Update 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser29828

Guest
Gooi alles er maar uit over de nieuwe update 7.0

(goede dingen, natuurlijk ook dingen dat tegenvalt!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33027

Guest
nou de goede dingen moet ik nog zien te vinden.

kut update dit joh.
 

DeletedUser

Guest
Vind het vooral vervelend dat ze de hele layout aanpassen...
 

DeletedUser50167

Guest
Die lay-out hadden ze niet oefen aan te passen.
Moet wel aan alles wennen, daarna kan ik pas een echt oordeel geven!
 

DeletedUser43670

Guest
Vind het zelf niet zo een leuke update, maar alles went.

Heb alleszins de kleuren meteen veranderd naar het oude model.
 

DeletedUser29828

Guest
Ik vind het irritant als je aanvallen wilt gaan versturen. Dat gaat echt langzamer en moeilijker.
 

DeletedUser22459

Guest
Heb de kleuren en de afbeeldingen direct terug verandert. Vind het belachelijk dat je de lay out niet gewoon aan kan passen naar de vorige versie.
 

DeletedUser

Guest
Heb de kleuren en de afbeeldingen direct terug verandert. Vind het belachelijk dat je de lay out niet gewoon aan kan passen naar de vorige versie.

Ben het een keer met je eens :p
En ik kan de kleuren niet eens meer terug veranderen, heb waarschijnlijk nu al een bug :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het irritant als je aanvallen wilt gaan versturen. Dat gaat echt langzamer en moeilijker.
Klopt. Dikke vertragingen soms. Maargoed, wellicht dat dat nog bijtrekt later.

verder ziet het er wel goed uit hoor!
Vind notities inderdaad handig en het vrij over de kaart bewegen is geniaal ;)
 

DeletedUser

Guest
Brengt een hoop miserie met zich mee...
Allerhande scripts die niet meer werken, maar dat had ik wel verwacht en komt wel weer in orde.
Wat de lay-out betreft wordt het weer eventjes zoeken en wennen, waar ik op zich weinig moeite mee heb, maar het lijkt me grafisch een pak zwaarder en dus ongetwijfeld wat trager daardoor. En dat lijkt me voor een spel als TW een ramp!
En ook zijn er uiteraard weer de nodige bugs of conflicten met sommige browsers... (zoals wanneer ik op een vijandig dorp klik waar ik aanvallen heb op lopen, krijg ik die lopende aanvallen niet meer te zien, en vindt nergens hoe ik het in godsnaam nog gemakkelijk kan terugvinden:()

Maar er zit ook aardig wat verbetering in...
Met de tabbladen in notities kun je veel gemakkelijker categoriseren zodat ook anderen er kunnen aan uitgeraken.
Bouwen en afbreken van zowel gebouwen als ontwikkelingen in het overzicht lijkt me vrij handig, vooral als je grote werken wil uitvoeren aan je account (of dat van iemand anders).
Maar vooral die kaart is een fantastische verbetering. Niet meer eindeloos klikken als je iets nodig hebt van een bepaald dorp dankzij het snelmenu. En de aanpasbare grootte en scrol-mogelijkheid biedt een 100x beter overzicht op de kaart (zeker als je een groot scherm voor je neus hebt;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Brengt een hoop miserie met zich mee...
Allerhande scripts die niet meer werken, maar dat had ik wel verwacht en komt wel weer in orde.
Wat de lay-out betreft wordt het weer eventjes zoeken en wennen, waar ik op zich weinig moeite mee heb, maar het lijkt me grafisch een pak zwaarder en dus ongetwijfeld wat trager daardoor. En dat lijkt me voor een spel als TW een ramp!
En ook zijn er uiteraard weer de nodige bugs of conflicten met sommige browsers... (zoals wanneer ik op een vijandig dorp klik waar ik aanvallen heb op lopen, krijg ik die lopende aanvallen niet meer te zien, en vindt nergens hoe ik het in godsnaam nog gemakkelijk kan terugvinden:()

Maar er zit ook aardig wat verbetering in...
Met de tabbladen in notities kun je veel gemakkelijker categoriseren zodat ook anderen er kunnen aan uitgeraken.
Bouwen en afbreken van zowel gebouwen als ontwikkelingen in het overzicht lijkt me vrij handig, vooral als je grote werken wil uitvoeren aan je account (of dat van iemand anders).
Maar vooral die kaart is een fantastische verbetering. Niet meer eindeloos klikken als je iets nodig hebt van een bepaald dorp dankzij het snelmenu. En de aanpasbare grootte en scrol-mogelijkheid biedt een 100x beter overzicht op de kaart (zeker als je een groot scherm voor je neus hebt;))


Hoezo bij mij werken alle scripts nog hoor :confused:
 

DeletedUser26035

Guest
Snap niet waarom ze zo moeilijk hebben gedaan met de layout :S
Ze hebben alles gewoon precies omgedraaid :( Berichten mededelingen stam staan nu links en instellinge premium rechts ....
Lijkt me nou niet echt logiosch en vet irritant.
Ook zie je het nu minder snel als je een nieuw bericht of mededeling hebt.
Verder is de kaart wel handig. Vooral dat je er gewoon mee kan schuiven. Maar die optie bij een dorp is niet handig of sneller. Zal wel moeten wennen.

stammenoorlog is wel nice. Dna kan je alles bijhouden van je eigen stam en dergelijke.
En de OS naast de aanvallen ook wel handig :D
 

DeletedUser

Guest
bij mij werkt iig het greasemoney script voor mass-recruiting niet en ook het script dat de totale troepen(in productie + geproduceerd) telt werkt niet meer..

Mja ik gebruik dat niet :p

Ik heb we al gemerkt dat dingen zoals spoiler, player, village, die bb-codes werken niet op stammenforum/pm.

Edit:

Bij ontwikkelingen kan je zo aanzetten dat je gewoon in de lijst de smederijlevels aanpast, op mn eigen acc lukt dat niet op vv acc wel :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Snap niet waarom ze zo moeilijk hebben gedaan met de layout :S
Ze hebben alles gewoon precies omgedraaid :( Berichten mededelingen stam staan nu links en instellinge premium rechts ....
Lijkt me nou niet echt logiosch en vet irritant.
Ook zie je het nu minder snel als je een nieuw bericht of mededeling hebt.
Verder is de kaart wel handig. Vooral dat je er gewoon mee kan schuiven. Maar die optie bij een dorp is niet handig of sneller. Zal wel moeten wennen.

stammenoorlog is wel nice. Dna kan je alles bijhouden van je eigen stam en dergelijke.
En de OS naast de aanvallen ook wel handig :D

die dorp popup kun je uitzetten, op de zelfde manier als politieke kaart;)

vinkje;)
 

Deleted User - 220560

Guest
Die lay-out hadden ze niet oefen aan te passen.
Moet wel aan alles wennen, daarna kan ik pas een echt oordeel geven!

vind k slecht je zou niet steeds moeten wennen aan een spel een spel zou qua lay-out redelijk het zelfde moeten blijven en niet iedere keer van die mega veranderingen zoals nu word irritant :(
alles van lay-out weg niet de keuze laten maken of je de oude versie wil maar de keuze of je de nieuwe versie wil!
en ook voor leden zonder PA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan