W20 in TWW

DeletedUser40402

Guest
Beste W20-spelers,

ik heb zojuist te horen gekregen dat mijn sollicitatieartikel positief beoordeeld is geweest en dat ik bijgevolg aangenomen ben om reporter op W20 te worden. Ook kreeg ik te horen dat ook Combination Force aangenomen is. Voor hem kan ik niet spreken, maar vanuit mijn kant zal er normaal gezien elke week een artikel komen.

Meestal kan ik zelf wel op een idee komen om het artikel te vullen. Mocht dit eens niet het geval zijn, hoop ik dat jullie wel de ideeën hebben om het weekblad te vullen. Dus mocht je een idee hebben, aarzel zeker niet om het hier neer te zetten. Dan kan ik kijken of ik er iets kan mee doen ;).

Ook is dit topic bedoeld om tips, commentaren, kritiek te leveren op de reeds geschreven artikels. Mocht je een probleem hebben met mijn artikels, of verbeteringen willen aanbrengen, mag dit altijd hier gebeuren. Let wel, ik verwacht hier geen teksten als: 'wat een slechte artikels!'. Geef dan tenminste een uitleg waarom je het slecht vind, zodat ik er iets aan heb.

Zo, mijn pleidooi is gehouden. Ik zie jullie elke maandag :).

Mvg,
Je tww reporter

Aan de mod,
kan het vorige topic gesloten worden? Lijkt me beter dat ik als nieuwe reporter een nieuw topic open zodat we vanaf 0 kunnen beginnen.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik denk dat dit betekend dat het TWweekblad een niveau omhoog gaat, vooral het W20 gedeelte!

Mooi gedaan Glenn, en succes met je artikels!
 

DeletedUser

Guest
De examens zijn voorbij en Glenn staat weer paraat haha :D
 

DeletedUser

Guest
Alsof het nog niet erg genoeg was om het hele forum te lezen met jou spam erin ga jij ook nog het twweekblad vol pompen met je spam?

je stelt met teleur glenn, zoals wel vaker is gebeurd.

OT: veel succes :)
 

DeletedUser52173

Guest
Alsof het nog niet erg genoeg was om het hele forum te lezen met jou spam erin ga jij ook nog het twweekblad vol pompen met je spam?

je stelt met teleur glenn, zoals wel vaker is gebeurd.

OT: veel succes :)

Wat boeit het? Jij tstelt ook iedereen teleur met je regenboogvleugels.
 

DeletedUser40402

Guest
Alsof het nog niet erg genoeg was om het hele forum te lezen met jou spam erin ga jij ook nog het twweekblad vol pompen met je spam?

je stelt met teleur glenn, zoals wel vaker is gebeurd.

OT: veel succes :)

Ho-oh, kom terug.
Mewto, ik kies jouw!

Sorry voor het zwakke niveau:D
 

DeletedUser

Guest
Als je net zo sterk schrijft als op het forum post komt het allemaal wel goed, als je objectief blijft zullen velen van je gaan houden ^^
 

DeletedUser40402

Guest
Als je net zo sterk schrijft als op het forum post komt het allemaal wel goed, als je objectief blijft zullen velen van je gaan houden ^^

Moet goed komen :p. In mijn vorige periode als tww reporter op W15 kreeg ik het verwijt van stamgenoten dat ik te objectief was. Ik schreef gewoon de waarheid, zelf als de stam er slecht uitkwam :p.
 

DeletedUser54031

Guest
oehhh ^^

veel plezier met schrijven:D moge er een paar mooie artikelen uit voortvloeien ^^
 

DeletedUser29828

Guest
Als je net zo sterk schrijft als op het forum post komt het allemaal wel goed, als je objectief blijft zullen velen van je gaan houden ^^

1 vind ik genoeg hoor ^^.

Goed zo Glenn, geef me maar wat leesplezier.

(Komt er morgen een artikeltje? Of komt die pas volgendeweek)
 

DeletedUser50540

Guest
Hoop volgende week een spannende tww te zien van je.
ik heb er vertrouwen in, succes :)
 
Bovenaan