Rimstammen

DeletedUser47947

Guest
A-zo gaat geen fusies aan hoor ^^

Bedoelde meer welke mogelijkheden Dis. in de toekomst heeft;

fusie toch, als je met 40 leden de W wil ownen als het einde nadert ;)

Iedreen praat wel steeds over "het einde", maar is het niet zo dat dat einde er pas pas is als de #1 stam 300 mljoen punten heeft? volgens mij zitten we dan nog maar op 1/30e ;)
 

DeletedUser

Guest
Iedreen praat wel steeds over "het einde", maar is het niet zo dat dat einde er pas pas is als de #1 stam 300 mljoen punten heeft? volgens mij zitten we dan nog maar op 1/30e ;)

En ik hoop dat dat einde nog lang niet in zicht is xD
 

DeletedUser50540

Guest
1 Zero 400.874.843 469.162.191 53 8.852.117 47394 9.899
2 ~FFC~ 320.009.180 364.338.266 50 7.286.765 36697 9.928
3 Vision 312.308.533 319.641.506 44 7.264.580 32251 9.911


Onzin het einde is nog lang niet inzicht. zelfs in w11 zijn we nog vol op bezig
 

DeletedUser

Guest
Onzin het einde is nog lang niet inzicht. zelfs in w11 zijn we nog vol op bezig

Wat ook maar goed is, al moet ik zeggen dat nadat er meer onervaren spelers geedeld worden dat de fun er wel een beetje afgaat, met die mensen heb ik het leukste contact, ik zeg altijd dat als ze vragen hebben dat ze die mogen sturen en dat ik zal proberen ze te helpen 0.-

En wat betreft het stoppen v/d wereld, nee, dat nog lang niet 0.-
 

DeletedUser

Guest
Iedreen praat wel steeds over "het einde", maar is het niet zo dat dat einde er pas pas is als de #1 stam 300 mljoen punten heeft? volgens mij zitten we dan nog maar op 1/30e ;)

Het einde is sneller dan je verwacht op deze W ;)

Instellingen gelezen ^^ ?
 

DeletedUser

Guest
Het einde is sneller dan je verwacht op deze W ;)

Instellingen gelezen ^^ ?

Waar kan ik die zo 1, 2, 3 teruglezen?

Gevonden:
"Overwinningsvoorwaarden: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten."

Dit kan idd nog wel even duren xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik bang met dit feit dat er op het laatste moment net als nu bij somige stammen zeer veel gerecruit gaat worden en fusies aan gaan om maar de eerste te zijn met 300mio punten en 35k dorpjes.

Dit verplicht bijna iedereen om een massa stam te worden om mee te kunnen doen met de 1e plaats. en andere moet je wel een zeer sterke groep spellers hebben zoals /dome dat nu doet.
 

DeletedUser

Guest
Ik bang met dit feit dat er op het laatste moment net als nu bij somige stammen zeer veel gerecruit gaat worden en fusies aan gaan om maar de eerste te zijn met 300mio punten en 35k dorpjes.

Dit verplicht bijna iedereen om een massa stam te worden om mee te kunnen doen met de 1e plaats. en andere moet je wel een zeer sterke groep spellers hebben zoals /dome dat nu doet.

Dat is idd waar maar als er een stam is met 20-25 leden en die winnen is dat een betere prestatie dan een stam met 60 leden xD
 

DeletedUser

Guest
Dat is idd waar maar als er een stam is met 20-25 leden en die winnen is dat een betere prestatie dan een stam met 60 leden xD

ik neem wel aan dat ze het aantal net als nu van de top 40 spellers uit een stam zullen nemen voor een totaal. Maar het idee van een top stam gemiddelde zou leuker zijn en als dan het punten/dorpen aantal van de nummer laatst uit de stam zou tellen zou de uitdaging en recruiting van stamen alleen maar versterken. En zo het level van de spellers mischien omhoog krikken.
 

DeletedUser36502

Guest
Moet wel zeggen dat het overt algemeen wel leuk is, en een testje voor jullie om die schijnachtig goede eruit te vissen :D.

Maar euh, hoe zat dat met vannie? Als ik zo de rapportjes zag op z'n dorpen moest ik me inhouden van me een deuk te lachen ... :rolleyes:

Effectief, maar als het op verdedigen aankomt :cool:.

En wanneer plannen jullie van de ongedierteverdelger te bellen? :D

Was niet heel erg netjes van me om er op die manier de brui aan te geven, maar die W20 boeide me echt geen ene flikker meer.

En dan had je nog één of ander misbaksel van een 'Prins Sem' die een :zwaard: lekker diep in mn rug had gestoken.

Het account was slecht onderhouden, zonder meer. De mensen van Dis. stonden voor me klaar maar hadden dit wel zien aankomen denkik :)

Dis. is pro :D
 

DeletedUser29828

Guest
Iedreen praat wel steeds over "het einde", maar is het niet zo dat dat einde er pas pas is als de #1 stam 300 mljoen punten heeft? volgens mij zitten we dan nog maar op 1/30e ;)

Neehoor, hier op wereld 5 heeft de 1e stam 600+ miljoen punten.
En nummer 2 500 miljoen punten.
Nummer 3 en 4 300 miljoen punten.
en nummer 5 :( 200 miljoen punten.

Dus denk 't niet?
En er is vollop oorlog aan de gang.
 

DeletedUser

Guest
Was niet heel erg netjes van me om er op die manier de brui aan te geven, maar die W20 boeide me echt geen ene flikker meer.

En dan had je nog één of ander misbaksel van een 'Prins Sem' die een :zwaard: lekker diep in mn rug had gestoken.

Het account was slecht onderhouden, zonder meer. De mensen van Dis. stonden voor me klaar maar hadden dit wel zien aankomen denkik :)

Dis. is pro :D

Ik vond het ergens gewoon jammer dat je zomaar out of the blue stopte zeg maar.

Ja, heb ik vernomen, je was de 1e, maar niet de laatste, mij staat dat ook nog te wachten (hij wil na een plannetje, al z'n troepen op me dumpen en stoppen of iets dergelijks).
Dus ik heb mooie vooruitzichten :eek:.

Je groeide toch sneller dan de TGV gaat... Dus zo slecht kon het niet zijn.

En Dis. is inderdaad pro :D

(ps: PM mij eens vanwaar die speer & ZC als je zin en tijd hebt? :))
 
Bovenaan