Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Jouw stammen??
Opus en RobaC vind ik de leukste namen, die hebben hun werelden gekleurd en waren een voorbeeld voor hun community.



Dank je,
geen schrik dat ik je ineens voorbijschiet? :D

Nog even en dan geef ik C34 weer vrij hoor ;)
Zal pas bij een klassieker zijn dat ik effectief zal doorspelen.

Nee hoor geen schrik, mijn treintje kan voorlopig nog wel een dag of 5 vooruit ;)
 

DeletedUser48651

Guest
Re: Topstammen

En wat heb jij bereikt dan? in iedergeval nog niets belangrijks in mijn ogen.
Aangezien dit spelletje Tribalwars heet vrij vertaald stammen oorlog verwacht ik dan ook dat jij in een of ander opzicht ook iets bereikt hebt met een stam. Helaas zit daar het probleem want je slaagt er op geen enkele wereld in om langer dan een halfjaar trouw te blijven aan een of andere stam dus ja wat heb je dan bereikt?

Natuurlijk natuurlijk er zijn de persoonlijke prestaties nog maar wat stellen die voor? Iedereen kan verwezenlijken wat jij verwezenlijkt hebt hangt er alleen vanaf hoeveel tijd en toewijding je aan dit spel wilt geven. Dus is dat echt zo een prestatie ik denk het niet en zeker iets waar ik voor zal zwijgen.
Echte maatstaven van mensen die iets bereikt hebben zijn dan williem en Jeroen daar heb ik het grootste respect voor gezien hun toewijding naar hun opgerichte stammen toe maar jij ...

Dat dit spel tribalwars noemt wilt niet zeggen dat je verplicht ben om in stammenverband te spelen, laat staan dat je iets in teamverband moet gedaan hebben om iets te bereiken. Hoe iemand dit spel speelt is geheel zijn keuze, de mogelijkheid om zonder stam te spelen is er nog altijd.
Ook hoe iemand prestaties interpreteert is geheel vrij, als iemand geheel op zijn eentje een aanval tot een goed einde brengt, is dat voor mij ook een mooie prestatie hoor, daar moet je niet in team voor zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Dat dit spel tribalwars noemt wilt niet zeggen dat je verplicht ben om in stammenverband te spelen, laat staan dat je iets in teamverband moet gedaan hebben om iets te bereiken. Hoe iemand dit spel speelt is geheel zijn keuze, de mogelijkheid om zonder stam te spelen is er nog altijd.
Ook hoe iemand prestaties interpreteert is geheel vrij, als iemand geheel op zijn eentje een aanval tot een goed einde brengt, is dat voor mij ook een mooie prestatie hoor, daar moet je niet in team voor zijn ;)

Uiteraard is iedereen vrij om zich door heen een wereld te bewegen zonder stam, maar dat is het geval niet bij Pavel Aleksandrov want hij joint een stam en stopt daarna voor een andere wereld. Waardoor hij eigenlijk een waardeloze speler is aangezien je niet op hem kunt bouwen. Hierdoor vervalt ook jou mening in deze discussie want jij laat het blijken of hij in de eerste plaats de keuze maakt om niet een stam te joinen wat hij wel degelijk doet. Verder laat je lijken dat ik de persoonlijke prestaties niet erken als prestaties. Dit doe ik wel alleen ben ik daar niet van onder de indruk door eerder aangegeven argumenten. Dus de uiteenzetting van het interpreteren van prestaties is een leuke toevoeging maar vind ik een beetje overbodig.

Ik vind geen stats terug van Willem en Jeroen, dus kan niets zeggen over hun stammen.
Misschien eens accountnamen leren gebruiken? Het zal je ook berispingen en waarschuwingen besparen.


on topic:
wohow, mijn stam wil VV-check doen bij mij :D
Het ging dus wel degelijk over Amokro en gehaktbal8 mijn oprechte excuses voor de mogelijke onduidelijkheid.

Zolang jij niet je echte naam zegt betekent deze post niks noob dus ik wacht :D

Is dit niet een iets wat vreemd argument voor een speler die de laatste 2 maanden onder 3 forum accounts gepost heeft genaamd: Pavel Aleksandrov , Xethoname Qormapove en pollenus of zo iets. Laten we niet hypocriet doen en gewoon reageren.

als je commentaar wil leveren op spelers is daar niks verkeerd aan maar doe het dan tenminste vanaf je gekend AF account ipv van er vlug 1 te maken.

