorry mag t niet meer verder te vertellen zal wel te ver gaan ;) maar das wel erg triest :D
 

DeletedUser

Guest
ow trouwens ze zitten wel te zeuren over mij als leider :D


Waarom is cccp dan gevallen.. xD
 

DeletedUser50576

Guest
ow trouwens ze zitten wel te zeuren over mij als leider :D


Waarom is cccp dan gevallen.. xD

cccp is heel niet gevallen? verder was ik noch wouter leider van cccp?

egt man, jij loopt te zeveren maar je kent heel geen achtergrond informatie ;)
Jij kan het niet hebben dat je gepwnd bent, en ik niet.
 

DeletedUser

Guest
cccp is heel niet gevallen? verder was ik noch wouter leider van cccp?

egt man, jij loopt te zeveren maar je kent heel geen achtergrond informatie ;)
Jij kan het niet hebben dat je gepwnd bent, en ik niet.

oh heb er geen moeite mee jij wel :p geen zin in nacht oorlog en dan maar zegen dat je druk hebt met school en dan plots toch weer tijd xD? Noob... en zelf vallen ze wel snachts aan...

lolzor dat je nog met mij gesprek aan durft als je denkt dat ik geen achtergrond informatie heb? Het kicken van karin van je account vind ik al 1 fail.. je bent het gewend al die aanbidders.., nou mij heb je niet hoor :D je blijft noob ^^
 

DeletedUser55318

Guest
Haha, eotg jij bent echt grappig wist je dat^^
Je doet of je de god van Tw bent, maarja ga zo door!;)
 
Bovenaan