Wie ik ben staat in mijn handtekening vanaf mijn eerste post dus ik zie het probleem niet.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Uiteraard is iedereen vrij om zich door heen een wereld te bewegen zonder stam, maar dat is het geval niet bij Pavel Aleksandrov want hij joint een stam en stopt daarna voor een andere wereld. Waardoor hij eigenlijk een waardeloze speler is aangezien je niet op hem kunt bouwen. Hierdoor vervalt ook jou mening in deze discussie want jij laat het blijken of hij in de eerste plaats de keuze maakt om niet een stam te joinen wat hij wel degelijk doet. Verder laat je lijken dat ik de persoonlijke prestaties niet erken als prestaties. Dit doe ik wel alleen ben ik daar niet van onder de indruk door eerder aangegeven argumenten. Dus de uiteenzetting van het interpreteren van prestaties is een leuke toevoeging maar vind ik een beetje overbodig.


Het ging dus wel degelijk over Amokro en gehaktbal8 mijn oprechte excuses voor de mogelijke onduidelijkheid.



Is dit niet een iets wat vreemd argument voor een speler die de laatste 2 maanden onder 3 forum accounts gepost heeft genaamd: Pavel Aleksandrov , Xethoname Qormapove en pollenus of zo iets. Laten we niet hypocriet doen en gewoon reageren.

Zijn stam (S.Inc) doet precies hetzelfde.
En er komen andere spelers op de accounts die de starters hebben opgezet.
Zo gaan ze van wereld naar wereld ;).
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

1.Is dit niet een iets wat vreemd argument voor een speler die de laatste 2 maanden onder 3 forum accounts gepost heeft genaamd: Pavel Aleksandrov , Xethoname Qormapove en pollenus of zo iets. Laten we niet hypocriet doen en gewoon reageren.



2.Wie ik ben staat in mijn handtekening vanaf mijn eerste post dus ik zie het probleem niet.

1. Pollenus heeft voor het laatst op 9 november 2010 gespost. Dus dat klopt niet ^^. Research ftw :)

2.Er staat in jouw sig wie je bent en ik lees ex en dat verwijst naar wie je was ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

1. Pollenus heeft voor het laatst op 9 november 2010 gespost. Dus dat klopt niet ^^. Research ftw :)

2.Er staat in jouw sig wie je bent en ik lees ex en dat verwijst naar wie je was ;)

Hij heeft wel 3 forumaccounts gehad :p.

Xethoname Qormapove, Pavel Aleksandrov en Duck My Sick :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

1. Pollenus heeft voor het laatst op 9 november 2010 gespost. Dus dat klopt niet ^^. Research ftw :)

2.Er staat in jouw sig wie je bent en ik lees ex en dat verwijst naar wie je was ;)

Ja ik moet toegeven leuk om te lezen en je hebt ook gelijk buiten bij het laatste punt dat zou ik nog wel even in twijfel kunnen trekken. Maar al bij al veranderd dat niet veel aan de feiten of aan mijn post dus niet echt een bijdrage aan dit onderwerp denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Is dit niet een iets wat vreemd argument voor een speler die de laatste 2 maanden onder 3 forum accounts gepost heeft genaamd: Pavel Aleksandrov , Xethoname Qormapove en pollenus of zo iets. Laten we niet hypocriet doen en gewoon reageren.

Maar iedereen wist gewoon dat die accounts Thorsten zijn/waren hoor, dus dit slaat nergens op ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Hij heeft wel 3 forumaccounts gehad :p.

Xethoname Qormapove, Pavel Aleksandrov en Duck My Sick :p.

Het ging over de 3 die hij noemde ;). Maar als er gewoon altijd duidelijk is wie onder welk account post zou het niet uit hoeven maken hoe deze heet. Bij Schone Schijn is dit niet bekend en bij Pavel wel :)

E:
Ja ik moet toegeven leuk om te lezen en je hebt ook gelijk buiten bij het laatste punt dat zou ik nog wel even in twijfel kunnen trekken. Maar al bij al veranderd dat niet veel aan de feiten of aan mijn post dus niet echt een bijdrage aan dit onderwerp denk ik.

Wat iPhanTom zegt :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Het ging over de 3 die hij noemde ;). Maar als er gewoon altijd duidelijk is wie onder welk account post zou het niet uit hoeven maken hoe deze heet. Bij Schone Schijn is dit niet bekend en bij Pavel wel :)

E: Wat iPhanTom zegt :)

Ja dat klopt.
Je wist gewoon dat het hem was :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Maar iedereen wist gewoon dat die accounts Thorsten zijn/waren hoor, dus dit slaat nergens op ;)

Het ging over de 3 die hij noemde ;). Maar als er gewoon altijd duidelijk is wie onder welk account post zou het niet uit hoeven maken hoe deze heet. Bij Schone Schijn is dit niet bekend en bij Pavel wel :)

E:


Wat iPhanTom zegt :)

Was bij mij ook bekend dus jullie punt trekt op niet veel in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Zolang jij niet je echte naam zegt betekent deze post niks noob dus ik wacht :D

Is dit niet een iets wat vreemd argument voor een speler die de laatste 2 maanden onder 3 forum accounts gepost heeft genaamd: Pavel Aleksandrov , Xethoname Qormapove en pollenus of zo iets. Laten we niet hypocriet doen en gewoon reageren.



Jouw punt slaat op niks zul je bedoelen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Was bij mij ook bekend dus jullie punt trekt op niet veel in mijn ogen.

Dat trekt juist ergens op, bij Thorsten wist iedereen dat hij het was, dus postte hij uit z'n eigen naam.
Jij durft schijnbaar niet uit je eigen naam te posten en verschuilt je achter een andere.
Als je iets te zeggen hebt, wees dan ook mans genoeg om er gewoon voor uit te komen en je niet te verstoppen.
 
Reactiescore
372
Re: Topstammen

Ik ben blijkbaar de enige die het ook doorheeft dat het leuk is om typetjes te treiteren die dan gaan zeiken dat je niet anoniem moet posten.
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Kennelijk hebben de volgende spelers: Pavel Aleksandrov ,.Fata.Morgana ,iPhanTom ,jelliebellie en loserke (maar deze laatste speler blijkt het door te hebben) problemen met het lezen van mijn handtekening aangezien ze beweren dat ik anoniem post nu ja dat is meer jullie probleem dan dat van mij. Verder zijn er ook spelers die het normaal vinden dat een speler 3 volgens andere zelfs 4 accounts gebruiken op 3maanden tijd ( heb ik het nu wel goed verwoord Fata.Morgana ?) Nu ja ik dacht dat het forum voor iedereen toegankelijk moest zijn en het kan heel goed zijn dat in beperkte kringen wel geweten is dat het telkens over de zelfde speler gaat maar dat is lang niet voor iedereen duidelijk dus dit is nog geen goede rede die je kan rechtvaardigen.

Verder vind ik het ook leuk geprobeerd van de "aanhang van Pavel Aleksandrov " om de aandacht te verleggen naar kleine futiliteiten en de kern van de zaak te laten voor wat het was. Maar ik vraag me toch wel af wanneer iemand van dat groepje de moet gaat verzamelen om eens een deftige reactie te geven over mij visie of is dat net iets teveel gevraagd?
 

DeletedUser

Guest
Re: Topstammen

Kennelijk hebben de volgende spelers: Pavel Aleksandrov ,.Fata.Morgana ,iPhanTom ,jelliebellie en loserke (maar deze laatste speler blijkt het door te hebben) problemen met het lezen van mijn handtekening aangezien ze beweren dat ik anoniem post nu ja dat is meer jullie probleem dan dat van mij. Verder zijn er ook spelers die het normaal vinden dat een speler 3 volgens andere zelfs 4 accounts gebruiken op 3maanden tijd ( heb ik het nu wel goed verwoord Fata.Morgana ?) Nu ja ik dacht dat het forum voor iedereen toegankelijk moest zijn en het kan heel goed zijn dat in beperkte kringen wel geweten is dat het telkens over de zelfde speler gaat maar dat is lang niet voor iedereen duidelijk dus dit is nog geen goede rede die je kan rechtvaardigen.

Verder vind ik het ook leuk geprobeerd van de "aanhang van Pavel Aleksandrov " om de aandacht te verleggen naar kleine futiliteiten en de kern van de zaak te laten voor wat het was. Maar ik vraag me toch wel af wanneer iemand van dat groepje de moet gaat verzamelen om eens een deftige reactie te geven over mij visie of is dat net iets teveel gevraagd?

Ik blijf bij mijn punt dat ex verwijst naar iets in het verleden en niet iets wat je nu bent :). Dat gaf je zelf ook toe en is het dus raar dat je ineens je mening verandert.
Beter verwoord ja ;).
Ik ben de co van Pavel dus is het logisch dat ik voor hem opkom. Verder is dat een deel van P&P ingaan op zaken waar je kunt winnen :). Geleerd van Lyran ^^.
 
Bovenaan